czwartek, 14 listopada 2013

Piasek Mollon Pro nr 149 - recenzja

Cześć! Dzisiaj chciałabym Wam przedstawić piaskowy lakier firmy MOLLON PRO. Są to lakiery z serii profesjonalnej. Powiem szczerze, że wcześniej nie miałam styczności z tą firmą, dlatego bardzo się cieszę, że mogłam ją poznać dzięki Spotkaniu Lakieromaniaczek które odbyło się w październiku. Zapraszam na recenzję dzisiejszego bohatera:

Nazwa i kolor: lakier Mollon Pro Sand nr 149. Przepiękny odcień niebieskiego z ogromną ilością migoczących niebieskich drobinek. Na zdjęciach kiepsko to widać, jednak musicie uwierzyć, że bardzo dobrze widać te drobinki na paznokciach. 
Pojemność:  15 ml.
Gdzie można kupić?: najszybciej i najwygodniej w sklepie internetowym o tutaj.
Pędzelek: bardzo przyjemny, zaliczyłabym go do tych szerszych :)
Konsystencja: nie jest ani gęsta, ani rzadka.
Nakładanie: bez żadnych problemów. Bardzo przyjemnie mi się nakładało ten lakier. Wygodna nakrętka pozwalała na precyzyjne trzymanie pędzelka w dłoni.
Krycie: dwie cienkie warstwy.
Zmywanie: początkowo mały opór, później lakier schodzi bez problemu.
Inne:
  • spora gama kolorystyczna,
  • ładny kształt butelki.
Jestem bardzo zadowolona z tego lakieru. Piaskowa faktura bardzo przyjemna w dotyku. Nie mam do niego żadnych zastrzeżeń :)  Na pewno będzie często gościł na moich paznokciach.
Zapraszam teraz na zdjęcia wykonane w świetle dziennym.







36 komentarzy:

  1. Zakochałam się w nim teraz !!! Ale bym chciała go mieć;) Cudo;)

    OdpowiedzUsuń
  2. najpiękniejszy kolor piasku jaki kiedykolwiek widziałam <3

    OdpowiedzUsuń
  3. efekt jaki dają te piaski jest powalający, ale kolor zupełnie nie mój, za niebieski :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny kolorek;) Mało kiedy podobają mi się niebieskie lakiery ale ten jest bombowy;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny efekt. Rzadko który piasek mi się podoba ;)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczny a jeszcze na dodatek niebieski mój ulubiony kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  7. omnomnom *.* piękny, niebieski piasek - no uwielbiam! Również nie słyszałam wcześniej o tej firmie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest cudowny!!! Teraz żałuję, że nie kupiłam go na targach :(

    OdpowiedzUsuń
  9. ładny kolor tego lakieru piaskowego ;) chyba się jeszcze z takim nie spotkałam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ajj piękny! I te drobinki, cudo :) niebieski + piaskowy + drobinki = kocham <3

    OdpowiedzUsuń
  11. ojej, jaki ładniutki :) w przyszłości zdecydowanie przyjrzę się tym lakierom :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ładny :) ja aktualnie nakładam piaskową Zojkę po raz pierwszy om nim nom nom

    OdpowiedzUsuń
  13. mojej mamie by się bardzo spodobał, a jak dla mnie to oczywiście mogłabym go mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  14. kochany ♥ bardzo nie strasznie mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudownie wygląda ten piaseczek!:)

    OdpowiedzUsuń
  16. jest przepiękny! muszę go mieć :D

    OdpowiedzUsuń
  17. ależ ładnie się prezentuje, na paznokciach bardziej mi się podoba niż w buteleczce :)

    OdpowiedzUsuń
  18. <3 <3 <3 tyle co mam do powiedzenia! no śliczny!

    OdpowiedzUsuń
  19. Wkradł Ci się błąd w linku "Spotkanie Lakieromaniaczek" :)
    Co do samej emalii, to ma przepiękne wykończenie. Rzadko się widuje tak małe drobinki, niczym iskierki. Z reguły są większe, a przez to już cały piasek traci na uroku. W tym nie podoba mi się tylko kolor, bo nie jestem fanką niebieskości, ale doceniam go za potencjał :D

    OdpowiedzUsuń
  20. piękny kolor w sam raz pasuje do Cb :)

    OdpowiedzUsuń
  21. ej on jednak jest całkiem ładny :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Jeden z najładniejszych piasków jakie widziałam ! <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Przepiękny odcień, nawet efekt piasku mi nie przeszkadza ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Kurczę, rzeczywiście genialnie wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  25. wygląda bosko :D kusisz mnie, ojj kusisz :)

    OdpowiedzUsuń
  26. wow, jak dla mnie wygląda obłędnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. mimo że nie ma żadnych lśniących drobinek które uwielbiam, to i tak mi się podoba :) śliczny kolor <3

    OdpowiedzUsuń
  28. Rzadko sięgam po tego typu kolory, ale ten ma to 'coś', bo ciągnie mnie do niego :)
    Bardzo przyjemna wersja piasku :))

    OdpowiedzUsuń
  29. jak nie lubiłam piasków tak ostatnio polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz. Każda opinia jest dla mnie bardzo cenna i motywuje do dalszej pracy.

Proszę nie reklamować swoich blogów. Zawsze zaglądam do osoby, która zostawi tutaj po sobie jakiś ślad. Komentarze z reklamami blogów będę usuwała. To samo dotyczy treści "obserwujemy?" - nawet nie zaglądam na takiego bloga :)