poniedziałek, 25 listopada 2013

"Kreuj ciąg dalszy..." - tydzień III (zdobienie)

Cześć! Jak ten czas szybko leci...widzę to po tym jak robię zdobienia na projekt "Kreuj ciąg dalszy...". . To już trzeci tydzień. A co przygotowałam tym razem?  Zapraszam do oglądania :)






Tak wygląda wzór na trzeci tydzień projektu:


Do tego zdobienia użyłam:
Baza: Paese, Mineralna baza wygładzająca,
Lakier bazowy: biały Diadem F-28,
Do wykonania wzoru:
  • tasiemka, którą nakleiłam na biały lakier,
  • fioletowa farbka akrylowa Polycolor nr 438,
  • pędzelek,
Top Coat: Seche Vite


44 komentarze:

  1. Bardzo fajnie, uwielbiam fiolety,więc fajnie, że zdecydowałaś sie na ten kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta tasiemka jest rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jak perfekcyjnie! :D piękne zdobienie :) pragnę ten Diadem, ale nigdzie nie mogę go dorwać :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Perfekcyjne mani! Właśnie za to Ciebie cenię i dodałam bloga :))) Pięknie! Mani, nie wiem czemu ale kojarzy mnie się z Pierrotem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładnie połączyłaś kolory.

    OdpowiedzUsuń
  6. Perfekcja! Jak zawsze! Jestem zauroczona :D

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo mi się podoba to połączenie kolorków ^^ ogólnie bardzo udane mani :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Twój talent bije po oczach :)
    Mani dopracowane i estetyczne, na dodatek optymistyczne kolorki :)
    Możesz być z siebie dumna :))

    OdpowiedzUsuń
  9. O piękne! A ten biały lakier chciałabym mieć, tylko u mnie nigdzie ich nie ma :) Można je gdzieś kupić on line?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Lakiery z tej firmy można kupić na ich stronie internetowej (http://www.diadem.com.pl/produkt/40/diadem_lakiery_o_przedluzonej_trwalosci/), albo bezpośrednio zapytać się na ich FP, gdzie dostaniesz lakiery ich firmy w swojej okolicy. Z tego co widziałam to zawsze odpowiadają :)

      Usuń
  10. cudowny fiolet uwielbiam fiolety:) a zdobienie piękne ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie to wymyśliłaś! Fajnie że lakiery z boxa się przydają :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale śliczne wzorki! Świetnie Ci wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ślicznie się prezentują pazurki:)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne zdobienie! :) uwielbiam takie mixy ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. genialne wzory i jakie to wszystko staranne ^^

    OdpowiedzUsuń
  16. Genialne! I perfekcyjnie zrobione:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Tak prosto, a jak ładnie i elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Strasznie mi się podoba :) Takie proste, a takie efektowne :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Rewelacja. Zakochałam się w tym mani. Takie bogate się wydaje, a jednocześnie jest proste i eleganckie.

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo ładny wzór

    OdpowiedzUsuń
  21. Zazdroszczę umiejętności :)
    Twoje mani zawsze są piękne i bardzo precyzyjne!

    OdpowiedzUsuń
  22. Pięknie :) Świetne wykonanie :D

    OdpowiedzUsuń
  23. mm ładne :)
    ja też się szykuję do trzeciego tygodnia :)

    OdpowiedzUsuń
  24. idealnie równe.... jestem pełna podziwu!

    OdpowiedzUsuń
  25. W pierwszej chwili zdobienie skojarzyło mi się z jakąś iluzją, nie wiem czemu ;) Bardzo ładny fiolet :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Strasznie podobają mi się te zdobienia z tasiemkami. Kolory fajnie połączyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  27. delikatne i eleganckie :) coś pięknego

    OdpowiedzUsuń
  28. Fioletowe i ładne Bardzo ładne mani aalimko, schludne i równiutkie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. chętnie bym sobie zmałpowała... :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz. Każda opinia jest dla mnie bardzo cenna i motywuje do dalszej pracy.

Proszę nie reklamować swoich blogów. Zawsze zaglądam do osoby, która zostawi tutaj po sobie jakiś ślad. Komentarze z reklamami blogów będę usuwała. To samo dotyczy treści "obserwujemy?" - nawet nie zaglądam na takiego bloga :)