niedziela, 28 lipca 2013

Letni gradient + moja pierwsza zebra

Cześć!! Dzisiaj pokażę Wam mój drugi w życiu gradient. Jestem z niego baaardzo zadowolona. Moje pierwsze podejście z tą metodą nie było zadowalające. Musiało minąć sporo czasu, abym ponownie się za to wzięła. Tym razem padło na trzy kolory, które moim zdaniem idealnie do siebie pasują. Zapraszam do zdjęć wykonanych w świetle dziennym.





Nie pozostawiłam gradientu samego :) Postanowiłam po raz pierwszy zmalować zebrę. Myślałam, że to będzie proste...co to jest maznąć kilka kresek. Może to ze mną jest coś nie tak, ale ja miałam z tym wielki problem. Zresztą sami zobaczycie te niedociągnięcia :)





Do tego zdobienia użyłam:
Baza: Kinestics Nano Rhino,
Do wykonania gradientu:
  • Revlon nr 560 Zealous (żółty),
  • Revlon nr 510 Sassy (zielony),
  • Revlon nr 410 Dreamer (niebieski),
  • gąbeczka.
Do wykonania zebry:
  • czarna farbka akrylowa,
  • pędzelek.
Top Coat: Kinetics, Błyskawicznie schnący Top Coat Kwik Kote.

 

99 komentarzy:

  1. Jestem pod wrażeniem ;)) mega! Sama mam zamiar zabrać się za to dzisiaj, ale... czy coś wyjdzie choć trochę... ehh

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Chętnie zobaczę jak Tobie wyjdzie :)

      Usuń
  2. gradient idealny, dobór kolorów kapitalny. Jest to moje zestawienie!! co do zebry podoba mi się wykonanie, nie mniej nie wiem czemu ale do mnie zebra nie przemawia, więc na moich pazurkach pewnie nawet nie będę jej próbowała :) co do Top-a gdzie można go kupić? takiego błyskawicznego właśnie szukam a widzę, że na pazurkach też świetnie wygląda :) proszę bardzo o odpowiedź na maila nairda29@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo za miłe słowa. Kwika dostaniesz w niektórych drogeriach Hebe - polecam bardzo :)

      Usuń
  3. Bardzo podoba mi się połączenie akurat tych kolorów. W tej kolorystyce jeszcze nie próbowałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny gradient a do tego jeszcze mój ulubiony motyw czyli zebra - bosko!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale śliczny gradient Ci wyszedł, i panterka też, nie wiem, czemu narzekasz :D Ja muszę u siebie spróbować zmalować panterkę, pewnie mi zupełnie nie wyjdzie ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie musisz u siebie spróbować :D Panterka naprawdę zajęła mi sporo czasu, a wydaje sie na taka prościznę :P

      Usuń
  6. super gradient :) przypomina mi tygryska XD

    OdpowiedzUsuń
  7. ale mam ochotę na gradient ^^ tylko obawiam się, że mik takie płynne przejścia jak Tobie nie wyjdą ;/
    całość wygląda świetnie, bardzo mi się podoba ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale ekstra!
    Zapisałam obrazek i będę tworzyć!

    OdpowiedzUsuń
  9. super wyszło, nie widzę niedociągnięć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za przymknięcie oka na niedociągnięcia :P

      Usuń
  10. jak na pierwszy raz to wyszło idealnie :) a te niedociągnięcia to praktycznie nie widoczne :) podziwiam, bo sama jakoś nie mam weny żeby wziąć się za zebrę bądź panterkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Drugi gradient? Rany, wyszło bosko:D a ta zeberka wcale źle nie wygląda!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem dumna z tego gradientu :D Później jeszcze zrobiłam koleżance, bo dumna ze swojego byłam :P Zeberka moim zdaniem mmogłaby być nieco lepsza :D

      Usuń
  12. Boże przestaję robić gradienty @.@ WOW! I jakie niedociągnięcia? Wszystko perfekcyjnie! I niech mi nikt nie wmawia, że mi coś dobrze wychodzi, bo widzę takie cuda i buba :P Więcej nie robię :P

    :* :* :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga maruda jesteś wiesz?? :D A pamiętasz Twoje różyczki?? Mistrz :D :*

      Usuń
  13. Gradient perfekcyjny! :D zeberka również :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Gradient jest śliczny, podoba mi się bardziej niż z zebrą

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny mani, tylko jakoś ta zebra mi przeszkadza na wszystkich paznokciach. Ale jestem pod wrażeniem estetyki wykonania :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ślicznie wyszła Ci całość! masz bardzo dobre pierwsze razy :D

    OdpowiedzUsuń
  17. To jest pierwsza zebra? Jest idealna ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwsza i strasznie dużo czasu mi zajęła :) Dziękuję.

      Usuń
  18. Gradient pierwsza klasa! A zebra, może i widać niedociągnięcia, ale mimo to prezentuje się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. A gdzie Ty tu widzisz niedociągnięcia ? :D
    Piękny gradient, zebra również :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jednak widzę spore niedociągnięcia :) Dziękuję za miłe słowa :)

      Usuń
  20. jeny jakie te pierwsze są wspaniałe!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudny gradient w orzeźwiających kolorach. Przejścia wyszły idealne. Zeberka jak na pierwszy raz nie ma co narzekać. Jeszcze nigdy nie robiłam tego motywu, jak mi wyjdzie w połowie tak dobrze jak tobie będę zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  22. ślicznie paznokcie wyglądają. Zeberka jest urocza, kocham to!

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetnie ci to wyszło, podziwiam :D

    OdpowiedzUsuń
  24. piękna ta zebra :D a gradient śliczny :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Podobają mi się i bez zebry i z zebrą. Świetni Ci wyszło jak na drugi raz, brawo! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Oszukujesz! To wręcz nie możliwe by stworzyć tak idealny gradient za drugim podejściem! Jestem oczarowana kochana :) (robiłaś go gąbką do makijażu? od razu 3 kolory na nią?)

    Co do zebry ja tam niedociągnięć nie widzę, uważam, że przy tym zdobieniu ciężko coś spierniczyć bo w końcu zebra równych pasków raczej nie ma ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To był mój drugi raz :) Za pierwszym razem robiłam z dówch kolorów i nie wyszło, ale wiem już dlaczego :) Wtedy na lakier bazowy nakładałam ten drugi gąbeczką i kolory zbyt mocno sie odcinały. Teraz robię tak, że wszystkie trzy kolory kładę na gąbeczkę i odbijam kilkukrotnie na płytce :) Robię to gąbeczką do makijażu, ale ona czasami zostawia takie syfki i nie wiem od czego to w sumie zależy, bo raz są, a raz nie ma :)

      Usuń
  27. Jak dla mnie wyszło wręcz idealnie:)
    Gradient bardzo mi się podoba, taki.. orzeźwiający:)

    OdpowiedzUsuń
  28. świetny gradient ;) robiłam bardzo podobny - limonka i błękit :D

    OdpowiedzUsuń
  29. gradient jest genialny :) !!

    OdpowiedzUsuń
  30. Gradient wyszedł ci pięknie, a zeberka jak najbardziej dodaje mu uroku.
    Całość wygląda genialnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetny manicure ;) Zebra jak na pierwszy raz bardzo udana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musze poćwiczyć motyw zebry, aby kolejnym razem wyszła tak jakbym chciała :)

      Usuń
  32. Odpowiedzi
    1. Fajnie, ale zebra mogłaby byc nieco ładniejsza :P

      Usuń
  33. gradient wyszedł idealnie, kolory pięknie się przenikają :D
    a zeberka? nie ma się do czego przyczepić :D

    OdpowiedzUsuń
  34. O jej jak ślicznie :D Ja chciałam kiedyś zrobić takie 'ombre' w różnych kolorach i wyszło obrzydliwie, nie wiem jak ty to zrobiłaś *______* ja też chce takie ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja za pierwszym razem się nieco zniechęciłam, ale później poczytałam jak najlepiej robić gradient i wyszło :D

      Usuń
  35. Zebra wygląda fantastycznie.

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja bym powiedziała, że to taki tygrysek bardziej jest :D ale jak zwał tak zwał ważne, że jest cudne :D

    OdpowiedzUsuń
  37. Gradient jest kosmiczny! Użyłaś do niego tak pięknych odcieni, że nie mogę przestać patrzeć! Przejscia między kolorami są tak idealne, że tylko podziwiać. :) Zebra do tego.. świetnie! ja niedociągnięć nie widzę:)
    Top błyszczy niesamowicie!:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetne przejście kolorów! Jeśli tak wygląda drugi griadent w Twoim wykonaniu, to jestem pod ogromnym wrażeniem.;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak właśnie wygląda drugi gradient :D Zanim się za niego zabrałam to nieco poczytałam jak najlepiej go wykonać :D

      Usuń
  39. Ja tam niedociągnięć nie widzę, zeberka na gradiencie jest urocza.

    OdpowiedzUsuń
  40. Fajnie piszesz. Obserwuje oczywiscie i zapraszam do mnie Kicia ;*

    OdpowiedzUsuń
  41. ten gradient to mistrzostwo, a zeberka bardzo ładna ;) nie wiem czy podjęłabym się ręcznego malowania takiego printu! podziwiam :D całość wygląda super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :) Zebra była naprawdę bardzo trudna do zmalowania :D A myślałam, że to prościzna będzie :)

      Usuń
  42. O matko, te paznokcie są cudowne! :)

    nakolorowane.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  43. Śliczna zebra, genialnie Ci to wyszlo !

    OdpowiedzUsuń
  44. niedociągnięcia ? nie wiem o czym mówisz ! pięknie i strasznie dokładnie Ci to wyszło :) mi się bardziej podoba wersja solo ale z zebrą też jest mega ! :D

    OdpowiedzUsuń
  45. Ale Ci ładnie ten gradient wyszedł!!! Kolory piękne dobrałaś :) A z zebrą wygląda super! I kurcze, to naprawdę Twoja pierwsza zebra?
    Hah i widzę, że tak samo jak ja obcinasz gąbeczkę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zebra moja pierwsza, ale zbyt dużo czasu mi zajęła i nerwów, więc szybko do tego motywy nie powrócę :D Chyba, że stemple :P Gąbeczkę obcinam, a jak :D

      Usuń
  46. Ten gradient jest mistrzowski -chciałabym by choć raz mi taki wyszedł! <3
    A zebra - podziwiam, ciężko tak odręcznie namalować ten motyw.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojj wbrew pozorom naprawdę ciężko jest zmalować zebrę na pazurkach :) Dziękuję za przemiłe słowa :*

      Usuń
  47. Czytam i czytam i myślałam, że tylko na gradiencie się skończy, ale.. Jadę niżej i muszę powiedzieć, ze super efekt. Podziwiam ! :) Ja to nie mam w ogóle cierpliwości czasem do paznokci. ;) Ale może sama też kiedyś wypróbuję ;].

    OdpowiedzUsuń
  48. Świetnie ci wyszedł ten gradient, przejścia są idealne. :D A z zeberkowym motywem wyglądają pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  49. przejścia są tak idealne, że oh ah ;D cudowne całe zdobienie <

    OdpowiedzUsuń
  50. Gradient IDEALNY <3 A w zebrze nie widzę żadnych niedociągnięć, serio serio:) Całość wygląda CUUUUUUUUUUUUDOWNIE *.*

    OdpowiedzUsuń
  51. wielkie wow! a tak przy okazji zainteresował mnie ten top coat :)

    OdpowiedzUsuń
  52. jak dla mnie super i wcale nie widzę tych niedociągnięć :D
    faktycznie,kolory dobrane idealnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  53. są faktycznie super ! :)
    nominowałam Cię do Liebster Award: http://mrimcia.blogspot.com/2013/08/51-liebster-award.html

    OdpowiedzUsuń
  54. Bony jakie cudo. Muszę zapisać się do Ciebie na lekcje robienia takich:)

    OdpowiedzUsuń
  55. GENIALNE SĄ TE PAZURKI !!!! Widać delikatnie niedociągnięcia, ale jeśli chodzi o cieniowanie SZA-CUN kochana :) Jaką gąbeczką to zrobiłaś? Ja próbowałam taką do podkładu, ale niestety słabo to wyszło :) Podobno to musi być taka gąbka z dziurami?

    Świetny blog, czekam na WIĘCEJ :) Dodaję do ulubionych blogów :)

    Buziaki
    xo xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  56. Dla mnie to dzieło sztuki - wygląda zjawiskowo.

    OdpowiedzUsuń
  57. o tak moja droga. to jest gradient idealny :) i z zebrą w sumie też mu do twarzy. nie wiem czemu ale jakoś przegapiłam wcześniej tą Twoją notkę. a tu takie ładne rzeczy na mnie czekały :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Gradient idealny i zebra też śliczna.. Niby takie proste zdobienie a zawsze bardzo efektowne.. :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Nie dziwię się, że jesteś z tego gradientu zadowolona, wyszedł świetnie, zebra też do niego pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Świetne, bez tej zebry bym je zostawiła, tak ładnie zrobione cieniowanie - że samo w sobie jest wystarczająco cudne! Jeszcze nie widziałam tak płynnie przechodzących kolorów!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz. Każda opinia jest dla mnie bardzo cenna i motywuje do dalszej pracy.

Proszę nie reklamować swoich blogów. Zawsze zaglądam do osoby, która zostawi tutaj po sobie jakiś ślad. Komentarze z reklamami blogów będę usuwała. To samo dotyczy treści "obserwujemy?" - nawet nie zaglądam na takiego bloga :)