wtorek, 5 listopada 2013

Golden Rose 3D Glaze nr 12 w roli głownej

Cześć! Dzisiaj chciałabym Wam pokazać paznokcie, na których znajdują się tylko lakiery z firmy Golden Rose. Bardzo lubię tak pomalowane paznokcie, gdzie tylko jeden palec wyróżnia się na tle innych. Jednak w roli głównej występuje dzisiaj 3D Glaze nr 12 - złoty holograficzny brokat różnej wielkości zatopiony w różowo-czerwonej bazie. Bardzo ubolewam, że nie jest ona przezroczysta i ogranicza nas w wyborze dowolnych kolorów bazowych. Ostatnio zaczynam się przekonywać do złota. Kiedyś go w ogóle nie akceptowałam, a teraz zwracam na niego coraz częściej swoją uwagę :) Zapraszam do zdjęć wykonanych w świetle dziennym:






W rolach głównych wystąpili:


40 komentarzy:

  1. Fantastyczny ten top coat! Ja mam ochotę na #09, ale nigdzie stacjonarnie nie mogę go znaleźć.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie przepadam za lakierami z drobinkami, ale ten wygląda całkiem znośnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglada bardzo ciekawie ten top, takie confetti :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne są GR z serii 3d glaze i carnival :) Mam ich trochę i uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
  5. szkoda, że ten złoty brokat jest w kolorowej bazie, ale na czerni nie jest to widoczne i świetnie się na niej prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajny efekt z tym top coat'em jednak bardziej zaciekawił mnie ten numerek 09 z kolekcji Rich Color ;)
    pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale piękne mani :) jestem zachwycona.

    OdpowiedzUsuń
  8. pięknie opalizuje :)
    ten fiolet nr 27 też ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie piękne! Brokacik prezentuje się fenomenalnie :) Ja też nie jestem fanką złota, ale z wiekiem powoli się przekonuję.

    OdpowiedzUsuń
  10. ciekawe połączenie, fajnie słyszeć, że przekonujesz się do złota, w małych ilościach jest naprawdę świetne :D

    OdpowiedzUsuń
  11. ślicznie to wyszło świetne połączenie kolorków:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cała kolekcja 3D Glaze jest super :) Bardzo fajne mani :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajne połączenie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Podoba mi się, fajnie się prezentuje na tym ciemnym fiolecie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Rewelacyjne połączenie, ogromnie mi się podoba ten manicure :)

    OdpowiedzUsuń
  16. niedawno zastanawiałam się nad gr 09 i ostatecznie wybrałam 12 i mega żałuję :( wiem, że 09 na pewno będzie moja!

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo udane połączenie :) Ja też ostatnio coraz łaskawiej zerkam w stronę złota ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. o tak, ja również bardzo lubę taki połączenia, gdzie jeden paznokieć jest inny :)
    Odcienie tych lakierów są piękne!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. lubię GR :) złoto, złotko, złoteczko!! dobrze, że się przekonujesz :D złoto jest meeeeega ^^

    OdpowiedzUsuń
  20. podoba mi się, jak większość takich glitterów:D jednak ostatnio mam bana na lakiery, wiecznie kupuję a nie maluję pazurów bo zajęłam się wzmożoną pielęgnacją, łamią się straszliwie ostatnio:(

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja mam tak samo ze złotem! Zaczęłam się do niego przekonywać chyba po dojrzeniu różnicy w moich bransoletkach - wydaje mi się, że do kamieni efektowniej wygląda złota zawieszka niż srebrna. Chociaż i srebrna ma swój urok ;) Poza tym pokochałam złote łańcuchy i złote, duże naszyjniki :)
    Jeśli chodzi o mani - to jak zwykle fajnie łączysz lakiery! :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Przez moją głupią awarię przeoczyłam notkę. Ech, smuteczek, bo pazurki boskie! ♥ Też lubię mocniejszy akcent na 1, czasem 2 pazurkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne kolorki ! Brokat jest genialny, jak z resztą większość od GR :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo urzekł mnie ten róż, coś czuję że muszę go miec ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Moim zdaniem wygląda świetnie dzięki tej różowej bazie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Jeszcze nie mam żadnego Carnivala, kurcze. Muszę kupić :P Świetne są.

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczniutki! :) Myślałam, że ten jeden jest zrobiony na czarnym, a tu niespodzianka :D

    OdpowiedzUsuń
  28. całość prezentuje się ładnie, jednak sam 3D glaze mnie jakoś nie zachwycił, w sumie żaden z tej serii nie woła do mnie 'kup mnie' jak to było w przypadku Carnivala :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Fantastycznie wygląda na czerni! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Uwielbiam takie zestawy "8+2", a w tej kolorystyce to cudo :))

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz. Każda opinia jest dla mnie bardzo cenna i motywuje do dalszej pracy.

Proszę nie reklamować swoich blogów. Zawsze zaglądam do osoby, która zostawi tutaj po sobie jakiś ślad. Komentarze z reklamami blogów będę usuwała. To samo dotyczy treści "obserwujemy?" - nawet nie zaglądam na takiego bloga :)