czwartek, 21 listopada 2013

Minionki na drugi tydzień projektu "Kreuj ciąg dalszy..."

Cześć! Dzisiaj chciałam Wam pokazać moją pracę, którą zrobiłam na drugi tydzień projektu "Kreuj ciąg dalszy...". Gdy tylko zobaczyłam wzór od razu mi się skojarzył z uśmiechem :) W ten oto sposób powstały  na moich paznokciach Minionki :)






Tak wygląda wzór na drugi tydzień projektu:


Do tego zdobienia użyłam:
Baza: Wygładzająca baza z Paece,
Lakier bazowy: Barry M nr 307 - Lemon,
Do zmalowania Minionków:
  • niebieska i czarna farbka akrylowa,
  • pędzelek,
  • sonda,
  • brązowy lakier - u mnie jest to Virtual nr 199 - Hazelnut,
  • biały lakier - u mnie Diadem F-28,
  • różowy lakier - u mnie Orly Cotton Candy,
Top Coat: Seche Vite


42 komentarze:

  1. O RANY!!! Zabiłaś mnie tym mani!! :D GE-NIA-LNE!!

    OdpowiedzUsuń
  2. jejku <3 ten malutki najfajniejszy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dodał ale usunęłam bo właśnie wrzucam zdjęcia :)

      Usuń
  3. jakie słodkie :D świetnie wyszły ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hehe miałaś takie samo skojarzenia pierwsze z tym kształtem co ja, ale mi od razu do głowy przyszła myśl "na pewno nie tylko mi się tak skojarzyło", więc myślałam dalej :P Troszkę się myliłam bo chyba tylko Ty z tego kształtu zrobiłaś buźkę :) Ale do rzeczy, stworki są przeurocze i starannie wykonane <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też myślałam, że sporo osób uśmiechy zrobi :) Ja miałam go cały czas w głowie, więc nawet jak chciałam pomyśleć o czymś innym to i tak ciągle widziałam uśmiech :D Dziękuję za tak miłe słowa :*

      Usuń
  5. Świetny i mega pozytywny akcent;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale extra! :D
    Na prawdę fajny pomysł.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne :D
    http://basiek-baasiek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. To Ty tak sama? Sądziłam że to naklejki :D Jestem pod ogromnym wrażeniem, cudowne! Zdolniacha z Ciebie! Dzieciaki widziały?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za tak miłe słowa :) :* Dzieciaki nie widziały. Do pracy staram się nie chodzić ze zdobieniami. Kiedyś jednak przyszłam z misiami i dzieciaki do tej pory się pytają : "Kiedy znowu będą misie?". A misie będą niebawem, bo będziemy obchodzić w przedszkolu Światowy Dzień Pluszowego Misia (25.11), więc paznokcie z misiami obowiązkowo się pojawią :D

      Usuń
    2. To ja też chcę misie zobaczyć :D Przetrzymaj je do soboty albo pokaż na blogu! A chciałam Ciebie zapyta- mam zdublowany piasek z P2 w odcieniu 010 Adorable. Chciałabyś go przygarnąć? Widziałam że już jakieś masz, ale nie wiem czy ten Ciebie zainteresuje :)

      Usuń
    3. Misie zobaczysz, ale na blogu :) Do soboty na pewno nie wytrzymają - nie potrafię nosić tak długo pomalowanych paznokci - nudzi mi się i potrzebuję zmiany :) Posiadam piaski z P2, ale akurat tego nie mam :D Będę bardzo szczęśliwa jak go przygarnę :* :*

      Usuń
    4. Super :D Dziewczyna, która mi kupowała pomyliła numerki i tak mi kwitnie w szufladzie. Cieszę się że znalazłam mu nowy domek :D

      Usuń
  9. haha rewelacja! pięknie Ci wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  10. zabawne i bardzo optymistyczne ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam tą bajkę, a na Twych pazurkach wyglądają jak żywe;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przeganiealne, niesamowite *______* Też chcę takie! <3

    OdpowiedzUsuń
  13. hehe jednak dobrze że nie zrobiłam moich kochanych minionków bo taki miałam pierwszy zamiar ale jednak postawiłam na coś delikatnego:) kiedyś już robiłam dwóch do projektu projekt książka :)pięknie Ci wyszły też mi się ten tydz skojarzył z uśmiechem :) poszalałaś na wszystkich paznokciach ich zrobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  14. hehehe ale słodkie! genialnie zmalowałaś ten tydzień! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. haha fenomenalne :) ! super pomysł !

    OdpowiedzUsuń
  16. Hehe, ale miałaś pomysł. Super, wesołe mani :) Faktycznie wzór od razu kojarzy się z uśmiechem i fajnie to wykorzystałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  17. I po raz kolejny rozłożyłaś mnie na łopatki! Pazurki PERFEKCYJNE ! Masz u mnie miano Perfekcyjnej Pani Pazurkowej :D

    OdpowiedzUsuń
  18. ale cudowności! podziwiam za precyzję wykonania :))))

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne! :) Ty jak coś zmalujesz, to się nie mogę napatrzeć:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Szczęka mi opadła! Ale cudo stworzyłaś, normalnie oczu nie mogę oderwać :)

    OdpowiedzUsuń
  21. ale czadowe, świetnie Ci wyszły!

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudne są :D Te z języczkami wyjątkowo urocze :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale perfekcyjne :) Chyba każde dziecko ogląda się za Tobą ;)! Pomysł genialny, ale warsztat również!

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie miałam pojęcia co to Minionki :D ale moja córcia mnie oświeciła :)
    Kapitalne!

    OdpowiedzUsuń
  25. ale cudne :D od razu mordka się śmieje :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Minionki -moi ulubieni szaleni bohaterowie! Genialny efekt! :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz. Każda opinia jest dla mnie bardzo cenna i motywuje do dalszej pracy.

Proszę nie reklamować swoich blogów. Zawsze zaglądam do osoby, która zostawi tutaj po sobie jakiś ślad. Komentarze z reklamami blogów będę usuwała. To samo dotyczy treści "obserwujemy?" - nawet nie zaglądam na takiego bloga :)