sobota, 9 listopada 2013

Orly - Miss Conduct - recenzja

Cześć! Dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję Miss Conduct. Z lakierami Orly pokochałam się od pierwszego "użycia". Posiadam w  swoich zbiorach kilka buteleczek, z których jestem bardzo dumna :) Szkoda, że ich cena jest wysoka, jednak moim zdaniem jest adekwatna do jakości. Ten lakier zakupiłam na targach i to była jedna z moich najlepszych decyzji - kolor jest przepiękny. A jak sobie radzi w innych kwestiach? Zapraszam na recenzję.

Nazwa i kolor: lakier Orly, Miss Conduct. Kolor to taki ciemny róż połączony z fuksją, a w nim zatopione fioletowe, srebrne i złote drobinki. Przepięknie mienią się w słońcu.
Pojemność:  18 ml.
Gdzie można kupić?: ja swoją buteleczkę zakupiłam na targach. Jednak najszybszy i największy wybór jest na ich stronie internetowe o tutaj, gdzie również można dokonać zakupu. 
Pędzelek: długi, nieco wąski. Takie pędzelki bardzo lubię.
Konsystencja: raczej rzadka.
Nakładanie: pomimo tego, że konsystencja jest rzadka to nie sprawiało mi żadnych problemów z malowaniem. Jednak dla osób niewprawionych może być problem, aby nie zalać skórek. Dodatkowo muszę napisać, że lakier posiada bardzo wygodną nakrętką, którą idealnie trzyma się w dłoni. 
Krycie: dwie warstwy wystarczą do idealnego krycia.
Zmywanie: bez problemu.
Inne:
  • kuleczka do mieszania lakieru,
  • spora gama kolorystyczna,
  • ładny kształt butelki.
Jak Wam się podoba ten kolor? Ja jestem w  nim zakochana. Pięknie wygląda na paznokciach i dodatkowo ładnie migocze :) Spora ilość lakieru w buteleczce pozwala na długie cieszenie się danym kolorem, a wygodna nakrętka sprawia tylko, że malowanie paznokci tym lakierem to sama przyjemność :) Zobaczcie go teraz z bliska. Zdjęcia wykonane w świetle dziennym.








56 komentarzy:

  1. Piękny jest. No i te drobinki.. ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale cudo! <3 Marzy mi się jakieś lakier Orly bo nigdy nie miałam, ale ich cena skutecznie mnie odstrasza... :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te lakiery też długo były moim marzeniem :) w końcu dostałam jeden z wymianki i poległam. Od tamtej pory się jeszcze nie zawiodłam. Jednak masz rację. Cena jest wysoka i nie każdy chce wydawać tyle na lakier do paznokci. Jednak zauważyłam, że moje paznokcie świetnie się z tymi lakierami dogadują, dlatego wolę zainwestować w jeden i cieszyć się przepięknym kolorem. Orly ma niespotykane kolory i jest w czym przebierać :)

      Usuń
    2. Właśnie te oryginalne kolory sprawiają, że chyba się w końcu na jakiś skuszę :).

      Usuń
  3. Słodki, piękny i wyjątkowy kolor... Mam też jeden kolor z Orly i mam zamiar nim jutro pomalować paznokcie ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest przepiękny! *,*
    te połyskujące drobinki powalają z nóg! *,*
    niestety ale cena też... :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Te drobinki są po prostu nie do opisania :) Zgadzam się, że cena wysoka, ale można trafić na jakieś okazje i kupić nieco taniej :)

      Usuń
  5. o nie!! uwielbiam i marzę o Miss Conduct! :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdecydowanie masz rację- przepiękny kolor! I jak ładnie się mieni!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham go i kochać nie przestanę <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Przępiekny i niesamowity kolor <3 I świetne zdjęcia które w 100 % oddają jego piękno :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Co za fantastyczny kolor <3 Nie można wręcz oderwać od niego oczu ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny kolor! Fajne są Orly, zupełnie inne niż Essie i OPI, zdecydowanie bardziej rzadkie ale efektowne jak jasny gwint:D

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ale to bardzo mi się podoba!! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja swój pierwszy lakier Orly kupiłam na wyprzedaży blogowej i bardzo go polubiłam, na targach dokupiłam dwa inne :) Jakoś nie zwróciłam uwagi na ten Miss Conduct, a szkoda, bo jest piękny! Świetny kolor i drobinki, no cudo! Jak będzie na wiosennych targach to go sobie kupię :D

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo ładny kolor, też kocham Orliki! :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super kolor :D Te drobinki wyglądają świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękny! Zachwycił mnie... kocham ten kolor i chcę go mieć.

    OdpowiedzUsuń
  16. Orly=<3 Miss poznałam osobiście na Spotkaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam bardzo podobną Coloramę od MNY, ale chyba jednak nie ma co ich porównywać :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie przepadam za brokatowymi, ale ten jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny! Piękny! Piękny! Muszę go mieć! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. kolejny cudowny lakier na twoich pazurkach <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Jest cudny :D uwielbiam takie kolory ;) ale ogólnie jakoś marka orly mnie nie ciągnie do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wooo, ale cudowny kolor <3

    P.S. Wpanij na rozdanie: http://madziulowepaznokcie.blogspot.com/2013/11/rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  23. a ja go lubię, ale jakoś nie jest to ogromny zachwyt z mojej strony :P jest ładny, ale sama nie wiem... :P

    OdpowiedzUsuń
  24. Lakiery Orly są naprawdę niesamowite! masz rację tutaj jakość idzie w parze z ceną...chociaż czasem wolałabym, żeby miały mniejszą pojemność i niższą cenę ;)

    MC jest piękna: i na żywo i na zdjęciach! CUDO <3

    OdpowiedzUsuń
  25. po tym poście trafia on ma moja chciejliste - jest przepiękny! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja widzę malinę, która jest niezwykle piękna!

    OdpowiedzUsuń
  27. Boski! Zwykle nie przepadam za takim wykończeniem w połączeniu z różem/czerwienią, ale ten zachwyca :)

    OdpowiedzUsuń
  28. najpiękniejszy lakier ever!

    OdpowiedzUsuń
  29. wspaniały jest :) uwielbiam takie kolorki

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękny! Bardzo mi się podoba i przypomina mi trochę Essie The lace is on, który mam w planach. Z Orly bym się nie polubiła ze względu na konsystencję i pędzelek. Jednak wolę bardziej treściwe płyny i szerokie szczoty ;D

    OdpowiedzUsuń
  31. Boski!!! Napakowany tak cudnymi drobinami, ze nic tylko piszczeć!:D Elegancki, ale przez te błyskotki lekko zaczepny.. cudny:) Choruję na lakiery tej firmy, ostatnio dostałam swój pierwszy Elation Generation i padłam. Pomijając kolor, to nakrętka bajeczna jak sama piszesz, te kuleczki mieszające i nakładanie bajkowe. Mam w głowie orlikowe love:D

    OdpowiedzUsuń
  32. No i przepadłam. Dawno nie widziałam tak pięknego lakieru ♥ Nie posiadam żadnego lakieru z Orly, ale ten muszę sobie zakupić. Już wiem co sobie kupię na święta ;p

    OdpowiedzUsuń
  33. Kolorek jest idealne, a te drobinki dodają mu tylko uroku:)

    OdpowiedzUsuń
  34. To są totalnie moje klimaty :))
    Wisi już od dawna na mojej zakupowej liście, i co chwila do niego wzdycham :)
    Muszę się wreszcie zmobilizować !

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz. Każda opinia jest dla mnie bardzo cenna i motywuje do dalszej pracy.

Proszę nie reklamować swoich blogów. Zawsze zaglądam do osoby, która zostawi tutaj po sobie jakiś ślad. Komentarze z reklamami blogów będę usuwała. To samo dotyczy treści "obserwujemy?" - nawet nie zaglądam na takiego bloga :)