wtorek, 19 listopada 2013

Models Own - Amethyst - recenzja (dużo zdjęć)

Cześć! Te osoby, które śledzą mnie na FB, wiedzą, że ostatnio dostałam spóźniony prezent urodzinowy, w którym znalazłam 3 lakiery Models Own. Dwa z nich pochodzą z kolekcji Velvet Goth i właśnie dzisiaj chcę Wam pokazać fiolet, który spodobał się większości z Was. Posiadam jeszcze zieleń i pokażę ją w najbliższym czasie. Jeśli interesuje Was czerń i czerwień z tej serii, albo chcecie jeszcze większej ilości zdjęć fioletowej piękności to serdecznie zapraszam do odwiedzenia bloga LAKIEROWY LABIRYNT. W ogóle bardzo polecam tego bloga - sympatyczna dziewczyna, piękne paznokcie, wyraźne zdjęcia i fajnie pisane recenzje prześlicznych lakierów :) A teraz przechodzę już do konkretów.


Nazwa i kolor: Models Own - Amethyst z serii Velvet Goth. Fioletowa baza, a w niej zatopiony mniejszy i większy brokat w fuksjowym i fioletowym kolorze.
Pojemność:  14 ml.
Gdzie można kupić?: Jeszcze niedawno lakiery te były niedostępne w Polsce. Jednak od jakiegoś czasu bez problemu dostaniemy je w sklepie internetowym Maani.pl
Pędzelek: mój był nieco wykrzywiony, ale nie utrudniało mi to malowania. Pędzelek jest normalnej wielkości.
Konsystencja: gęsta.
Nakładanie: z tego względu, że lakier jest gęsty możemy mieć małe problemy z jego nakładaniem. U mnie problemem było pomalowanie paznokci przy skórkach. Lakier się nie rozlewał, a trzymał ciągle pędzelka i utrudniało mi to jego aplikację w tych miejscach.
Krycie: dwie wartwy.
Zmywanie: lepiej nałożyć przez malowaniem bazę peel off, albo mieć pod ręką folię aluminiową :)

Jestem bardzo szczęśliwa, że mam ten lakier w swojej kolekcji. Przepięknie się prezentuje na paznokciach zarówno w macie jak i w błysku. Lakier po brzegi naładowany brokatem, dzięki czemu nie mamy problemu z jego wydobyciem. Wysycha na mat i daje przyjemne w dotyku wykończenie. Welurowa nakrętka dodaje mu niesamowitego uroku. Moim zdaniem lakier ładniej prezentuje się na paznokciach niż w buteleczce. Bardzo się cieszę, że lakiery z tej firmy można już z łatwością kupić w Polsce. Chciałabym mieć wszystkie kolory z tej serii, mało kiedy tak mam, że podobają mi się wszystkie kolory z danej kolekcji, ale ta jest tak wyjątkowa, że z chęcią przygarnęłabym pozostałe buteleczki.
Nie mogłam się zdecydować jakie zdjęcia wybrać, dlatego będzie ich sporo. Mam nadzieję, że z chęcią je pooglądacie :) Będziecie mogły zobaczyć jak lakier wygląda bez topu jak i z nim. Dajcie znać, która wersja bardziej się Wam podoba. Zapraszam do oglądania. 

ZDJĘCIA BEZ TOPU










ZDJĘCIA Z TOPEM







59 komentarzy:

  1. wow na pazurkach wygląda fenomenalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda pięknie <3 troszkę przypomina mi taki słaby piasek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O kurcze,ten lakier jest prze cudowny!!! :D Od razu się zakochałam i marzę o lakierze z tej firmy :)))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też długo marzyłam :) W końcu spełniło się marzenie :)

      Usuń
  4. Ja zdecydowanie wolę wersję z topem, suuuuper :DDDDDDDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja się do tej pory nie mogę zdecydować co bardziej mi się podoba :D

      Usuń
  5. Jak ja uwielbiam jakość Twoich zdjęć <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Moim zdaniem w macie wygląda ciekawiej :)
    No i pomiziałabym nakrętkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba bardziej podoba mi się z połyskiem :) W każdym razie piękny! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. To jest po prostu cudo! Ale bardziej podoba mi się w błysku :) ma moc!

    OdpowiedzUsuń
  9. z topem jest taki śliczny że aż brak mi słów <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Jest cudowny <3 Zwłaszcza w błyszczącej wersji :)

    OdpowiedzUsuń
  11. juz sama nie wiem czy bardziej podoba mi sie mat czy tez trójwymiarowy połysk.... chyba jednak z połyskiem. aż ślinka mi kapie kap kap kap

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja do tej pory nie wiem, która wersja podoba mi się bardziej :) Obydwie mają coś w sobie :)

      Usuń
  12. O ja! Z topem wygląda jeszcze bardziej cudownie!

    OdpowiedzUsuń
  13. a mi się bardziej podoba błyszczący ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. wolę w macie :) urodny osobnik :D

    OdpowiedzUsuń
  15. faktycznie, w buteleczce nie zwróciłam na niego uwagi ale na paznokciach wygląda bardzo ciekawie. I o wiele lepiej w macie :*

    OdpowiedzUsuń
  16. o żesz Ty !!!!!!!! piękny !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. cudowny lakier, ogladalam go w necie ostatnio, nakretka mnie rozwalila :D

    OdpowiedzUsuń
  18. matowy wygląda po prostu niesamowicie *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O kurcze zmieniłaś miniaturkę :D Jakoś tak dziwnie teraz, ale to kwestia przyzwyczajenia :) Odkąd zaczęłam blogować to tamta miniatura kojarzyła mi się właśnie z Tobą :D

      Usuń
  19. w błysku bardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  20. CUDO! Ale zmywanie to będzie mały koszmarek.

    OdpowiedzUsuń
  21. Z topem zdecydowanie bardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękny! Chyba jednak matowy bardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Sama się dziwię, że to piszę- w wersji matowej bardziej mi się podoba. Pisałam już to u Iwonki, ale Amethyst mocno zyskuje na paznokciach:)

    OdpowiedzUsuń
  24. W macie podoba mi się bardziej :))

    OdpowiedzUsuń
  25. jest mega :D najbardziej podoba mi się z topem :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Wersja z topem bardziej do mnie przemawia :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Genialny! Obie wersje mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  28. z topem - rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Zarówno mat jak i błysk podoba mi się. Piękny! *-*

    OdpowiedzUsuń
  30. Kochana, rewelacyjnie się u Ciebie prezentuje, a Twoje zdjęcia wydobyły z niego wszystko co najpiękniejsze :))
    Mat robi na mnie osobiście większe wrażenie, wersja z topem jest taka... imprezowa :))
    P.S. Dziękuję za komplementy :))

    OdpowiedzUsuń
  31. Codo a z połyskiem to już w ogóle <3

    OdpowiedzUsuń
  32. Cudowny, piękny głęboki fiolet, coś fantastycznego :) Chociaż bardziej podoba mi się z topem niż bez ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. piękny! podoba mi się w obu wersjach, ale ciut bardziej w macie :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ciekawy ale nie w moim typie ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Alimko! Jestem zachwycona Twoimi swatchami :) Cudnie preznetuje się u Ciebie, wszystko widać idealnie!

    OdpowiedzUsuń
  36. bardzo mi się podoba ten lakier, i nazwa taka sympatyczna :D

    OdpowiedzUsuń
  37. Dla mnie mat, cudowny jest w takim wydaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Powiem, że od razu widać na zdjęciach, iż lakier ma gestą konsystencję i chyba jako jedyna napiszę - nie podoba mi się w macie bo widzę grubą bułę :P Ale już w błysku wygląda znacznie ładniej i taki nawet chętnie bym nosiła, jednak ja osoba nie trawiąca gęstych lakierów, powinnam się trzymać od niego zdala :)

    OdpowiedzUsuń
  39. jest przepiękny wszystko widać idealnie na zdjęciach co on w sobie kryje :) ja bym go mogła mieć. Patrząc na zdjęcia to chyba ( o dziwo u mnie) w macie mi się bardziej podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Z połyskiem podoba mi się bardziej. :)

    OdpowiedzUsuń
  41. prze prze śliczny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Mimo miłości do piaskowatych w błysku podoba mi się bardziej :D

    OdpowiedzUsuń
  43. Ty mnie kusisz modelkami jak nikt inny :P niedobra Ty !!, prześliczne zdjęcia :P

    OdpowiedzUsuń
  44. I kolejne cudeńko.. zielony mi się podobał, ale teraz nie wiem który ładniejszy..

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz. Każda opinia jest dla mnie bardzo cenna i motywuje do dalszej pracy.

Proszę nie reklamować swoich blogów. Zawsze zaglądam do osoby, która zostawi tutaj po sobie jakiś ślad. Komentarze z reklamami blogów będę usuwała. To samo dotyczy treści "obserwujemy?" - nawet nie zaglądam na takiego bloga :)