niedziela, 9 marca 2014

Targi Beauty Forum 2014 - moje zdobycze

Cześć! Zapewne większość z Was wie, że w ten weekend w Warszawie odbywały się Targi Beauty Forum. 


Nie mogło mnie tam zabraknąć :) Jestem bardzo zadowolona ze swoich zakupów. Jedynie w moje ręce nie trafiła Zoya Aurora, którą chciałam zakupić, ale w najbliższym czasie tak czy inaczej do mnie trafi :) Jeśli macie jakieś pytania odnośnie targów to z chęcią na nie odpowiem w komentarzach. A teraz zapraszam Was na moje targowe zdobycze :) Koniecznie dajcie znać czy byłyście i co ciekawego kupiłyście :)

Orly: Orange Punch, Flirty, Lucky Duck, High On Hope

Orly: Rock Solid, Rococo A-Go-Go, Out of This World, After Party

Sation: Lacquer Lovefest, Last Mini Standing

Zoya: Carter, Roxy

Morgan Taylor: New York State of Mind, Regal As A Royal

Salon Perfect: nr 505 Gone Sailin, nr 207 Blue Ribbon

Pozdrawiam :*

102 komentarze:

  1. przepiekne! Sation: Lacquer Lovefest i salon perfect 505 podobaja mi sie najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sationy to dla mnie zagadka, bo nigdy nie miałam z nimi do czynienia :) Jestem ich bardzo ciekawa.

      Usuń
  2. Najbardziej zazdroszczę Ci Carter, cudna jest i mam na nią ochotę :)
    Żałuję, że nie znałam nikogo, kto wybierał się na Targi, poprosiłabym o zakup Carter ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pisałam na FB o tym, że się wybieram :) Trzeba było się odezwać :)

      Usuń
    2. Następnym razem będę pamiętać :D

      Usuń
    3. Gdybyś jednak wcześniej doszła do wniosku, że Carter jest brzydka, nieładna i niewarta Twoich paznokci, to ustawiam się grzecznie w kolejce do odkupienia :D

      Usuń
    4. Już prędzej Roxy bym oddała niż Cartera :D Ale jakby co będę miała na uwadze :P

      Usuń
    5. Roxy też przygarnę, a co :D
      Ja na razie zachwycam się swoją jednyą Zojką, mam Rue z naturalnej kolekcji i jest przewspaniała ♥

      Usuń
    6. Haha :D Będę miała na uwadze :P Jakby mi się coś odwidziało :D
      A widziałaś Zoykę Aurorę, albo Dream?? To moi faworyci :P Dream mam, a Aurorę jeszcze podziwiam w necie :P Ale już niedługo będzie razem ze mną :)

      Usuń
    7. Bardzo ładne :) Tylko w grafikach google'a raz są mocniejsze, a raz delikatniejsze efekty na paznokciahc, ale to pewnie kwestia nałożenia kilku warstw, no nie? Bo takie mocniejsze, głębsze mi się podobają :)

      Usuń
    8. Ja uważam, że to kwestia oświetlenia. Dream potrzebuje dwie warstwy i więcej nie trzeba :) Lakier ma moc na paznokciach i też zależy wszystko od światła. Jednak nawet w ciemnym oświetleniu drobinki są piękne widoczne. a to co lakier pokazuje przy jasnym świetle, albo sztucznym to po prostu bajka :)

      Usuń
    9. Ale ja byłam! I trąbiłam! Madzia trzeba było pisać!

      Usuń
  3. Śliczne lakiery ;D Ja na targach przygarnęłam 1 Orly - kolorek Fowl Play, Seche Vite i 2 pędzelki z Maestro, bo tak chodziłam i chodziłam i nic nie mogłam dla siebie znaleźć, a szkoda było wychodzić z pustymi rękami jeśli już się potoczyłam na te targi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z chęcią bym jeszcze kilka lakierów przygarnęła, ale musiałam się opamiętać :D Chciałabym tak chodzić i stwierdzić, że niczego za bardzo nie potrzebuję :D Orly Fowl Play tez mi się podoba, ale nie widziałam go w tym raju :P

      Usuń
    2. A tak z ciekawości to po ile są te lakiery Zoya :D ? Bo nie miałam żadnego jeszcze, a te co Ty wybrałaś bardzo mi się podobają. Oczywiście przechodziłam milion razy obok stoiska, nawet oglądałam, ale o cenę nie pytałam xD

      Usuń
    3. Ja byłam dzisiaj, więc pewnie mniejszy wybór był w Orly ;)

      Usuń
    4. Na targach można je właśnie kupić o wiele taniej. Za piaski PixeDust 32 zł, a za zwykłe 28,50 zł :)

      Usuń
    5. Ech, myślałam, że droższe one :O będę musiała w takim razie kupić sobie na próbę kilka sztuk na następnych targach ;)

      Usuń
    6. Na targach właśnie mają znacznie niższą cenę, więc warto się skusić :) A dzisiaj też taki dziki tłum był?? Bo wczoraj strasznie dużo ludzi, a do lakierów Orly z wyprzedaży nie można było się w ogóle dopchać :P

      Usuń
    7. Byłam po 12 i było też mnóstwo ludzi, ale to chyba taki urok targów, przy Orly z wyprzedaży dzikie tłumy, że musiałam odstać, aby się dobrać, ale dzięki temu później mogłam spokojnie sama grzebać i wybierać. Oczywiście w OPI kolejka na 20min stania jak nie dłużej więc podziękowałam ;)

      Usuń
    8. Myslałam, że było mało ludzi po tym jak zobaczyłam zdjęcie na FP Orly i stały tam tylko dwie osoby :D Aż zachciało mi sie tam znowu jechać :P Co do OPI to weszłam na minutę i od razu wyszłam...jakoś mnie nie kuszą ich lakiery...nie chcę kupować, bo boję się, że się wciągnę tak jak w Orly :P

      Usuń
    9. Pewnie na samym otwarciu było mało ludzi, albo po prostu trafiłam na większy tłok, ach mogłam sobie jeszcze coś wybrać ;P

      Usuń
    10. Raczej na otwarcie, albo czekali na taki moment, albo kazali sie odsunąć na czas zdjęcia :D :D Bo to aż niemożliwe, że taka pustka tam :)

      Usuń
    11. Jak za taką cenę 15zł każdy powinien wziąć sobie choć 1 lakierek :D

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Zgadzam się :) Musze jeszcze mieć Aurorę i będę szczęśliwa :)

      Usuń
  5. Ciekawią mnie lakiery Salon Perfect :) może jakieś mani w najblizszych dniach? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomyślę nad tym :D W sumie też jestem ich ciekawa, bo nigdy nie miałam :)

      Usuń
  6. MT uwielbiam, a Aurorę akurat kupiła mi koleżanka na targach, wyprzedziła Cię :D żałuję że nie mogłam być na tych targach :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To moje pierwsze lakiery MT, więc też jestem ich ciekawa :) Aurora jest piękna - żałuję, że od razu nie mogła wrócić ze mną do domu :)

      Usuń
  7. Ależ Ci zazdroszczęęę :D Piękne lakiery :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Lakiery Zoya dorwałaś przecudowne!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wooow ale ślicznośći! :O <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale kolorowo. Same piękności udało się tobie kupić.

    OdpowiedzUsuń
  11. dobrze, że nie byłam hehe morganki <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żałuj, że nie byłaś :D

      Usuń
    2. Też jej to mówię :)
      Na lakiery MT nie starczyło mi już czasu :(

      Usuń
  12. O boże, jakie cudownościiiiiii <33 ślinię monitor...zoya- carter i roxy <3 bosz, bosz, bosz :D ile za nie zapłaciłaś? Out of This World też mnie urzekł...chce zobaczyć szybko na pazurkach! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha :) Na żywo są jeszcze ładniejsze :) Za cartera 32 zł, za Roxy 28,50 zł :)

      Usuń
  13. się obkupiła ... a co do Morganka to widzę, że Ty masz jednak innego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I kto to mówi...jakbyś Ty się nie obkupiła :P Jednak to inny Morganek? :(

      Usuń
  14. Orly pomarańcz i Sation żółty, ojjjjj! <3

    OdpowiedzUsuń
  15. A ja skromnie, tylko 5 Orly i pędzelek Maestro :D Zastanawiałam się nad jakimiś Sation, ale ostatecznie nie wzięłam ;p Daj znać jak się sprawdzają, szczególnie ten neon żółto-zielony :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to skromnie :) Sama jestem jego bardzo ciekawa :)

      Usuń
  16. Kobieto! Zazdroszczę jam nie wiem :D z moją manią przygarnęłabym wszystkie.... a twoje mają cudowne kolory :( Czemu ja mam tak daleko :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha :) kiedyś musisz się wybrać na takie targi :)

      Usuń
  17. ależ zazdroszczę! same cudowności kupiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne te lakiery kupiłaś :) I coś mi się wydaje, że będę zazdrościć Roxy :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* Roxy wzięłam w ostatniej chwili :P Zobaczymy co z niej będzie :D

      Usuń
  19. Orly i Zoya wyglądają genialnie w buteleczkach! Czekam na recenzje i więcej zdjęć;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wszystko piękne, czekam na swatche. :) U mnie 2 Zoye i 4 Orliki, nic więcej. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Ciekawa jestem jakie kolory wybrałaś :)

      Usuń
  21. Piękne kolory <3 Jakie ceny są na targach? Tak jak w sklepach czy nieco tańsze?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ceny na targach są zazwyczaj o wiele niższe :)

      Usuń
  22. Wybrałaś cuda :D w zbliżeniu wyglądają jeszcze lepiej :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Lakier Zoya Carter też wpadł w moje ręce ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. cudne Orliki zazdroszczę Ci tego że mieszkasz w Wawie wszystko tam masz dostępne nie to co u mnie. Sama z miłą chęcią bym się kiedyś wybrała na te targi :) same słodkości zgarnęłaś, czekam na pokazówki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie musisz kiedyś wybrać się na Targi :) Warto!

      Usuń
  25. Oh zazdroszczę, nie powiem żałuję, że jednak mnie tam nie było.. no nic będą jeszcze okazje mam nadzieję :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Te da neonki Sation wpadły mi w oko :)
    Szkoda że u mnie nie ma takich targów ale tak to jest jak się na zadupiu mieszka :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem bardzo ciekawa tych lakierów Sation - pierwsze moje lakiery tej firmy :) Musisz koniecznie kiedyś przyjechać na targi :)

      Usuń
  27. Ahh jakie pięknie Zoyki :))

    OdpowiedzUsuń
  28. no to wrocilas do domu z prawdziwymi skarbami :)- gratuluje!

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękne Zoyki kupiłaś! Ja trochę żałuję, że nie było Payton, ale za to mam dwa cudeńka z kolekcji Naturel :) Jeśli się sprawdzą, to może zainwestuję w kolejne Zoye za jakiś czas :)

    A co do Orly, wróciłyśmy z Sylwią później do tego wyprzedażowego kosza i miałam nie lada dylemat czy by nie przygarnąć więcej, niż te moje miniaturki i jeden pełny wymiar z nowej kolekcji, ale ostatecznie stanęło tylko na dodatkowym zakupie You're Blushing z wyprzedaży :) Zresztą musiałabym wybierać pieniądze z bankomatu, gdybym chciała więcej ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie było Payton?? Kurde to słabo oni byli przygotowani...ja chciałam Aurorę i tez nie było. Dziewczyny pisały, że Dream też nie. moim zdaniem takie chodliwe kolory powinny byc brane w większych ilościach. Ja Payton posiadam i bardzo polecam! :)

      Jestem ciekawa co w ogóle kupiłaś na tych targach :D

      Usuń
    2. Niedługo pokażę, ale dla Ciebie to pewnie nic ciekawego, bo głównie same nudziaki :D Z lakierowych zakupów związłam set miniaturek Orly z kolekcji Blush, czyli Naked Canvas, Dare To Bare, Cheeky, First Blush. Do tego pełnowymiarowy Flawless Flush z tej samej kolekcji i You're Blushing z kosza wyprzedażowego. No i dwie Zoyki z kolekcji Naturel - Rue i Odette. Aha i wczoraj jeszcze poprosiłam Paulę, żeby mi kupiła Orly Pure Porcelain :D

      Usuń
  30. Ale cudowności :) Bardzo żałuję, że u nas nie ma takich targów kosmetycznych bo z wielką chęcią bym się na nie wybrała, a do Warszawy trochę mi nie po drodze :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dużo dziewczyn przyjeżdża z drugiego końca Polski, aby być na Targach :) Warto :)

      Usuń
  31. Wzdycham i podziwiam! Piękne kolory, chyba każdy trafia w mój gust ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. High On Hope-niesamowicie mi sie podoba! :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Wspaniałe zdobycze:) I rozsądne zakupy!

    OdpowiedzUsuń
  34. Jakie cudeńka! Aż miło na nie popatrzeć ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz. Każda opinia jest dla mnie bardzo cenna i motywuje do dalszej pracy.

Proszę nie reklamować swoich blogów. Zawsze zaglądam do osoby, która zostawi tutaj po sobie jakiś ślad. Komentarze z reklamami blogów będę usuwała. To samo dotyczy treści "obserwujemy?" - nawet nie zaglądam na takiego bloga :)