niedziela, 3 listopada 2013

Lakier Cynthia Rowley - recenzja

Cześć! Dzisiaj przed Wami lakier, który zakupiłam już dawno temu w TK MAXX. Był razem w zestawie z dwoma innymi kolorami, jednak ten najbardziej przykuł moją uwagę, dlatego postanowiłam wypróbować go w pierwszej kolejności :) Zapraszam na recenzję:


Nazwa i kolor: lakier Cynthia Rowley - niestety nie ma żadnego numeru, ani nazwy. Zauroczył mnie jego kolor - niebieska baza, a w niej zatopiony niebieski brokat i sporej wielkości zielone oraz niebieskie heksy.
Pojemność:  15 ml.
Gdzie można kupić?: natrafiłam na zestaw z tymi lakierami w TK MAXX. Sądzę, że tam właśnie najszybciej można je zdobyć. Chociaż ostatnio niestety ich nie widziałam. 
Cena: za zestaw trzech lakierów zapłaciłam 20 zł.
Pędzelek: jak dla mnie w sam raz. Nie jest zbyt wąski, ale też nie jest za szeroki.
Konsystencja: raczej rzadka.
Nakładanie: nie miałam żadnych problemów. Brokatu nie musiałam łowić, bo idealnie nakładał się na pędzelek.
Krycie: dwie warstwy wystarczą do idealnego krycia.
Zmywanie: tutaj niestety jedyny, ale spory minus. Lakier schodzi przy pomocy folii - to raczej normalne przy tego typu lakierach. Niestety strasznie zafarbował mi dłonie i skórki. Musiałam je nieźle szorować szczoteczką i płynem do naczyń, aby wszystko jakoś zeszło. Szkoda, że podczas zmywania mnie tak do siebie zniechęcił.
Inne:
  • ciężki dostęp do tych lakierów,
  • nieporęczna, spora, kwadratowa nakrętka, która utrudnia nieco trzymanie pędzelka.
Byłam bardzo zauroczona tym kolorem, wspaniale mi się go nosiło, niestety podczas zmywania strasznie się nim rozczarowałam. Chyba nigdy już go nie nałożę na paznokcie nad czym ubolewam, bo wygląda prześlicznie. Jestem ciekawa jak spiszą się pozostałe dwa lakiery z tego zestawu. Teraz zapraszam Was na zdjęcia wykonane w świetle dziennym.






56 komentarzy:

  1. Chcę go :D Przez Ciebie (:) ) będę teraz na niego polować w Tk :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny!! Wybaczyłabym mu nawet te barwienie skórek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że się rozczarowałaś tym zmywaniem , bo na paznokciach wygląda naprawdę mega! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny :) Od razu skojarzył mi się z Essence 78 blue addicted ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi też, choć ten jest chyba bardziej niebieski ;) fajnie wygląda na pazurkach :D
      może z bazą peel off będzie się lepiej nosił? ;)

      Usuń
  5. Połóż go na bazę Peel Off z Essence, problem z głowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z mojej bazy zrobił się glutek i nie mogłam. Sądzę, że przy niej problemu by nie było :)

      Usuń
  6. Lubię tego typu lakiery, tylko to zmywanie.. Grr.. Gdyby nie to nosiłabym glittery znacznie częściej..

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam podobny z Essence, ale jest już trochę stary :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też mam ten z essence ;)
      i kurcze szkoda że te lakiery nie mają żadnych numerków ani nazw. ja sama dużo wcześniej kupiłam jakiś taki set 2 lakierów tej firmy i nawet w necie nie mogłam znaleźć ich numerów... :/ nie lubię tego
      ale lakier piękny! :)

      Usuń
    2. Ja też nigdzie nie znalazł ich numerków. Szkoda :(

      Usuń
  8. Piękności <3 Nawet zmywanie by mnie nie zniechęciło!

    OdpowiedzUsuń
  9. ooo bardzo fajny :) troszkę przypomina mi 3D od GR który mam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękny odcień!! Dlaczego rozczarował Cię podczas zmywania? Bardzo ciężko się go zmywało, czy może zostawił przebarwienia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko było napisane w notce :) Podczas zmywania zafarbował mi dłonie i skórki :)

      Usuń
  11. Essence miało bardzo podobny lakier:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak nie chcesz to ja go przygarnę kiedyś przy okazji :D Bo piękny jest ♥ A na zafarbowane skórki polecam pastę do zębów :D wszystko schodzi jak ta lala :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałam własnie o paście do zębów. Płyn do naczyń też się nieźle spisał :D

      Usuń
    2. Pasta jest niezastąpiona. Najlepsza jest wybielająca, ale zwykłą też dasz radę ;)

      Usuń
  13. jest piękny!
    bardzo przypomina mi tę Deborkę, którą razem kupiłyśmy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jest piękny! Bardzo efektowny :) Szkoda tylko, że tak broi przy zmywaniu.

    OdpowiedzUsuń
  15. wygląda jeszcze genialniej na pazurkach niż w buteleczce :D także go dorwaliśmy z moim K. już jakieś 2 miesiące temu i wstyd się przyznać ale jeszcze nie użyłam, boję się jedynie że za bardzo mi pazurki zafarbuje :(((

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny jest ;) Widze, że nowy apart poszedł w ruch?! Jakoś na plus ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. niesamowity! *,*
    chyba mnie zauroczył... szkoda, że trudno dostępny i to zmywanie.. :<

    OdpowiedzUsuń
  18. jest niesamowity, ale szkoda że taki uporczywy przy zmywaniu :(

    OdpowiedzUsuń
  19. Pięknie wygląda na ciemnym podkładzie !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tu nie ma podkładu :) To jest jedynie lakier, który widać w buteleczce :)

      Usuń
  20. Grr, tez mam jeden lakier, który jest po prostu cudowny, ale odbarwia totalnie (przy dwóch warstwach bazy :O). Od razu mnie zniechęca takie coś :(

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękny :) Przypomina głębię oceanu :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jest niesamowity! Jestem zdecydowanie na tak :) uwielbiam takie nietypowe, oryginalne odcienie i faktury, ale patrząc na niego od razu myślę, jak cierpię podczas zmywania tych drobinek :)

    OdpowiedzUsuń
  23. osz!! czasami zaglądam do TK ale takiej perełki jeszcze tam nie widziałam :) pazurki wyglądają fenomenalnie!

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudo! Rzadko widzę tak piękny i wielowymiarowy lakier. Wybaczyłabym mu nawet trudności w zmywaniu, dla samej satysfakcji noszenia ;) Szkoda, że u mnie jest niedostępny.
    Zdjęcia rewelacja <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale piękny!! Po zdjęciu samej buteleczki nie sądziłam, że będzie sam tak dobrze krył. Cudowny! :D Muszę się wybrać do TK Maxx :D

    OdpowiedzUsuń
  26. do złudzenia przypomina ten z essence :)

    OdpowiedzUsuń
  27. a miałam pytać, czy jest solo czy na bazie, ale już wiem i jestem zachwycona! chcę! :D
    jak Agni - polecam pastę wybielającą, jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Jest świetny!!! Przypomina mi Orly Go Deeper :) Na czarnym wygląda obłędnie ♥

    OdpowiedzUsuń
  29. Faktycznie jest piękny tylko szkoda, że taki problematyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Jest śliczny! Przypomina mi Orly Go Deeper :D Na czarnym wygląda bosko! ♥

    OdpowiedzUsuń
  31. świetny jest ;)) szkoda, że trochę taki problematyczny

    OdpowiedzUsuń
  32. Przepiękny! przy takim lakierze już biżu niepotrzebna:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Przepiękny kolorek, a jeszcze piękniejsze paznokcie i cudowne zdjęcia : )

    OdpowiedzUsuń
  34. Jest absolutnie przepiękny, zakochałam się w nim :)

    OdpowiedzUsuń
  35. miałam kiedyś coś podobnego z essence :D cudo <3

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja mam inne kolory tej marki i nie miałam na szczęście problemów ze zmyciem. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz. Każda opinia jest dla mnie bardzo cenna i motywuje do dalszej pracy.

Proszę nie reklamować swoich blogów. Zawsze zaglądam do osoby, która zostawi tutaj po sobie jakiś ślad. Komentarze z reklamami blogów będę usuwała. To samo dotyczy treści "obserwujemy?" - nawet nie zaglądam na takiego bloga :)