poniedziałek, 11 listopada 2013

"Kreuj ciąg dalszy..." - tydzień I (zdobienie)

Cześć! Nigdy nie brałam udziału w żadnych projektach, jednak ten mi się na tyle spodobał, że postanowiłam spróbować :) Organizatorką jego jest Cherry nails, a jeśli chcecie dowiedzieć się więcej, to zapraszam TUTAJ. O co w nim chodzi? W każdym tygodniu mamy określony kształt, do którego trzeba coś domalować. Całkowita dowolność - jedynym wymogiem jest, aby na chociaż jednym paznokciu był odwzorowany kształt. 
A co mamy w pierwszym tygodniu?


Początkowo myślałam, że namalowanie takiego wzoru na paznokciach będzie łatwe, jednak się troszkę pomyliłam :) Wcale tak łatwo nie było. Ręka się trzęsła, dlatego niektóre kształty są nierówne :) Początkowo zamysł mojej pracy miał być inny, niestety nieco przeliczyłam się z moimi umiejętnościami i postawiłam na bardziej "prostą" wersję :)
Nie przedłużam i zapraszam Was na zdobienie. Zdjęcia zostały wykonane w świetle dziennym.






Do tego zdobienia użyłam:


54 komentarze:

  1. świetne kolory, bardzo mi się podoba. faktycznie wygląda na prosty do wykonania, ale sama pewnie bym siedziała 5h :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten kształt wbrew pozorom wcale nie jest taki prosty do namalowania :)

      Usuń
  2. Super zdobienie!!:) Bardzo mi się podoba :>

    OdpowiedzUsuń
  3. dla mnie to są marynarki pod garnitur ;) bardzo fajnie wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie to samo pomyślałam :)
      Pięknie Ci wyszło!

      Usuń
  4. Miałam podobne wrażenie co Ty "taki prosty kształt łatwo się namaluje" taa guzik prawda :D W końcu zmieniłam koncepcje i nie malowałam lakierem a farbką akrylową kształt :P Twoje mani jest bardzo fajne, kolorystyka przypadła mi do gustu^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze sie, że nie byłam sama z takim myśleniem :) Jestem bardzo ciekawa Twojej pracy :*

      Usuń
  5. kojarzy mi się z garniturowymi paznokciami :D fajnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No proszę :) Zuzia też coś pisała o garniturach haha. Może coś w tym faktycznie jest :)

      Usuń
  6. świetnie wyszło! i chyba też się poddam wyzwaniu :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdobienie :) Ten Flormar jest przepiękny !

    OdpowiedzUsuń
  8. Super :D Wygląda jak fioletowy garniturek :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Super to zdobienie, kolory ładne i fajnie, że dodałaś ćwieki, mnie też całość się skojarzyła z garniturem :D

    OdpowiedzUsuń
  10. ale ładnie wyszło :D ja nie mam pojęcia jakie kolorki użyć :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale cudownie :D Nigdy się nie mogę napatrzeć na Twoje paznokcie :D

    OdpowiedzUsuń
  12. jakie urocze pazurki ^^ bardzo podobają mi się kolory które wybrałaś i oczywiście mega się cieszę że zdecydowałaś się na ten projekt jako swój pierwszy :*

    OdpowiedzUsuń
  13. wspaniale to namalowałaś :) idealnie pasują tutaj ćwieki :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow, zapowiada sie fajny projekt. Szkoda ze wczesniej go nie zauwazylam bo wzielabym udzial:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do projektu można dołączyć w każdym momencie :)

      Usuń
  15. Przesłodkie, prześliczne! Chcę takie! *__*

    OdpowiedzUsuń
  16. zastanawia mnie gdzie Ci się ta ręka trzęsła? Bo ja nic takiego nie widzę :D jest pięknie! efekt jest mega, podoba mi się Twoja interpretacja tego wzoru :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Może i było trudno, ale efekt końcowy warty był całej pracy :) Podoba mi się nie tylko Twoja interpretacja, ale też kolorystyka , którą skomponowałaś idealnie. Pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  18. ale pięknie wyszło! tak elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
  19. też już dodałam swój projekt.
    i kurcze naprawdę nie jest łatwo wymanewrować pędzelkiem żeby góra wyszła ładna i okrągła...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wzorek wygląda na bardzo łatwy, ale w trakcie malowania stwierdzamy, ze to nie jest takie proste :)

      Usuń
  20. Urocze! Kolorystyka bardzo udana ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jesteś niemożliwa!:D Pięknie Ci wyszło to mani. ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. oj zdobienie jest urocze ;)
    piękne w swojej prostocie ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. piękne mani :) ja poszłam na łatwiznę i zrobiłam swoją naklejke gdzie wycięłam kształt i nakleiłam a reszte domalowałam :) jutro dopiero zrobie post dziś już nie mam siły. Kolory mi się tu podobają i te ćwieki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo fajny pomysł. Z chęcią zobaczę Twoją pracę :)

      Usuń
  24. Świetny projekt, sama chętnie wzięłabym udział ale obawiam się że nie uda mi się na tyle zorganizować... ;) Bardzo ładnie Ci wyszło :) Podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  25. cudowności! :) żałuję, że tak późno odkrylam ten projekt :(

    OdpowiedzUsuń
  26. ciekawa akcja :D a wykonanie świetne!

    OdpowiedzUsuń
  27. To chyba najciekawszy projekt jaki widziałam! Aż żałuję, że nie mogę teraz wziąć w nim udziału. Świetnie Ci wyszło dopasowanie się do kształtu! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetna kolorystyka i zdobienie piękne :D Kurczę czemu ja już biorę udział w inny projekcie :/ ten jest taki fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajowy mani :D Przypomina mi śpioszki ;p

    OdpowiedzUsuń
  30. Ale super to wykombinowałaś ;)

    P.S. Wpadnij na rozdanie: http://madziulowepaznokcie.blogspot.com/2013/11/rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie masz na co narzekać! Twoje zdobienie jest idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  32. bardzo ładnie i ciekawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Cudne, cudne, cudne! Strasznie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Genialne! Bardzo mi się podoba.. jest zabawnie, ale elegancko i z klasą:) Kwik mnie już tak długo męczy.. matko jak on pieknie błyszczy!<3

    OdpowiedzUsuń
  35. bardzo proste i ładne zdobienie ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz. Każda opinia jest dla mnie bardzo cenna i motywuje do dalszej pracy.

Proszę nie reklamować swoich blogów. Zawsze zaglądam do osoby, która zostawi tutaj po sobie jakiś ślad. Komentarze z reklamami blogów będę usuwała. To samo dotyczy treści "obserwujemy?" - nawet nie zaglądam na takiego bloga :)