wtorek, 26 marca 2013

Kwiatki na miętusie

Pokażę Wam dzisiaj paznokcie Beatki. Uwielbiam je malować, bo ma dużą płytkę, więc można poszaleć. Mam nadzieję, że da się namówić na farbki i troszkę zaszaleję :D Ze zdobienia nie jestem za bardzo zadowolona - był robiony późno w nocy i widocznie to nie był mój dzień :) Jednak postanowiłam wybrać kilka zdjęć i pokazać co zmalowałam. Zdjęcia robione w sztucznym świetle, więc kolor bazowy jest troszkę przekłamany ( w rzeczywistości to mięta).





Do wykonania zdobienia użyłam:
Baza: Kinestics Nano Rhino,
Lakier bazowy: Barry M 364 Mint Green,
Do wykonania kwiatków:
  • lakier do stempli z Nail Design nr 55,
  • czarny lakier do zdobień Wibo,
  • sonda,
  • cyrkonie,
Top Coat: Kinetics, Błyskawicznie schnący Top Coat Kwik Kote.


81 komentarzy:

  1. Piękne połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie jesteś zadowolona z nich? Przecież one są przesliczne! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie śliczne!:D Kolory idealnie dobrane i zdobienie w sam raz na wiosnę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Będę nieskromna, ale kolory też mi się podobają :D

      Usuń
    2. Pewnie :D nie ma co być skromnym jak jest tak cudnie :)

      Usuń
  4. Jestem fanką Twoich zdobień. Chyba się powtarzam :D :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daria dziękuję :* A ja jestem wielką fanką Twoich paznokci :D Uwielbiam je :P

      Usuń
  5. Nie wierzę, że dodałaś te zdjęcia:D nieźle "zmalowane" jak na 2:00 :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo Beatka :* No mówiłam, że dodam, więc to zrobiłam :D A to, że wyszło jak wyszło to zdecydowanie wina tak późnej godziny :P Pamiętaj, że kolejny raz idą w ruch farbki - nie wymigasz mi się :)

      Usuń
    2. Musiałam to zobaczyć;)farbki powiadasz hahaha...coś czuje, że to już postanowione:D

      Usuń
  6. Śliczny kwiatek Ci wyszedł i ta cyrkonia na środku pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się ten kwiatek z czymś innym kojarzy, ale siedzę cicho :D

      Usuń
    2. Kojarzył się tylko nam :P Mężulkowie mimo późnej pory nie mieli skojarzeń :D

      Usuń
  7. No mięty są super :D i zazwyczaj tego typu docienie wychodzą przekłamane :) u mnie jutro będzie post z jednym z nich :) Wg mojego aparatu jest to supełnie inny kolor niż w rzeczywistości :)

    A kwiatki są super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciężko mi było uchwycić jego kolor, ale starałam się jak mogłam :) Dziękuję Dagmarko :*

      Usuń
  8. Pięknie.. tak subtelnie:) Mi średnio wychodzą zdobienia tym lakierem wibo...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Ja z tego lakieru do zdobień jestem nawet zadowolona, ale do robienia tylko i wyłącznie prostych lin. Gdy muszę nim zakręcać to nie bardzo :D

      Usuń
  9. Uwielbiam mięte :) tylko te kwiatuszki jakiś taki smutny kolorek mają... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agatko, a mi się właśnie najbardziej podoba kolorystyka :P Tez lubię mięte :)

      Usuń
  10. bardzo ładnie i tak nastrojowo. Wszystko stonowane :)
    mam tego Wibo do zdobień i przyznam, że ciężko mi się go obsługuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* Lakier do zdobień jest dobry do pociągnięcia linii prostej, ale do zawijasów już nie :)

      Usuń
  11. Uwielbiam miętowe pazurki, a kwiatki kolorystycznie pasują idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię miętowe paznokcie. Mam nadzieję, że nigdy mi się nie znudzą :) Dziękuję Patrycja!

      Usuń
  12. Ty to z każdych paznokci zrobisz prawdziwe perełki! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Monika, a Ty w każdym komentarzu sprawiasz, że się rumienię :D

      Usuń
  13. Śliczne kolory, śliczne kwiatuszki, śliczne paznokcie. Wszystko śliczne. Świat też śliczny :D (Przepraszam mam dziś cudownie wyśmienity humor :D)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszko jak miło czytać, że masz dobry humor :D Mam nadzieję, że w takim humorze udało Ci się połowę pracy napisać?? :P

      Usuń
  14. Bardzo ładne połączenie kolorystyczne, chociaż jaśniejszy kolor na "miętowy" chyba mi nie wygląda. Ładny delikatny akcent z kwiatkiem, podoba mi się tak przemyślana kompozycja:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pisałam, że nie mogłam złapać koloru. Wychodził ciągle w tonach niebieskich. Dziękuję za pochwały :D

      Usuń
  15. Wspaniała kolorystyka i wspaniałe kwiatuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Beatka ma naprawdę piękne paznokcie! i przestań narzekać, ok?
    jest przepięknie! bardzo mi się podoba, kolory są super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ma paznokcie i jest gdzie poszaleć :D Oj czasami trzeba ponarzekać - Ty też zapewne nie raz byłaś niezadowolona ze swojego mani :D (chociaż trudno mi będzie w to uwierzyć :D) Dziękuję Paulinko :*

      Usuń
  17. Podoba mi się to połączenie kolorów i popieram Paulinę: nie narzekaj, bo naprawdę fajnie Ci te zdobienia wychodzą!

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajnie.... przecież tez zdobienie jest fantastyczne:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wyglądają świetnie, uwielbiam takie miętki :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kolorystyka piękna :) Ah ja również znam ból nocnego zdobienia i doskonale Cię rozumiem, nie ma jednak co narzekać bo pazurki wyglądają ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj było bardzo późno - dziękuję za wyrozumiałość :)

      Usuń
  21. nie da się nic napisać, oprócz tego, że piękne ;p /E

    OdpowiedzUsuń
  22. chciałabym miec takie duże płytki pazkoci u mnie to zadnego wzou nidy nie widac :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem zadowolona ze swojej małej płytki - trzeba pokombinować i będzie widać :)

      Usuń
  23. Mam bardzo podobnego miętusa na paznokciach :) A kwiatki piękne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już mam fazę na jaskrawe kolory :) To znak, że wiosna coraz bliżej :D

      Usuń
  24. wg mnie wyszło Ci przepięknie :) uwielbiam takie kolorki, a te kwiatuszki no idealnie :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Miętowe! <3 Widzę talent. :)

    http://prism-of-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Jak ja chciałabym, żeby mi ktoś po nocach ozdabiał paznokcie :)
    Fajnie to wszystko się komponuje :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Efekt całkiem fajny, też chciałabym mieć większą płytę paznokcia, niestety takowej nie posiadam i zaszaleć nie zaszaleje bo nie ma warunków :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie na większej płytce można poszaleć, ale ja tam na swoją wąską nie narzekam :D

      Usuń
  28. Odpowiedzi
    1. W rzeczywistości jest niestety inny - typowy miętus :)

      Usuń
  29. śliczne połączenie zieleni, uwielbiam miętę na paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Uwielbiam miętowe lakiery do paznokci :) A kwiatuszki są urocze!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez jestem fanką mięty na paznokciach :) Podoba mi się pod każdą postacią :)

      Usuń
  31. Moja ulubiona kolorystyka!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz. Każda opinia jest dla mnie bardzo cenna i motywuje do dalszej pracy.

Proszę nie reklamować swoich blogów. Zawsze zaglądam do osoby, która zostawi tutaj po sobie jakiś ślad. Komentarze z reklamami blogów będę usuwała. To samo dotyczy treści "obserwujemy?" - nawet nie zaglądam na takiego bloga :)