wtorek, 12 marca 2013

Kokardka

Dzisiaj dalsza zabawa z farbkami :) Lakier bazowy to Revlon pod który dałam jedną warstwę nudziaka, aby uniknąć prześwitujących końcówek paznokci  :)  Zapraszam do zdjęć, które zostały wykonane przy świetle dziennym.





Do tego zdobienia użyłam:
Baza: Essie Grow Stronger
Lakier bazowy: Bell nude (dodatek do białego pękacza), Revlon 029 Peach Petal,
Do wykonania kokardki:
  • pędzelki do zdobień,
  • farbki Polycolor: czerwona 220, czarna 530, biała 018,
  • dodatkowo czerwone ozdoby na pozostałych paznokciach,
 Top Coat: zwykły bezbarwny lakier Pupa.


72 komentarze:

  1. Kojarzy mi się z Myszką Mini :) Fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie też się tak kojarzy :)
      świetnie wyszło ! :D

      Usuń
    2. Dziewczynki mi się też od razu tak skojarzyło jak zakończyłam malowidła :D

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Oj tak :) Jakby myszka Minnie zgubiła kokardę :)

      Usuń
  3. piekny motyl taki wiosenny! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może być i motyl :D Chociaż nastawiałam się na kokardkę :)

      Usuń
  4. zrobiłaś to genialnie :) uwielbiam takie niebanalne mani :) skąd masz ten najcieńszy pędzelek ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Obydwa pędzelki są ze sklepu z artykułami dla plastyków :)

      Usuń
  5. Też myślałam, że to motylek :) urocza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może się kojarzyć jak najbardziej z motylem :)

      Usuń
  6. też myślałam, ze to motylek ;) ale i tak śliczne

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo pozytywne cudeńko! Kojarzy się z dzieciństwem!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, jak byłam dzieckiem to nosiłam takie wielkie kokardy we włosach...nie lubiłam tego niestety :)

      Usuń
  8. kocham Twoje zdobienia :)
    Kiedyś takie duże kokardki na warkoczykach nosiłam hihi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj Monia dziękuję za tak miłe słowa :) Kokardy też nosiłam jak byłam mała, ale nie lubiłam tego :D

      Usuń
  9. Jaka słodka ta kokardka! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. cóż za zdolności, piękne :))))))

    OdpowiedzUsuń
  11. uroczo! :) mnie, tak, jak dziewczynom, też skojarzyło się z Myszką Mini!
    Ciebie też wciągnęły akryle, no nie?? ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mnie ostatnio wciągnęły akryle. Jak mam więcej czasu wolnego to sięgam właśnie po nie :) Świetna zabawa, a jak coś nie wyjdzie to pod wodę :D

      Usuń
  12. tak ja uwielbiam Twoje zdobienia, są takie... świetne :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Urocze :-D do takich paznokci kokardka we włosy i na mróz odganiać zimę :-P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe no na pewno by się wyróżniała w tym białym krajobrazie :)

      Usuń
  14. Bardzo fajny ;) Moja chrześnica byłaby zachwycona bo uwielbia Miki i Mini :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ah, jak ja uwielbiam twoje zdobienia !
    są takie perfekcyjne ;))

    OdpowiedzUsuń
  16. jakie słodkie, ja również od razu pomyślałam, że to kokarda myszki Minnie :D
    kiedy będzie Goofy? ;P

    OdpowiedzUsuń
  17. ciekawe;p niby to kokardką a mi też się trochę z motylkiem kojarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Urocze te kokardki,świetnie ozdobiłaś paznokcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ślicznie! Świetna kokarda i ciekawie na 2 pazurach wygląda, tak inaczej:)
    Mogę wiedzieć skąd zamawiałaś pędzelki do zdobień? w moich włoski idą każdy w swoją stronę i to od początku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pędzelki, którymi wykonałam kokardkę i fioletowe kwiatki zakupiłam w sklepie z artykułami dla plastyków. Jestem z nich bardzo zadowolona :)Ostatnio mój ulubieniec też się rozczochrał, ale z mojej winy, bo nałożyłam źle osłonkę i włosie się troszkę zagięło. Chyba po prostu obetnę te wystające na boki kłaczki. Może u siebie też spróbuj wyciąć te odstające włoski.

      Usuń
    2. Moim to raczej nic nie pomoże.. tanie zakupy tak się niestety czasem kończą:D

      Usuń
    3. Tanie nie zawsze musi być złe :)

      Usuń
  20. Ale miałaś świetny pomysł, genialnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mi tez kojarzy się z Myszką Miki :P ale pomysł genialny:) są takie inne :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zostałaś otagowana :) więcej u mnie na blogu http://pannamarchewa.blogspot.com/2013/03/instagramowy-mix-tag.html?showComment=1363261382141#c3742672655699021373

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za zaproszenie do zabawy :) Odpowiedziałam już na pytania :)

      Usuń
  23. Bardzo ładne paznokcie, wzorek jak i sam kształt :) po prostu marzenie :)
    z lakierami Revlon miałam do czynienia i nie spodobały mi się za bardzo, po jakimś czasie zgęstniały i nie mogłam nimi w ogóle malować... niestety ... :(
    dodaję do obserwowanych :)
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z tego akurat nie jestem zadowolona - ma problem z kryciem. Mam kilka sztuk lakierów z Revlon i żaden mi jeszcze nie zgęstniał :)

      Usuń
  24. Bardzo ładny wzór. Kokardka wykonana perfekcyjnie. Tez zaczęłam zabawe z farbkami:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Zabawa z farbkami jest bardzo wciągająca :)

      Usuń
  25. Świetna kokardka! Też od dłuższego czasu mam ochotę na farbki :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Polecam, bo to świetna zabawa, a w razie niepowodzeń można zmyć wodą :)

      Usuń
  26. Śliczne... Takie wiosenne. :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz. Każda opinia jest dla mnie bardzo cenna i motywuje do dalszej pracy.

Proszę nie reklamować swoich blogów. Zawsze zaglądam do osoby, która zostawi tutaj po sobie jakiś ślad. Komentarze z reklamami blogów będę usuwała. To samo dotyczy treści "obserwujemy?" - nawet nie zaglądam na takiego bloga :)