czwartek, 30 maja 2013

Układamy puzzle

Witajcie! Od dziecka uwielbiam układać puzzle. Od czasu do czasu wyciągnę jakieś pudło i zaczynam zabawę - bardzo mnie to wciąga i ciężko mnie od tego później odpędzić :D Postanowiłam zmalować je na paznokciach. Bardzo ubolewam nad tym, że fotki nie wyszły tak jakbym tego chciała. Nie wiem co tego dnia się działo, ale miałam spore kłopoty ze zdjęciami. Wypstrykałam prawie cała kartę i z wielkim trudem cokolwiek wybrałam. Nie jestem ze zdjęć w ogóle zadowolona, bo kompletnie nie oddają uroku tego mani. Fotki były robione zarówno w oświetleniu dziennym jak i sztucznym, ale w żadnym świetle aparat nie chciał ze mną współpracować :(

ŚWIATŁO DZIENNE




ŚWIATŁO SZTUCZNE



Do tego zdobienia użyłam:
Baza: Kinestics Nano Rhino,
Lakier bazowy: żółty lakier Lovely z kryształkiem (nr się starł),
Inne lakiery i przybory:
  • Essie Lovie Dovie (różowy),
  • Bell Glam Wear nr 411 (niebieski),
  • P2 Volume Gloss, nr 070 funky babe (koralowy),
  • sonda do postawienia kropek,
Top Coat: Kinetics, Błyskawicznie schnący Top Coat Kwik Kote.


P.S. W sobotę spotkałam się po raz pierwszy z Sylwią - ale pozytywna kobietka. Kto jej jeszcze nie zna - zapraszam na bloga :) Natomiast w niedzielę spotkałyśmy się ponownie z dziewczynami Zuzią i Martą, dołączyła jeszcze do nas Zosia. Nie muszę chyba pisać, że było świetnie :D Ustaliłyśmy datę nieco odległą na kolejne spotkanie, bo mamy nadzieję, że będzie Nas jeszcze więcej. Komu pasuje termin 06.07.2013 (sobota) to proszę się zgłaszać tutaj w komentarzu, albo na e-mail :)

112 komentarzy:

  1. extra puzzle :) zdolna jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne mani ! Takiego jeszcze nie widziałam, a ciekawa jestem jak to zrobiłaś. :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest to w sumie takie skomplikowane :) Zdecydowanie bardziej przydatne są do tego kryjące lakiery :)

      Usuń
  3. Nie nooo, jestem pod wrażeniem... cudownie to zmalowałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  4. super pomysł! :D ja też zawsze uwielbiałam puzzle - były świetnym treningiem dla mojej bardzo małej cierpliwości ;) a co do mięty z Essie... poluje na nią na razie! ;) i też bardzo miło było Cię poznać, nie mogę się doczekać aż 6 lipca znowu się wszystkie spotkamy :) jeśli do spotkanie będę miała teksturkę od Barry M to nią pomaluje wtedy paznokcie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mięta z Esie jest przepiękna :D Warto jej szukać, szkoda tylko, że nie udało się wtedy, gdy byłyśmy w Hebe. Mam nadzieję, że 6 lipca będzie nas jeszcze więcej :) Miło było Cię poznać :* A miętowa tekstura z Barry M śni mi się po nocach :D

      Usuń
  5. Nie są takie złe te zdjęcia. To cudeńka w porównaniu z moimi ostatnimi! Piękne puzzle! Ja nie mam takiej precyzji, żeby mi to wyszło, a sonda malutka :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się średnio podobają te zdjęcia i już :) Spróbuj koniecznie tych puzzli - zobaczysz, że wcale tak źle nie będzie :D A sonda jest normalnych rozmiarów. Wyszła tak na zdjęciu - widzisz nawet aparat mi sondę zmniejszył :P Nie chciał ze mną w ogóle współpracować :D

      Usuń
    2. Nie, nie chodzi mi, że moja jest malutka :P Właśnie nie mam takiej normalnej, tylko mniejszą :P
      A teraz to ja będę wrzucała owocowe posty ;) Zdecydowałam się na pierwszy projekt i sama nie wiem czemu i co z tego wyjdzie :D :P

      Usuń
    3. No to źle zrozumiałam :D OO super, że będziesz brała udział w tym projekcie - ja się na niego nie zapisałam :D Z chęcią zobaczę co ciekawego zmalujesz :)

      Usuń
    4. O ile cokolwiek uda mi się zmalować :D :P

      Usuń
  6. Nie wiem co Ty chcesz od tych zdjęć ;p A mani świetne :) muszę kiedyś się skusić na takie puzelki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Puzzle! Cudnie wyszły, jak równo!!! Podziwiam :)
    No i w sumie trochę trafiłaś w mojego konika. Uwielbiam puzzle i żałuję, że nie mam czasu na ich układanie. Najbardziej lubię te które mają Xtysięcy kawałków :D A najchętniej układałabym niebo :D Bo ja układam puzzle po kształcie i długości a nie po tym co na nich jest :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam identycznie :D Uwielbiam układać niebo :P Mój mąż ciągle się ze mnie śmieje, że układam puzzle bez patrzenia na obrazek. On mi rzadko kiedy jest w sumie potrzebny :D

      Usuń
    2. Dokładnie!!! Mój chłopak mówi to samo :D Ale czasem lubi poukładać ze mną puzzle. Choć potem się wkurza, że tak naprawdę tylko ja układam, a on nie potrafi :P

      Usuń
    3. No nie mogę...z moim mężem jest dokładnie to samo :P On to od razu bierze obrazek i patrzy gdzie dany puzzel powinien mniej więcej być :D W życiu bym tak nie potrafiła :) Po jakimś czasie też się wkurza, bo ja ciągle coś dopasowuję :D

      Usuń
    4. Hahaha i słyszę: JAK TY TO ROBISZ?! :D

      Usuń
  8. super te puzzle ci wyszły :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Super wyszło :) Koniecznie muszę zrobić sobie takie mani bo wygląda cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie!! Z chęcią zobaczę puzzle w Twoim wykonaniu :)

      Usuń
  10. Jakie idealne, wszystko perfekcyjnie wykonane :) Śliczne zdobienie i kolorki- bardzo delikatne. A puzzle uwielbiam układać! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Kolorki właśnie nie były delikatne...są bardziej nasycone kolorem, ale tak jak pisałam - tego dnia nic mi nie wychodziło :(

      Usuń
  11. Świetne zdobienie! Idealnie je wykonałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja tam nie wie czego ty chcesz od tych zdjęć wyszło super, albo mi się zdaje albo na kciuki na granatowym tle masz bąble?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tyle co ja miałam przebojów z tymi zdjęciami to masakra :) Nie wyszły tak jak chciałam i nie oddają prawdziwych kolorów - były bardziej nasycone niż na zdjęciach. Na kciuku sądzę, że są to bąble, jednak na żywo ich nie było widać :)

      Usuń
  13. W życiu nie pomalowałabym sobie tak paznokci!:D:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sensie, że nie jestem na tyle zdolna. Pomysł świetny. :)

      Usuń
    2. Agatko na pewno byś sobie dała radę :) Warto spróbować :D

      Usuń
  14. Efekt genialny :D A fotki bardzo ładne ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Do fotek się niestety nie przekonam :D

      Usuń
  15. Ale precyzyjnie wyglądają te puzzle! A świetną kobietką jesteś i Ty! :* Mam nadzieję, ze spotkamy się wcześniej niż 6.07 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Sylwia :* No ja też mam taką nadzieję, że zobaczymy się wcześniej :D A spotkania 6 lipca i tak Ci nie popuszczę :D Musisz tam z nami być i koniec kropka :D

      Usuń
    2. Jeśli chodzi o 6 lipca, to też mam nadzieję, aczkolwiek od tego dnia miałam z rodzicami jechać nad morze :P ale raczej zostanę w Wawie.

      Usuń
  16. No nie przesadzaj, zdjęcia dobrze wyszły ;) a zdobienie wyszło Ci idealne. Na dodatek wszędzie równo ;o Szacuneczek ;) Zazdroszczę bardzo :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Codo zdjęć to zdania nie zmienię :) Nie podobają mi się i już :D Dziękuję za miłe słowa :)

      Usuń
  17. super pomysł! i jakie kolory.od razu poczułam się jak dziecko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No własnie prawdziwych kolorów niestety nie widać :( Są one jeszcze bardziej nasycone niż wyszły :(

      Usuń
  18. Ja też sobie ostatnio takie robiłam, ale jestem zazdrosna, bo Twoje wyszły takie... idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  19. śliczne są po prostu! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Dziękuję :) Zdjęcia i tak nie oddają prawdziwego uroku tego zdobienia :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale pięknie *.*
    Idealnie i w ogóle - super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Madzia :D Z Twoich lakierów My Secret wyszłyby super puzzle :) Spróbuj :)

      Usuń
  22. Super wyszło!
    Ale ładnie tu u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jakie fajne !! Też kiedyś myślałam nad zrobieniem puzli, muszę to postanowienie w końcu zrealizować, ale jestem pewna, że z prawa dłonią będę miała problemy.

    A co do wosków, kup sobie koniecznie, na próbę kilka zapachów :)Ja, dla odmiany wolę je teraz, gdy jest ciepło, niż np. w chłodne jesienno zimowe wieczory. Teraz cytrusy, czy nawet słodkie nuty mają swój urok, bardziej mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z chęcią zobaczę je w Twoim wykonaniu :) Ja prędzej czy później na te woski na pewno się skuszę :D Jednak wiosną czy latem nie używam takich rzeczy. Na jesień się zaopatrzę w jakieś woski na pewno :D

      Usuń
  24. świetna układanka! :)
    u mnie sobota odpada ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Szkoda...liczę się z tym, że niestety nie wszystkim będzie pasował ten termin :(

      Usuń
  25. Ale perfekcyjnie :) Podoba mi się;)

    OdpowiedzUsuń
  26. lubię puzzle :) u kogoś bardzo mi się podoba puzzlowy mani, ale mnie nie ciągnie jakoś do niego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może Ciebie kiedyś jednak pociągnie, bo z chęcią zobaczyłabym jak wyglądałyby puzzle na twoich pazurkach :D

      Usuń
  27. ukladanie puzzli to moja gra dzieciństwa, pięknie odwzorowałaś je na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  28. ale precyzyjnie zmalowane ^^ prześwietne, uwielbiam puzzle ^^

    OdpowiedzUsuń
  29. niesamowite! jak to cudnie wygląda, równiutkie i idealne :) zdjęcia są super, podejrzewam, ze na żywo wyszło jeszcze lepiej :) nie ma co narzekać na aparat! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Ola :* do zdjęć się nie przekonam. Kolory wyszły okropne...w ogóle nie oddają prawdziwych odcieni tych lakierów :(

      Usuń
  30. ładne Ci wyszły te puzzle :) choć ja bym wolała w innych kolorach. może pastele? albo różne odcienie tego samego koloru :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) W pastelach na pewno wyglądałoby super :) U mnie kolory takie nijakie wyszły, ale tak jak pisałam tego dnia aparat w ogóle ze mną nie współpracował :D Kolory w rzeczywistości były bardziej nasycone i żywe :)

      Usuń
  31. Ale ślicznie! Bardzo mi się podoba takie mani :)

    OdpowiedzUsuń
  32. też je robiłam jakiś czas temu :) ale ja się zdecydowałam na dwukolorowe

    OdpowiedzUsuń
  33. Też uwielbiam puzzle od małego! Na paznokciach jeszcze nie miałam, muszę koniecznie nadrobić :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojj koniecznie musisz nadrobić :) U Ciebie na pewno wyjdzie pięknie :D

      Usuń
  34. Ale świetnie Ci wyszły! Też kiedyś robiłam puzzle i wiem, że sporo z tym roboty :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Też uwielbiam puzzle, świetnie Ci to wyszło:) I na pewno baaardzo pracochlonne...

    OdpowiedzUsuń
  36. ja też lubię puzzle ale kiedy ostatni raz je układałam... :)
    mani świetny, taki optymistyczny! Będę musiała go wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też już dawno nie układałam, ale tym mani znowu mam ochotę cos wyciągnąć i zacząć układać :D Koniecznie wypróbuj i pochwal się u siebie puzzlowymi pazurkami :D

      Usuń
  37. genialnie wyglądają te Twoje puzzle ;)
    niekiedy są takie dni, że ani aparat, ani światło, nie chcą z nami współpracować, ale zdjęcia i tak nie są takie złe !

    OdpowiedzUsuń
  38. Ale świetne te puzzle! A jak równo wyszło :) Jak to zrobiłaś? :D

    A na spotkanie chętnie się wybiorę, już sobie zapisuję w kalendarzu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Kasia :* Super, że piszesz się na spotkanie :D Z chęcią Ciebie poznam :D:D:D

      Usuń
  39. Jej ale robisz wspaniałe malunki na pazurkach , jestem pełna podziwu!

    OdpowiedzUsuń
  40. Przepiękne! Do tej pory widziałem tylko puzzle z czarnymi obwódkami, ale Twoja wersja podoba mi się o wiele, wiele bardziej : )))

    OdpowiedzUsuń
  41. Wyglądają niesamowicie!:)

    www.missdzejni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Ty nie jesteś zadowolona ze zdjęć albo skromna :P są cudowne i zdjęcia i cały mani - perfekcyjny !! jeszcze tak ładnych puzzli nie widziałam :D

    OdpowiedzUsuń
  43. bardzo fajnie to wyszlo :)

    Będę zaglądać częściej, bo masz interesujący blog, zapraszam do siebie, do obserwowania :)

    rudomii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Puzzle! Że też na to jeszcze nie wpadłam, żeby sobie takie u siebie zrobić na paznokciach. Na pewno je zrobię. Świetnie Ci wyszły!

    OdpowiedzUsuń
  45. Przepiękne, zdrowe paznokcie. To po pierwsze. Puzle to nie moja bajka, ale za to ta brzoskwinka pod spodem. Mega :) Dodaję do obserwowanych, bo uwielbiam zmiany na swoich paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
  46. może zrobisz tutorial puzzlowych pazurków? chętnie bym zmalowała takie u siebie :) wyglądają świetnie ! i też uwielbisłam w dzieciństwie puzzle (i dalej lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  47. B. ładne, lubię takie zdobienia :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Wygląda mega, muszę też spróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  49. Lubię puzzle na paznokciach. Można zrobić milion kombinacji kolorystycznych :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz. Każda opinia jest dla mnie bardzo cenna i motywuje do dalszej pracy.

Proszę nie reklamować swoich blogów. Zawsze zaglądam do osoby, która zostawi tutaj po sobie jakiś ślad. Komentarze z reklamami blogów będę usuwała. To samo dotyczy treści "obserwujemy?" - nawet nie zaglądam na takiego bloga :)