niedziela, 19 maja 2013

Porównanie trzech lakierów: Paese, W7 i Silcare

Witajcie! W notce o moich zdobyczach wymiankowych Tamit24 poprosiła mnie o porównanie trzech lakierów. Uważam, że to bardzo fajny pomysł, dlatego bohaterami dzisiejszej notki będą:
  • Paese nr 176,
  • W7 nr 24, Neon Green,
  • Silcare The garden Of Colour nr 58.
Jak widać na zdjęciu kolory nieco się od siebie różnią. Paese jest najjaśniejszy z całej tej gromadki, W7 ma pośredni kolor, a Silcare jest z nich najciemniejszy. Zapraszam do zdjęć, które zostały zrobione z świetle dziennym.






Jak widzicie niby każdy z tych lakierów jest zielony, ale mają zupełnie inne odcienie. Najlepiej podczas malowania współpracowało mi się z lakierem Silcare - jedna warstwa w zupełności wystarczy do pokrycia płytki. Ja jednak zawsze nakładam dwie :) Najgorszy z tej trójeczki był lakier W7 - śmierdzi strasznie i kiepsko krył, ale poradziłam sobie z nim. Paese nakładało mi się normalnie, bez żadnych problemów.
Zobaczcie teraz jakie te lakiery mają pędzelki. Na równi w tej kwestii są lakiery Silcare i Paese - jak dla mnie idealnie pędzelki. Niby na zdjęciach wyglądają bardzo podobnie, jednak W7 jest bardziej puchaty i najgorzej mi się nim malowało, ale tragedii nie ma :)


Ogólnie jestem zadowolona z tych lakierów - cieszę się, że trafiły w moje ręce. Najbardziej urzekł mnie jednak kolor Paese i Silacare - są przepiękne. A Wam, który kolor najbardziej się podoba?

P.S. Jeszcze chciałam wtrącić kilka słów na temat lakieru Silcare. Miałam już nim kiedyś pomalowane paznokcie. Rewelacyjnie się trzymał, nosiłam go bardzo długo. Jednak to co zobaczyłam po zmyciu troszkę mnie zaszokowało. Strasznie miałam żółte paznokcie, nakładałam go na bazę, więc się nieco zdziwiłam. Czy też lakiery z tej firmy na Waszych pazurkach się tak zachowują?

69 komentarzy:

  1. nigdy nie miałam lakieru z silcare, ale oczywiście to jego kolor podoba mi się najbardziej :P szkoda że farbuje paznokcie, ale może niektóre zielenie tak już po prostu mają. moja ulubiona zielona mariza robi dokładnie to samo. nawet jak nakładam 2 warstwy bazy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolor ma świetny, ale to jak zafarbował moje paznokcie mnie przeraziło. Nie wiem co można zrobić, aby tego uniknąć, bo lakier jest świetny, długo się trzymał i rewelacyjnie nakładał.

      Usuń
  2. Moim zdaniem najładniejszy jest silcare, taki żywy i zdecydowany. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Silcare zdecydowanie najciemniejszy z tej trójki. Paese też jest bardzo wyrazista. Jedynie W7 to taki zwyklak :)

      Usuń
  3. ja nie mam doświadczenia z silcare, więc nie wiem :< najbardziej z tej 3 podoba mi się jednak paese :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paese pięknie się prezentuje na paznokciach :)

      Usuń
  4. Silcare mi się podoba, choć lakierów tej firmy w ogóle nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto wypróbować, bo są świetne jakościowo i z tego co się dowiedziałam nie wszystkie barwią płytkę :)

      Usuń
  5. *.* mam obsesję takiego koloru! jak władnie wygląda takie ombre!!! bardzo Ci dziękuję.

    Myślałam, że W7 i Silcare będą do siebie bardziej zbliżone. Nie umiem powiedzieć, który podoba mi się naj!
    Niestety takie limonki/żółtki b. często barwią płytkę :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W7 to taki zwyklaczek przy tych dwóch pozostałych :) A ten Twój zielony z Silcare też zabarwił Ci płytkę?

      Usuń
  6. Świetne :) Takie soczyste i letnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Silcare i Paese kolorystycznie najbardziej mi odpowiadają :)

      Usuń
  7. Nigdy nie miałam lakierów tych firm, ale Silcare najbardziej mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ostatnio mi ciągle taka kolorystyka siedzi w głowie. Ach cudne są i wszystkie bym Ci ukradła :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jak zwykle ukradła :D Ja się muszę od Ciebie trzymać z daleka Aguś :D:D Ja ostatnio strasznie polubiłam się z zieleniami :D Wcześniej miałam fazę na niebieski :P

      Usuń
    2. Za mną właśnie chodzą zielone lakiery ostatnio, mimo, że nie mam w swoich zbiorach żadnego. A niebieski? Zawsze i wszędzie! :DD

      Usuń
  9. jak ta moja zoya ma wyglądać jak ta paese to ja dziękuję ;x silcar jest najładniejszy ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to sprawdzaj ją i wrzucaj na bloga!! ;)

      Usuń
    2. Ta Zoya będzie baaardzo podobna - zobaczysz :D

      Usuń
  10. Kolor silcare najbardziej przypadł mi do gustu. Póki co nie mam żadnego z tych lakierów, więc nie pomogę w tej kwestii z farbowaniem płytki :/ Jeśli chodzi o lakiery w7 miałam 2, obydwa tragiczne więc trzymam się z dala od tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy nie miałam żadnego z tych lakierów. Niby każdy taki sam, a jednak inny. Każdy kolor ma coś w sobie i podoba mi się każda wersja odcienia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. mam lakiery firmy Silcare ale nie przypominam sobie, żeby farbowały płytkę
    może ten odcień tak ma, bo mój w projekcie koronki nie zrobił mi takiego ku ku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to Ci niespodzianka...ten z projektu koronka to również zielony. Dziwne. Malowałam fioletowym z Silcare i też nie zafarbował mi płytki...Może te moje zielonki tylko tak robią :D

      Usuń
  13. Chyba najbardziej podoba mi się Silcare :)

    OdpowiedzUsuń
  14. piękne zielenie :) nie mam żadnych kremowych z tych firm, jedynie brokaty z w7 i nie śmierdzą tak bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Moim faworytem jest Silacare - zdecydowanie! Cudowny odcień zieleni :) Pease wygląda u mnie na komputerze jak żółty :D

    OdpowiedzUsuń
  16. wszystkie lakierki strasznie mi się podobają ^^

    OdpowiedzUsuń
  17. zielone lakiery w większości odbarwiają płytkę, już jestem na to uczulona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie nie mam zbyt dużo zieleni w swoich zbiorach, więc się nie wypowiem. Pierwszy raz lakier zabarwił mi płytkę :)

      Usuń
  18. mnie najbardziej podoba się silcare, mam tylko dwa zielone lakiery ale żaden nie odbarwia mi płytki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie...akurat trafiłam na takiego dziada :D Jednak lubię go zza świetną jakość :)

      Usuń
  19. Nie miałam żadnego z tych kolorów. Podoba mi się bardzo paese!:)

    OdpowiedzUsuń
  20. silcare jest fajny faktycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Właśnie dzisiaj sobie pomyślałam, że przydałaby mi sie jakaś fajna, limonkowa zieleń:) Ta z Paese jest bardzo ładna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta z Paese ma zdecydowanie żółte tony w sobie :)

      Usuń
  22. mnie się najbardziej podoba Silcare :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Z lakierami, które są mocno napigmentowane już niestety tak jest. A te lakiery Silicare kuszą mnie coraz bardziej :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten zielony z Silcare jest bardzo mocno napigmentowany - może faktycznie dlatego tak odbarwił mi płytkę. Świetna są te lakiery jakościowo, więc warto je wypróbować.

      Usuń
  24. Silcare podbiło moje serducho *_*

    OdpowiedzUsuń
  25. Wszystkie trzy są prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Jak większości (z tego co widzę po komentarzach) najbardziej podoba mi się silcare :) Szkoda, że barwi płytkę :/

    OdpowiedzUsuń
  27. Paese najbardziej mi odpowiada ;) Współczuję przebarwienia płytki.. niech cytryna pójdzie w ruch! ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajnie wyglądają te wszystkie odcienie razem . Współczuję przebarwienia płytki.

    OdpowiedzUsuń
  29. Silcare ma piękny kolor.
    Mi po granatowym (nie pamiętam numeru) Silcare płytka też się zabarwiła :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo to widzę, że wszystko zależy od koloru. Szkoda, że się tak zachowują na płytce, bo jakościowo są świetne :)

      Usuń
    2. z jasnymi odcieniami nie ma problem, ale właśnie już ciemne niestety barwią :/ Od tamtej przygody z granatowym ZAWSZE stosuję jakąś bazę.

      Usuń
  30. W moich szeregach lakierowych brakuje właśnie zieleni :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Lubię zielenie, wszystkie mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Mam tą zieleń z Paese i z Silcare:) Na szczęście różnią się od siebie odcieniem, więc obydwa na swój sposób cały czas mi się podobają:) Silcare mam już od roku, to była pierwsza moja tak soczysta zieleń, a teraz to jeden z moich najbardziej pożądanych kolorów:) I zauwazyłam, że na blogach staje się coraz bardziej popularny:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Generalnie zielenie to nie są moje kolory, ale jeśli już miałabym wybierać, to chyba Silcare. Taka piękna, zielona trawka :))

    OdpowiedzUsuń
  34. Wszystkie są piękne, ale jakbym miała wybrać to Silcare.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz. Każda opinia jest dla mnie bardzo cenna i motywuje do dalszej pracy.

Proszę nie reklamować swoich blogów. Zawsze zaglądam do osoby, która zostawi tutaj po sobie jakiś ślad. Komentarze z reklamami blogów będę usuwała. To samo dotyczy treści "obserwujemy?" - nawet nie zaglądam na takiego bloga :)