piątek, 13 września 2013

Misslyn 85 - Velvet Diamond (recenzja)

Cześć Wam! Dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję jednego z moich ulubionych piasków. Przepiękny kolor, który na żywo wygląda jeszcze ładniej :)
Nazwa i kolor: Misslyn nr 85, Velvet Diamond. Przepiękny niebieski piasek, który cudownie mieni się w słońcu. Ma w sobie jasnoniebieskie drobinki, które niesamowicie błyszczą. To trzeba zobaczyć na żywo - zdjęcia do końca nie oddają jego uroku :)
Pędzelek: normalny. Bardzo dobrze manewruje się nim przy skórkach i rozprowadza lakier.
Konsystencja: nie za rzadka, nie za gęsta. Jak dla mnie normalna.
Nakładanie: bez żadnych problemów.
Krycie: dwie warstwy wystarczą do ładnego pokrycia płytki.
Zmywanie: mały opór, ale bez problemu sobie z nim poradzimy zmywaczem i wacikiem.
Inne:
  • jak na razie jest 8 kolorów piaskowych lakierów z tej firmy,
  • pojemność lakieru to 10 ml,
  • swój egzemplarz zakupiłam w drogerii Hebe.
To jeden z moich ulubionych piasków. Przepiękny kolor! Jedyne co mogę zarzucić to brak informacji na butelce, że to lakier piaskowy. Uważam, że taka informacja powinna być umieszczana :) W swoim zbiorze posiadam trzy piaski z tej firmy i z każdego jestem bardzo zadowolona. Na blogu na pewno pojawią się także recenzję pozostałych piaskowych kolorów. A teraz zapraszam na zdjęcia wykonane zarówno w świetle dziennym jak i sztucznym. Chciałam Wam jak najlepiej przedstawić ten kolor :)

W ŚWIETLE DZIENNYM






W ŚWIETLE SZTUCZNYM






77 komentarzy:

  1. zakochałam się w nim! u mnie w mieście nie ma Hebe :( ale chyba jak wrócę z wakacje to się wybiorę na Szczecin :D no ten lakier to cudo, niebieskie cudo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jestem w nim zakochana :) Warto go mieć w swojej kolekcji. jest wyjątkowy :)

      Usuń
  2. OMG,lakier piaskowy musi mnie zaczarować,ten to robi,cudny jest,śliczne paznokcie.Ja mam z tej firmy piękny granat i jestem zadowolona,nie wiedziałam,że pojawiły się u nich lakiery piaskowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basiu :* Te lakiery nie są w żaden sposób oznaczone, że to piaskowe, więc może dlatego nie zwróciłaś uwagi. Te piaskowe mają na nakrętkach takie kartoniki założone :)

      Usuń
  3. Wszystkie niebieskie lakiery są piękne, ale ten przebija wszystko! Wygląda trochę jak rozgwieżdżone niebo <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeden z ładniejszych piasków jakie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny :) na bardzo podobny kolor czekam z OPI i inne piaski z Zoyi, uwielbiam to wykończenie!

    OdpowiedzUsuń
  6. kurcze! no ładny, ładny jest :]

    OdpowiedzUsuń
  7. Jejku... ale on ładny. Chyba Ci go ukradnę :P
    A co do braku inf. na buteleczce.. Tutaj to da się jeszcze przeżyć, bo widzę tam nazwę serii ;) Paese jest w tej kwestii o niebo gorszy, bo nawet tego nie ma na buteleczce :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę chyba mojego Helmera na klucz zamknąć jak do mnie przyjedziesz :D Masz rację - tutaj jeszcze do przeżycia, bo Paese poległo po całości :D

      :*

      Usuń
    2. I na niego znajdę sposób, nie trudź się :D

      Usuń
    3. Mojego męża na straży postawię i będzie pilnował :D

      Usuń
    4. Jego też jakoś podejdę :D Dam mu pistacje :P

      Usuń
    5. Pistacjami to możesz mnie przekupić, ale jego to tylko i wyłącznie MIGDAŁAMI :D

      Usuń
  8. zachwycający kolor i mimo, że nie jestem przekonana do piasków, to ten zdecydowanie bardzo bardzo mi się podoba!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękny. Ja mam jakiś blady złoty z tej serii Misslyn, ale ten chyba jeszcze bardziej boski. Trzeba teraz kupić. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. kolor przepiękny! a sam lakier wygląda jak zamrożony!

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie mam hebe w poblizu :-( jeden z piekniejszych ktore widziałam! Chciejstwo mode on! ^_^

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam granaty. A jeszcze takie nietypowe to już w ogóle wypas ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładniutki :) Przy czym bardziej podoba mi się w świetle sztucznym ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciężko było jego piękno uchwycić na fotkach :D

      Usuń
  14. troszkę jakby podobny do OPI najnowszego piaskowego? pięknie się Twoja propozycja prezentuje :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Nie mam porównania do OPI, ale chyba jest troszkę inny :)

      Usuń
  15. Na prawdę piękny piasek, kolor wpadł mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Lakier wygląda obłędnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. jest przepiękny ! zakochałam się !

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczny, ma w sobie to coś :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow, uwielbiam niebieskie piaski! <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczny :D Czemu u mnie w Hebe nie ma misslyn?! No masakra jakaś!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Szczerze mówiąc przejadłam się piaskami :P

    OdpowiedzUsuń
  22. Gdybys o nim nie napisala,nie zwrocilabym uwagi ze mislyn ma piaski w swojej ofercie. Troche bezmyslny jest tez brak informacji na opakowaniu. W kazdym razie wykonczenie bardzo mi sie podoba, nawet w tym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również nie rozumiem dlaczego firmy nie umieszczają takich informacji na butelce :)

      Usuń
  23. jest naprawdę śliczny! *.* nam dwa ich piaski ale jakoś za nimi nie szaleje ;) ale o kupnie tego koloru myślę już od dawna ;p

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ładny , zamierzam sobie kupić.

    OdpowiedzUsuń
  25. nie dziwię się, że tak się nim zachwycasz :) kolor zaskakująco piękny :) Niestety drogerie Hebe nie są mi po drodze, ale muszę się zebrać w sobie i się przejechać do jakiejś. Która jest Twoją ulubioną?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam ten kolor :) Ja uwielbiam Hebe przy ul. Solec. Nie ma tam takiego tłoku, jest nawet dobrze zaopatrzona, a po trzecie jest blisko mojego miejsca zamieszkania. Czasami zaglądam też do tej na Alejach Jerozolimskich, bo tylko tam widziałam produkty Kinetics :)

      Usuń
  26. ładnie się prezentuje i dobrze, że zmywa się dość dobrze bo różnie bywa z piaskami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym przypadku nie mogę na zmywanie narzekać :)

      Usuń
  27. Prześliczny!!! <3 ojj teraz cieszę się jeszcze bardziej, że otwierają u mnie Hebe:D

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja jakoś nie czuję tej miłości do piasków.. Ale kolor śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Cudny jest! Już się nie mogę doczekać aż wyląduje na moich pazurkach ;p

    OdpowiedzUsuń
  30. Slicznie wygląda i jak idealnie pomalwoany :)

    OdpowiedzUsuń
  31. mam i też bardzo go lubię :) bo jest piękny. i żadna inna firma nie ma czegoś takiego u siebie. tylko też mnie denerwuje ten brak informacji na opakowaniu, że to piasek

    OdpowiedzUsuń
  32. aaaa !!!!!!!!!!! ale przepiękny kolor !!!

    OdpowiedzUsuń
  33. O mamo, ale piękny! Nie mogę się napatrzeć!

    OdpowiedzUsuń
  34. Genialny !

    http://eternal-flame1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz. Każda opinia jest dla mnie bardzo cenna i motywuje do dalszej pracy.

Proszę nie reklamować swoich blogów. Zawsze zaglądam do osoby, która zostawi tutaj po sobie jakiś ślad. Komentarze z reklamami blogów będę usuwała. To samo dotyczy treści "obserwujemy?" - nawet nie zaglądam na takiego bloga :)