czwartek, 28 marca 2013

Pisankozając i truskawkowa owieczka

Dzisiaj kolejne zdobienie wykonane farbkami :) Tym razem tematyka Wielkanocna. Inspiracją do tego mani była kartka świąteczna, którą dostała koleżanka - była tak urocza i wyróżniająca się od innych, że musiałam przenieść to na paznokcie :) Co wyszło? Pisankozając i truskawkowa owieczka :) No i kwiatki namalowane nie w tą stronę co trzeba :D Lakierem bazowym jest zakupiony ostatnio Revlon. Zdjęcia niestety wykonane w świetle sztucznym - zapraszam do obejrzenia.







Do tego zdobienia użyłam:
Baza:  Essie Grow Stronger,
Lakier bazowy: Revlon 510 Sassy,
Do malunków:
  • pędzelki,
  • sonda,
  • farbki akrylowe: biała, czarna, niebieska, żółta i czerwona. Kolor różowy i zielony uzyskałam mieszając poszczególne farbki ze sobą,
Top Coat: zwykły bezbarwny lakier Pupa.


W sobotę rano wyjżdżam na Święta do Rodziców, dlatego do środy będę raczej nieaktywna w tym świecie. Korzystając z okazji chciałabym Wam życzyć:

 Zdrowych, pogodnych Świąt Wielkanocnych pełnych wiary, nadziei i miłości. Radosnego, wiosennego nastroju i serdecznych spotkań w gronie rodziny. No i oczywiście mokrego Dyngusa!!!

Pozdrawiam ciepło - Kamila :)

100 komentarzy:

  1. Ależ ta owieczka urocza :D
    A w ogóle to tak się zastanawiałam jak dzieci w przedszkolu reagują jak przychodzisz do nich z takimi słodkimi malunkami na paznokciach? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owieczka ma coś w sobie :D W tych paznokciach w pracy nie byłam. Jednak jak przychodzę z nowym mani to dzieci od razu widzą zmianę. Przybiegają i każdy chce mnie miziać po paznokciach :D Zawsze mówią jaki kolor, co jest na paznokciu, a czasami nawet o to jak to zrobiłam :)

      Usuń
    2. Właśnie o to mi chodziło :) Bo to takie pytanie ogólne było, niekoniecznie do tego konkretnego mani :)
      Pamiętam jak moja chrześnica reagowała jak miałam jakoś pomalowane paznokcie - tak dotykała z wielkim skupienie każdy po kolei :) Dzieci są super :)

      Usuń
    3. Czyli dzieci tak mają :) Są naprawdę słodkie :)

      Usuń
  2. jak pięknie :) strasznie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ty to masz pomysły :) świetne pazurki!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ słodki zajączek! I ta zieleń jest świetna! Idealna na wiosnę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tej zieleni jestem bardzo zadowolona :)

      Usuń
    2. A ja ukradnę Ci zielone lustereczko z P2!! Przez Ciebie nie będę mogła spać w nocy :D

      Usuń
  5. truskawkoowieczka jest świetna :) najfajniejsza owieczka, jaką widziałam ^^ :)
    bardzo podoba mi się ten revlon!

    OdpowiedzUsuń
  6. Truskawkowa owieczka mnie rozwaliła.:D Świetne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie miałam od razu skojarzenie z tą owieczką :)

      Usuń
  7. Kojarzą mi się z Wielkanocą :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super :) trochę wiosennie się zrobiło :)

    OdpowiedzUsuń
  9. owieczka jest mega słodka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne! :) Owieczka jest super! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. najfajniejsza jest truskawkowa owieczka :D:D Tobie również życzę wszytskiego dobrego na święta :):*

    OdpowiedzUsuń
  12. Marzenia się spełniają, czego jesteśmy dowodem:) Nasza mama marzyła o bliźniakach, tak więc wszystko jest możliwe:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to mamusia miała naprawdę wielkie szczęście :)

      Usuń
  13. Najważniejsze że jest kolorowo i wesoło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tak ma być :) Może kolorami uda się zwołać wiosnę :)

      Usuń
  14. śliczne pazurki :D bardzo pozytywne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. urocze i śliczne ;)
    Tobie również życzę wszystkiego dobrego :*

    OdpowiedzUsuń
  16. O rety! Jakie to słitaśne! Ta zieleń jest po prostu obłędna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ta zieleń jest godna uwagi :) Pięknie się prezentuje na paznokciach :)

      Usuń
  17. Pieknie! Wzajemnie wszystkiego dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wesołego jajeczka kochana :) co tu więcej pisać o zdobieniu jest po prostu obłędne :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Niesamowite są te Twoje malunki! :)
    Wesołych Świąt Kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  20. świetne zdobienie, uroczy baranek :D
    nieźle się napravowałaś

    OdpowiedzUsuń
  21. Słodziutka ta owieczka :) całe zdobienie jest śliczne :)
    Również życzę Ci Radosnych Świąt! :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluje talentu :) Owieczka jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  23. super zdobienie :D Życzę radosnych świąt :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Kwiatuszki przeurocze, nic nie szkodzi, że do góry nogami :D Sama wiem jak ciężko maluje się w "właściwą" stronę... Zieleń piękna, u mnie oczywiście w poście sama zieleń.. Ostatnio brak mi sił na mozolne zdobienia farbkami ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w sumie zorientowałam się, że są do góry nogami dopiero gdy oglądałam zdjęcia :P
      Oj Kochana u Ciebie wszystko jest usprawiedliwione. Najważniejszy dzidziuś :D Musisz teraz dbać o siebie i nic na siłę :)

      Usuń
  25. Wzajemnie kochana!
    A mani genialny, zakochałam się w tym Revlonie.
    zajączek mnie powalił na kolana, kwiaty przepiękne, owieczka wygląda jak różowa chmurka :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Kolor bazowy śliczny, a owieczka przesłodka.

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczności :D

    Nie strasz mnie z tym pędzlem 497 z Maestro, ja mam go już ponad rok i dalej jest miękki oraz taki jak na początku. Piorę go też regularnie z innymi pędzlami jak nie częściej niż inne. Może to kwestia czasu kiedy włosie mu się zepsuje :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to sądzę, że nic się już z nim nie stanie. Ja swój mam już prawie dwa lata. Nie wiem ile dokładnie, ale to była nowość i nie było jeszcze żadnej opinii o nim. Mnie strasznie zaczął drapać, ale to było już wyczuwalne po dwóch miesiącach użytkowania. Może włosie w nim zmienili. Ja tego ze złotej kolekcji używam miesiąc i jak na razie jest wszystko ok :) Mam nadzieje, że już tak pozostanie :) Bądźmy dobrej myśli :P

      Usuń
  28. Ta owieczka jest przesłodka, ot co ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Masz świetne pomysły i bardzo oryginalne interpretacje! rewelacja:) Coś innego. Owieczka jest cudna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No czegoś podobnego jeszcze nie było :) Ale to właśnie dzięki tej nietypowej kartce, którą widziałam u koleżanki :) Dziękuję za miłe słowa :*

      Usuń
  30. Powiem tak- za sam tytuł można przyznać już nagrodę, a że Twoja kreatywność nie zna granic ukazujesz z każdym kolejnym postem. Podziwiam za każdym razem gdy tu wchodzę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rany jakie miłe słowa :D Ale mi posłodziłeś :P Dziękuję :)

      Usuń
  31. Świetne i mega klimatyczne!! Masz talent i wyobraźnię, a to połączenie zawsze daje nieziemskie efekty!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Połączenie kolorów naprawdę mi się udało. Nie sądziłam, że taki efekt będzie :) Dziękuję Aniu za miłe słowa :*

      Usuń
  32. urocza ta owieczka ;0
    a Tobie życzę Wesołych Swiąt ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Aleś Ty uzdolniona. Nie mogę się napatrzeć na te ręczne arcydzieła. :)

    OdpowiedzUsuń

  34. Ale ładnie!
    Podoba mi się! :)

    OdpowiedzUsuń
  35. :O szok! jaka prezycja;) super!

    OdpowiedzUsuń
  36. Jajko-zając i owieczka są genialne! Widzę, że naprawdę dużo pomysłów kłębi się w Twojej głowie :):)

    OdpowiedzUsuń
  37. Piękne zdobienie. Prawdziwa z Ciebie artystka :)

    OdpowiedzUsuń
  38. zostałaś nominowana przeze mnie do Liebster Blog Award :)

    http://www.naildesignsmania.blogspot.com/2013/04/powrot-i-nominacja-do-liebster-blog.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Postaram się odpowiedzieć, ale nie obiecuję :)

      Usuń
  39. Odpowiedzi
    1. Po jej namalowaniu od razu takie skojarzenie miałam :) Na kartce świątecznej truskawki w ogóle nie przypominała :)

      Usuń
  40. Zając kojarzy mi się z Happy Tree Friends :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musiałam wstukać w Google, bo nie wiedziałam co to :D Może faktycznie coś w nim jest podobnego :)

      Usuń
  41. jakie urocze zdobienie! nie pomyślałabym, że róż i zieleń idą w parze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie sądziłam, że te kolory się ze sobą tak polubią :)

      Usuń
  42. ale słodko Ci to wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Najsłodsze! A jaka precyzja! : ))

    OdpowiedzUsuń
  44. Manicure jest przesłodkie! Super;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz. Każda opinia jest dla mnie bardzo cenna i motywuje do dalszej pracy.

Proszę nie reklamować swoich blogów. Zawsze zaglądam do osoby, która zostawi tutaj po sobie jakiś ślad. Komentarze z reklamami blogów będę usuwała. To samo dotyczy treści "obserwujemy?" - nawet nie zaglądam na takiego bloga :)