piątek, 15 marca 2013

Moje lakierowe zdobycze

Chciałam Wam pokazać co udało mi się upolować. Oczywiście nie byłabym sobą, gdybym nie skorzystała z promocji w Hebe, gdzie można obecnie kupić lakiery Revlon za 9.90 :) Byłam już posiadaczką trzech sztuk, które zakupiłam jakieś dwa lata temu. Szału nie robiły, ale jak zobaczyłam te kolory to się przełamałam i postanowiłam wsadzić parę do koszyka :) Najpierw zakupiłam trzy - sprawdziłam w domu nakładanie, krycie i byłam mile zaskoczona, dlatego następnego dnia dokupiłam jeszcze dwa :) Musiałam się nieźle hamować, bo były jeszcze kolory, które z chęcią bym przygarnęła, ale się troszkę opamiętałam. Oto co wybrałam:

560 Zealous, 510 Sassy, 410 Dreamer, Raspberry Scone, 480 Chic.


Wszystkie kolory oprócz 560 Zealous są matowe. Żółtaczek ma przepiękny shimmer w sobie. 

Na koniec to z czego jestem najbardziej zadowolona :) W końcu dorwałam w Hebe mój najcudowniejszy Top Coat z Kinetics :) Miałam już go zamawiać przez neta, ale dobrze, że odłożyłam to w czasie. Bardzo długo go tam nie było i straciłam już wiarę w to, że kiedyś się znowu pojawi. A dzisiaj taka niespodzianka. Od razu wylądował w koszyku. Dodatkowo z tej samej firmy zakupiłam sobie odżywkę do paznokci miękkich i rozdwajających się. Moja dotychczasowa odżywka z Essie w ogóle sobie z tym nie poradziła, więc postawiłam na jakąś nowość, a że z Topu jestem bardzo zadowolona to mam nadzieje, że z odżywką będzie podobnie :)

 

53 komentarze:

  1. Czekam na swatche. Przy takich notkach mój portfel cieszy się, że nie mam nigdzie Hebe w pobliżu :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co jakiś czas na pewno będą się pojawiać :) A ja mam Hebe pod nosem - mój portfel obrywa najczęściej :D

      Usuń
  2. Oj żałuje, że w mojej okolicy nie ma Hebe :P taka okazja mi przeleci :D a kolorki cudne :) to teraz czekam na ich prezentacje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam ją zdecydowanie za blisko :) Na pewno kolory zagoszczą na moich paznokciach, więc wrzucę je tutaj :)

      Usuń
  3. czekam na wszystkie :) ten Chic taki wydaje się niepozorny ;) i ciekawa jestem tej odżywki z kinetics. nigdy nie używałam niczego tej firmy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten Chic jest szarym z dodatkiem niebieskiego. Jak pomalowałam próbnik byłam zawiedziona, bo wyszedł szary. Jednak w zależności od światła zmienia kolor :) Nietypowy kolor :) Sama jestem bardzo ciekawa tej odżywki Kinetics. Mam nadzieję, że będę z niej zadowolona równie dobrze jak z Top Coatu :)

      Usuń
  4. Nie mam Hebe w pobliżu niestety, bo ten lakier Chic wygląda interesująco. Taki brudny, szaro-niebieski ostatnio mam bzika na punkcie tego typu kolorów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie. Jest szaro-niebieski :) Zmienia się w zależności od światła :) Takiego koloru nie mam jeszcze w swoich zbiorach dlatego wylądował w koszyku :)

      Usuń
  5. nie dziwię się, że przepadłaś, kiedy zobaczyłaś te revlony- ja też! pierwszy podoba mi się niesamowicie!
    ciekawie jak będzie wyglądało krycie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem ciekawa tego żółciaka jak będzie się zachowywał na paznokciu. Na próbniku niby wystarczyły dwie warstwy, ale nie sądzę, aby tyle wystarczyło, aby paznokieć ładnie wyglądał. Jak pomaluję to na pewno dam znać jak się zachowywał przy aplikacji :)

      Usuń
    2. czekam z niecierpliwością :)

      bardzo chętnie zrobiłabym Ci jakiś mani- ja w ramach rewanżu oddałabym swoje paznokcie w Twoje ręce ^^

      Usuń
    3. Może kiedyś będzie taka okazja :D Byłabym zaszczycona :D

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie. Wybierałam takie kolory wiosenne :) Tylko ten Chic się wyłamał, ale nie miałam takiego koloru w swoich zbiorach :D

      Usuń
  7. Środkowy podoba mi się najbardziej :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślałam, że będzie bardziej błękitny. Jednak jak pomalowałam nim jednego paznokcia wydawał się troszkę mdły. Zobaczę jak się będzie prezentował na wszystkich paznokciach :)

      Usuń
  8. Lubię tą serię lakierów z Revlonu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja byłam do niej jakoś uprzedzona, ale zmieniłam zdanie :D

      Usuń
  9. oo ale kolorowo ;D .lato wróć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie pogniewam się jak najpierw wiosna przyjdzie :P

      Usuń
  10. Ale oczy mi się świeć jak na nie patrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne :D czekam aż zaaplikujesz na pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne kolory :)
    Podoba mi się ten ciemno zielony i różowy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. też skorzystałam z tej promocji :) wybrałaś genialne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem widziałam. Twoje kolorki tez mi się bardzo podobają. Mam nadzieję, że się powstrzymam i nie kupię już żadnego :)

      Usuń
  14. śliczne kolorki :D bardzo jestem ciekawa tej odżywki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama jestem ciekawa odżywki :) Mam nadzieje, że zadziała na moich paznokciach :)

      Usuń
  15. uffff jak dobrze, że u mnie nie ma Hebe, bo bym przepadła :P

    OdpowiedzUsuń
  16. przepiękne lakiery ;)
    szkoda że nie mam Hebe w mieście

    OdpowiedzUsuń
  17. A ja czekam na słów kilka na temat Topu! Koniecznie. Masz porównanie do Seche?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten Top mogę polecić na pewno będziesz zadowolona. Seche nigdy nie miałam, ale miałam Essie Good to go i śmiało mogę stwierdzić, że to jego odpowiednik. Top z Kinetics do samego końca ma lakierową konsystencję. Nie zrobił się glut, a w Essie niestety szybko lakier zamienił się w gluta. Warto spróbować, tym bardziej, że jego cena to 16 zł.

      Usuń
  18. Bardzo podobają mi się kolorki jakie kupiłaś, czekam na ich prezentacje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Było jeszcze sporo takich kolorków, ale się powstrzymałam :D

      Usuń
  19. Kolory mega ! nie dziwie się że je kupiłaś ,świetny wybór :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze bym się na jakieś skusiła, ale trzeba się opamiętać :D

      Usuń
  20. Chętnie bym przygarnęła dla ostatnie :D te od prawej :) czad :)
    Ja się tam przejdę jeszcze raz, żeby potem nie żałować, że nie skorzystałam ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Idź zobacz do swojego Hebe :D Może coś wynajdziesz :)

      Usuń
  21. z tą cenę też bym się skusiła

    OdpowiedzUsuń
  22. jakie cuda *_* jak najszybciej nam je pokazuj na pazurkach, bo niesamowicie nas nimi kusisz :))

    OdpowiedzUsuń
  23. Dziś też kupiłam lakier Revlon - Grape Fizz :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam u Ciebie na blogu. Też się nad nim zastanawiałam, ale w ostateczności wzięłam bardziej wiosenne kolory. Bardzo ciężko było mi się zdecydować na kolory :)

      Usuń
  24. Piękne, mam ochotę na Strawberry Cream z Revlonu, ale niestety nie mam Hebe... Trzeba będzie przekopać allegro :)

    OdpowiedzUsuń
  25. podobają mi się 3 pierwsze od prawej :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz. Każda opinia jest dla mnie bardzo cenna i motywuje do dalszej pracy.

Proszę nie reklamować swoich blogów. Zawsze zaglądam do osoby, która zostawi tutaj po sobie jakiś ślad. Komentarze z reklamami blogów będę usuwała. To samo dotyczy treści "obserwujemy?" - nawet nie zaglądam na takiego bloga :)