niedziela, 10 marca 2013

Konad na China Glaze Holo

Dzisiaj przedstawię Wam Chinkę Holo w towarzystwie Konada :) Bardzo delikatne zdobienie. Nie przedłużając zapraszam do zdjęć, które zostały wykonane przy sztucznym świetle.





Do tego zdobienia użyłam:
Baza: Essie Grow Stronger,
Lakier bazowy: China Glaze He's Going in Circles,
Do wykonania wzorku:
  •  zestaw Konad (stempelek i zdrapka),
  • płytka z wzorkami B54,
  • lakier do stempli z Nail Design nr 55,
Top Coat: China Glaze  No - Chip.


63 komentarze:

  1. fajnie wyszło. Ja jednak nie jestem fanką tego typu stempelków. Najbardziej podobają mi się te geometryczne i na całą płytkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też się takie podobają, ale Konadowskie płytki na długie paznokcie w ogóle się nie nadają, bo wzór za mały. Dlatego czaję się na płytki z Cheeky :)

      Usuń
    2. mam dokładnie ten sam problem- moje paznokcie są szerokie, a kiedy są choć trochę dłuższe, muszę robić stemple na dwa razy!

      piękne zdobienie!

      Usuń
    3. właśnie ostatnio też mi brakuje trochę wzorka na Konadzie, bo paznokcie mi urosły :) Jak zdecydujesz się na Cheeky to daj znać, bo też się czaję :)

      Ślicznie :)

      Usuń
    4. O widzę, że nie jestem jedyna... ostatnio musiałam zmywać wszystko, bo wzorek nie pokrył płytki jak trzeba i się całość "..." do tego takie drogie .. też chcę te z Cheeky, ale przyznam się, że nawet nie umiem tego zamówić..:/

      Usuń
  2. o matko, prześlicznie!
    pozwolisz, że sobie skopiuję i schowam do folderu z inspiracjami? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. cudnie wyglądają :) chciałam zapytać czy do robienia zdjęć w sztucznym świetle używasz jakiejś specjalnej lampy fotograficznej? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do robienia zdjęć w sztucznym świetle używam dwóch lampek, które nakierowane są z dwóch stron na moje dłonie. Moim zdaniem troszkę za ostre to światło, ale mam w planach kupno żarówek, które będą dawały światło dzienne.

      Usuń
  4. muszę kupić jakieś płytki konad. Mam jakieś tam z essence ale są strasznie malutkie. Za małe na moje paznokcie :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daria - płytki Konad też mają za małe wzorki, a te z Essence to już w ogóle chyba dla dzieci robione :) Ja się się zapewne niebawem skuszę na płytki z Cheeky :)

      Usuń
  5. te połączenie prezentuje się cudownie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajnie to wygląda:) ja ciągle się nie mogę za te stemple zabrać, hmm... może zaraz siądę? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie usiądź i coś wykombinuj :D Chcę zobaczyć co Tobie wyjdzie :)

      Usuń
  7. Ależ to zniewalająco wygląda! Ależ bym Ci ukradła paznokcie :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna ta chinka, mimo że nie przepadam za zielonym :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Te zdobienia wyszły Ci przepięknie! Ja jeszcze nigdy nie bawiłam się stempelkami ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto chociaż raz spróbować zabawę ze stemplami :)

      Usuń
  10. Ach ach ach -nie mogę takich oglądać, bo teraz nic innego nie będzie mi się śniło :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wooow ale bosko, stempelki na lakierze holograficznym po prostu rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  12. lakier boski! i ładnie wygląda ze stempelkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczne :) proste a efektowne

    OdpowiedzUsuń
  14. wzór jest godny podziwu ;D mnie to się łapki za bardzo trzęsą i nie potrafię tak ładnie ozdabiać :( nie ze wszystkim człowiek się rodzi :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Troszkę ćwiczeń i dałabyś radę :) Warto spróbować :)

      Usuń
  15. Bardzo mi się podoba takie zdobienie.. stempelki lubię prawie w każdej postaci, a tu tak ładnie to się jeszcze komponuje. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez lubię stemple, ale jeszcze czasami mi nie wychodzi jakbym tego chciała :)

      Usuń
  16. Prześlicznie, uwielbiam holo z wzorkami ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. wspaniale ten wzorek i kolorek współgra z tym lakierem holo <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow, jestem pod wrażeniem, pięknie wyglądają Twoje paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. fantastycznie! nigdy nie podejrzewała bym, że stemplowanie na holo może tak cudnie wyglądać!

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczny kolor lakieru :) bardzo ładne zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale ładnie to wygląda na tym brokatowym ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. ojejciu ale prześlicznie :) mieni się cudownie :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Nooo, pięknie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz. Każda opinia jest dla mnie bardzo cenna i motywuje do dalszej pracy.

Proszę nie reklamować swoich blogów. Zawsze zaglądam do osoby, która zostawi tutaj po sobie jakiś ślad. Komentarze z reklamami blogów będę usuwała. To samo dotyczy treści "obserwujemy?" - nawet nie zaglądam na takiego bloga :)