czwartek, 7 marca 2013

Fioletowe kwiatki farbkami

Jakiś czas temu stałam się posiadaczką farbek akrylowych - chyba najlepszy mój zakup ostatnich miesięcy :) Nie byłabym sobą, gdybym ich nie wypróbowała :) Na sam początek chciałam pokazać Wam kwiatki. Początkowo miałam zmalować całkiem inne, jednak w ostateczności wyszło to co widzicie.
 



Do tego zdobienia użyłam:
Baza: Essie Grow Stronger,
Lakier bazowy: Essence Vintage District,
Do wykonania kwiatków:
  • jasno fioletowo farbka akrylowa Polycolor nr 438,
  • biała farbka akrylowa Polycolor nr 018,
  • czarna farbka akrylowa Polycolor nr 530,
Top Coat: Kinetics, Błyskawicznie schnący Top Coat Kwik Kote.


78 komentarzy:

  1. Bardzo ładne:) Też właśnie zastanawiam się nad kupnem takich farbek i chyba się zdecyduję:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale świetnie wyszło i tak precyzyjnie równo :)
    ps.jakich używasz pędzelków?;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do tych kwiatków użyłam dwóch pędzelków: szerszy z prostą końcówką firmy Renesans i cieniutki z firmy Kolibri. Obydwa zakupiłam w sklepie z artykułami dla plastyków.

      Usuń
  3. Rewelacyjnie komponuje się kolor tła z Twoimi kwiatuszkami, które są urocze!
    Mogłabyś napisać coś więcej o farbkach? Ile sztuk, cena, gdzie kupiłaś ? :-) dziękuję z góry!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat o tych farbkach dowiedziałam się od Joanny Redy. Zapytałam jej czego używa i napisała. Ona miała komplet różnych kolorów w mniejszych pojemniczkach zakupionych na allegro. Ja jednak nie chciałam czekać i poszłam do sklepu z artykułami dla plastyków, gdzie też były te farbki. Wybrałam sobie 5 kolorów - każda farbka była za 6 zł. Bardzo duży wybór kolorów :) Tubka mieści 20 ml produktu :) Polecam.

      Usuń
  4. ten szaraczek w tle na zdjęciach wyszedł dziwnie zielonkawy :D
    A kwiatki śliczne :) też muszę zaopatrzyć się w farbki- niby jakieś tam mam ale chyba ze starości przestały ze mną współpracować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A u mnie nadal jest szary :) Nie wiem dlaczego - może kwestia monitorów :)
      Ja też wcześniej miałam inne farbki, jednak po zakupie tych mogę stwierdzić, że tamtych nie można było nazwać farbkami :)

      Usuń
  5. ooo jaaa.. Ale słodziaśne zdobienie :D Muszę w końcu kupić porządne farbki i zacząć działać :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne kwiaty!!! :)
    czytałam o farbkach Polycolor, że są najlepsze do zdobień i Ty widzę potwierdzasz...u mni edroga pełna bubli zanim na coś takiego trafię.:) Pokaż kiedyś te swoje pędzeli... z tym też mam problem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też wcześniej miałam zwykłe farbki i tylko się denerwowałam. Te co mam obecnie są świetne :) A pędzelki postaram się pokazać jak będę dodawała notkę z kolejnym zdobieniem farbkowym :)

      Usuń
  7. moje farbki czekają wiosny:( jak się wyrobię z czasem, to też nimi pomaluję :) bo Tobie wychodzi to bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak naprawdę jedno z pierwszych moich zdobień farbkami :)

      Usuń
  8. przepięknie :) uwielbiam kwiatowe zdobienia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Ja też bardzo lubię kwiatowe motywy :) Często goszczą na moich paznokciach.

      Usuń
  9. Ładnie, delikatnie, estetycznie i kreskówkowo :D

    OdpowiedzUsuń
  10. już się nie mogę doczekać dalszych zdobień- farbki dają wiele możliwości :)
    bardzo ładnie i wiosennie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze daleka moja droga, aby pobić Ciebie w malowaniu farbkami :)

      Usuń
  11. piękne! zakupiłam właśnie pędzelki i teraz zastanawiam się jakie farbki kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też właśnie mam w planach zakup farbek :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto zakupić :) Fajna zabawa i można w każdej chwili zmyć jak coś nie wyjdzie :)

      Usuń
  13. Śliczny! Taki dziewczęcy! Bardzo takie lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bierz się do roboty :) chcę zobaczyć Twoje prace z farbkami :)

      Usuń
    2. Ja się do takich rzeczy nie nadaję zdecydowanie ;) Dlatego też jeszcze nie dorobiłam się farbek :D

      Usuń
    3. To naprawdę nie jest takie trudne :) Jak coś nie wyjdzie zmywasz wodą i po krzyku :D

      Usuń
  14. Świetny efekt, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale ślicznie Ci wyszły te kwiatuszki, kobieto masz talent :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ojejku cuda !! takie wiosenny i przyjemny ten fiolet :) ja musze kupić dłutko i też zaczne czarować na paznokciahc :P

    OdpowiedzUsuń
  17. masz talent dziewczyno!;)
    zapraszam do siebie na kosmetyczne rozdanie;]

    OdpowiedzUsuń
  18. Wyszło wiosennie i dziewczęco! :)) /E

    OdpowiedzUsuń
  19. są urocze i słodkie :) i kojarzą mi się z kreskówką :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Sliczne, chociaz ja mam dwie lewe rece i chyba by mi sie nie udalo zrobic cos podobnego:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To naprawdę nie jest takie trudne. Jak coś nie wyjdzie spokojnie można zmyć wodą :)

      Usuń
  21. Kwiatuszki wyszły ci przepięknie ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może nie będę skromna, ale też mi się podobają :D

      Usuń
  22. Wszystkiego najlepszego z okazji Dnia Kobiet :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Kwiatki idealne!
    Ten jasny fiolecik jest uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Kwiatuszki wyszły Ci idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Boskie kwiatki :) Prawdziwe cudo! Masz talent :)


    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze długa droga przede mną, aby wszystko było idealnie :)

      Usuń
  26. wow *_* ślicznie! Podoba mi się lakier bazowy, to chyba taki półmat?

    OdpowiedzUsuń
  27. Dzięki :) A lakier to Essence Vintage District pokazywałam go już na blogu :) Nie jest matowy. Ten efekt półmatu wyszedł przypadkowo, bo przed robieniem zdjęć posmarowałam ręce kremem :D Dopiero gdy przeglądałam zdjęcia na komputerze zobaczyłam, że lakier zrobił się troszkę matowy. Nie chciałam powtarzać zdjęć, więc zostało już tak :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Uwielbiam farby Polycolor! a kwiatuszki urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja też je polubiłam od razu od pierwszego użycia :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękne kwiatuszki:) Szkoda, że nie mam talentu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajna jest z tym zabawa, bo jak nie wyjdzie to można zmyć :) Polecam spróbować :)

      Usuń
  31. Świetne! Bardzo mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  32. przepiękne, urocze kwiatuszki :) niesamowite są !

    OdpowiedzUsuń
  33. Cudowne :) Pozdrawiam serdecznie )

    OdpowiedzUsuń
  34. cud, miód i KWIATUSZKI;) Ślicznie;)
    Może te paznokcie przywołają wreszcie wiosnę;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz. Każda opinia jest dla mnie bardzo cenna i motywuje do dalszej pracy.

Proszę nie reklamować swoich blogów. Zawsze zaglądam do osoby, która zostawi tutaj po sobie jakiś ślad. Komentarze z reklamami blogów będę usuwała. To samo dotyczy treści "obserwujemy?" - nawet nie zaglądam na takiego bloga :)