czwartek, 14 marca 2013

Mój pierwszy TAG :)

Zostałam otagowana przez trzy dziewczyny. Pierwszy raz uczestniczę w tego typu zabawie, więc mam nadzieję, że podołam :) Najpierw odpowiem na pytania Marcheweczki i Ani. No to zaczynamy :)

1. Jak często zmieniasz kolor lakieru do paznokci?
Kiedyś zmieniałam lakier na paznokciach praktycznie codziennie.Teraz średnio co trzy, cztery dni, ale czasami zdarza mi się zmyć lakier już po jednym dniu :)
2. Jaki jest Twój ulubiony odcień lakieru do paznokci?
Uwielbiam widoczne kolory na paznokciach. Nie przepadam za nudziakami. Nie mam ulubionego odcienia, bo co jakiś czas u mnie się to zmienia :)
3. Skąd pomysł na założenie bloga?
Pomysł z założeniem bloga narodził się już jakieś 1,5 roku temu, ale zawsze brakowało mi odwagi, aby w końcu z tym ruszyć. Najwierniejszym moim fanem i napędzaczem do tego, aby w końcu powstał ten blog był mój mąż, za co mu ogromnie dziękuję.
4. Szpilki czy trampki?
Zdecydowanie trampki.
5. Jakie 3 kosmetyki masz zawsze w torebce?
Pomadka ochronna, krem do rąk i błyszczyk.
6. Jaka była Twoja największa wpadka kosmetyczna?
W liceum, gdy dopiero zaczynałam się malować wybierałam w miarę ciemne podkłady, aby przyciemnić twarz :D Niestety szyja była o wiele jaśniejsza :)
7. Twoja ulubiona potrawa z dzieciństwa to...
Niezły był ze mnie niejadek. Potrafiłam siedzieć przy stole 3 godziny i jeść jakiś posiłek :) Zresztą do dzisiaj mi to zostało - strasznie wolno jem :) W dzieciństwie lubiłam jeść jedynie suche kiełbaski. Obecnie też bardzo to lubię :D Dla mnie dzień bez mięsa nie istnieje :)
8. Czym zajmujesz się poza prowadzeniem bloga?
Jestem nauczycielką w przedszkolu :) Uwielbiam swoją pracę i nie wyobrażam sobie, abym pracowała gdzie indziej. Od dziecka wiedziałam kim chcę być w przyszłości i spełniłam swoje marzenie :) Uwielbiam spędzać czas z dziećmi :)
9. Jakie masz postanowienie na wiosnę?
Zacząć ćwiczyć z Ewą Chodakowską. W tamtym roku ćwiczyłam - bardzo dobrze się czułam, ale zaprzestałam i ciężko było mi wrócić do ponownego ćwiczenia. 
10. Piosenka, do której masz sentyment?
Wonderwall - Just More - prosta piosenka, ale miłe są z nią wspomnienia...
Zakopower - Boso - zawsze będzie mi się kojarzyła z naszym ślubem :)
11. Na koncert jakiego zagranicznego zespołu wybrałabyś się najchętniej?
Słucham przeróżnej muzyki, nie mam swojego ulubionego zespołu, więc ciężko jest mi odpwoiedzieć na to pytanie :)

 A teraz odpowiem na pytania naszego Koteczka :)
1. Jaka jest Twoja ulubiona firma kosmetyczna?
Pielęgnacja: Bioderma, La Roche Posay, Cetaphil,
Makijaż: Inglot, Alverde,
Paznokcie: Bell, Golden Rose, China Glaze.
2. Jakie są 3 rzeczy, które absolutnie musisz mieć w torebce?
Pomadka ochronna, chusteczki, krem do rąk. 
3. Czego najbardziej nie lubisz u ludzi?
Złośliwości i fałszywości.
4. Na co wydałaś naprawdę dużo pieniążków i żałowałaś zakupu?
Nie ma raczej czegoś takiego. Na szczęście :)
5. Marylin Monroe czy Audrey Hepburn?
Marylin Monroe.
6. Ile średnio czasu zajmuje Tobie makijaż "codzienny"?
To zależy. Jeśli mam na rano potrafię się pomalować w niecałe 10 minut. Gdy mam na późniejszą godzinę robię to troszkę dłużej :)
7. Wolisz rower czy jogging?
Rower.
8. Gdybyś miała okazję stworzyć własny kolor lakieru, jaki by on był?

Sądzę, że byłby to jakiś fiolet z delikatnym shimmerem :)
9.  Jakiej cechy w sobie nie lubisz?
Czasami niezły ze mnie nerwus :)
10. Jaka muzyka Cię odpręża?
Chillout.
11. Czy masz ochotę mnie ukatrupić za to, że Cię nominowałam?
TAK :D
Teraz ja zaproszę do zabawy dziewczynki z następujących blogów:

Oto moje pytania:
1. Jak masz na imię?
2. Jaki jest Twój ulubiony lakier do paznokci?
3. Jak często zmieniasz kolor na paznokciach?
4. Jak często robisz domowe SPA dla swoich dłoni?
5. Od jak dawna malujesz paznokcie?
6. Obgryzałaś kiedyś paznokcie?
7. Pamiętasz lakier, który zakupiłaś jako pierwszy?
8. Jaki lakier zakupiłaś ostatnio?
9. Byłaś kiedyś u kosmetyczki na manicure?
10. Czym zajmujesz się na co dzień?
11. Masz jakieś zwierzątka?

Mam nadzieję, że któraś z dziewczyn odpowie na moje pytania. Udanej zabawy :)

37 komentarzy:

  1. Oooo podziwiam pracę w przedszkolu :P Ja bym chyba wszystkie maluch wystrzelała, bo totalnie nie mam cierpliwości do maluchów. Ale taka praca przynajmniej pozwala na kreatywność ;) Obiecuję jutro odpowiedzieć na pytania! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No widzisz, a ja nie wyobrażam sobie siedzieć 8 godzin za biurkiem i patrzeć w monitor komputera :) Czekam na Twoje odpowiedzi :*

      Usuń
  2. Kilka odpowiedzi było by u mnie takich samych :)
    Dziekuję a przypomnienie piosenki Wonderwall (właśnie ją już słucham) ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuję za nominację :) to już druga^^ postaram się odpowiedzieć ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. O ja! Ja też bardzo chciałabym pracować w przedszkolu. Albo w podstawówce 1-3 i uczyć dzieci angielskiego. Jestem na profilu nauczycielskim, ale zobaczymy jak wyjdzie... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja od dawna wiedziałam, że chcę pracować w przedszkolu. W klasach 1-3 już nie, chociaż mam też do tego uprawnienia :) Powodzenia Madziu :)

      Usuń
  5. :) Dziękuję za zaproszenie :) na pewno odpowiem :) może jeszcze dzisiaj mi się uda :) zobaczymy :) Ale strasznie mi miło, to na pewno :) A co do dzieci też je uwielbiam :D nie wiem czy w przedszkolu bym dała radę, ale dzieci są wspaniałe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, dzieciaki są wspaniałe :) Czekam na Twoje odpowiedzi :)

      Usuń
    2. Odpowiedzi opublikowane :) Jeszcze raz dzięki :)
      http://daguszka.blogspot.com/2013/03/moj-pierwszy-tag-dzieki-aalimkaa-d.html

      Usuń
  6. Dziękuję Kochana:) mam nadzieję, że już dziś odpowiem:)
    Pracujesz w przedszkolu? WOW! Miałam okazję mieć praktyki w takim miejscu i powiem szczerze, że to bardzoo ciężka i wyczerpująca praca, więc strasznie Cię podziwiam za taki entuzjazm.. miło słyszeć, że są takie babeczki z powołaniem, tym bardziej, że od września zacznie chodzić moja córka. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Praca czasami jest ciężka, ale bardzo wdzięczna :) Nawet, gdy masz zły humor to dzieciaki zawsze Ci go poprawią, przytulą, powiedzą jak bardzo Ciebie kochają. Właśnie dla takich momentów warto żyć :D Nie wyobrażam sobie pracy w innym miejscu :) No to córa będzie przedszkolakiem - stresujesz się troszkę jak pomyślisz o tych pierwszych dniach?? :)

      Usuń
  7. Często się nie zdarza, że praca sprawia komuś Tyle radości, więc naprawdę miło to słyszeć od Ciebie:)
    Nie chcę o tym myśleć, bo oszaleję! :) Bedę pewnie płakać jak dziecko... to jeszcze może przeżyję, ale drugą będę musiała chyba dać do żłobka, czego sobie w ogóle nie wyobrażam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mamuśka dasz radę :) Nie możesz dać poznać córeczce, że się tym stresujesz :) Będzie dobrze i musisz być twarda :D

      Usuń
  8. Kilka Twoich odpowiedzi to normalnie jak bym sama je w swojej głowie wypisała heheh :))
    Również lubię te same lakiery co Ty :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie ma nic przyjemniejszego niż praca z dziećmi :)) Zawsze będę to powtarzać :)) /E

    OdpowiedzUsuń
  10. dziękuję za otagowianie :) na pewno już niebawem odpowiem :P
    a co do ćwiczeń z Ewą to w tamtym roku też ćwiczyłam i byłam bardzo zadowolona a teraz trudno mi jest się zmotywować :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekam na Twoje odpowiedzi :)
      Mi też ciężko się na nowo zabrać za ćwiczenia z Ewą :( Muszę w końcu się jakoś zmotywować :D

      Usuń
  11. Dziękuje za otagowanie i z miła chęcią w najbliższym czasie odpowiem na Twoje pytania :)
    no i ja również tak jak inne dziewczyn, muszę przyznać, że podziwiam Cie za Twoją prace. Ciesze się, że są jeszcze ludzie którzy pracują z tak ogromną pasją, jak Ty ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekam na Twoje odpowiedzi :)
      Nie ma co podziwiać :D Po prostu jestem w idealnej dla mnie pracy :)

      Usuń
  12. dzięuję, że odpowiedziałaś na moje pytania, pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. no to już we dwie mamy ochotę ukatrupić K.O.T. - naszą nominatorkę :D

    OdpowiedzUsuń
  14. dziękuję z pewnością odpowiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszy mnie to bardzo :) Z niecierpliwością czekam :)

      Usuń
  15. Też bardzo lubię Bioderme ;) Praca nauczyciela musi być bardzo ciężka :)


    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news ;*

    OdpowiedzUsuń
  16. oj, oj coś czuję, że będę tu częstym gościem:)
    SUPER:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja również w torebce trzymam te same 3 kosmetyki :) Bez nich się nie rozstaje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem to podstawowe rzeczy, które powinny się znajdować w kobiecej torebce :)

      Usuń
  18. Proszę Kochana.... moje odpowiedzi. :)
    http://nailsbyweronika.blogspot.com/2013/03/otagowana.html

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz. Każda opinia jest dla mnie bardzo cenna i motywuje do dalszej pracy.

Proszę nie reklamować swoich blogów. Zawsze zaglądam do osoby, która zostawi tutaj po sobie jakiś ślad. Komentarze z reklamami blogów będę usuwała. To samo dotyczy treści "obserwujemy?" - nawet nie zaglądam na takiego bloga :)