środa, 6 marca 2013

Lakier Holograficzny China Glaze

Chciałam Wam przedstawić mój pierwszy i jedyny lakier holograficzny w mojej kolekcji. Zakupiłam go jakieś dwa lata temu za 15 zł.

Nazwa i kolor: China Glaze He's Going in Circles - pochodzi z kolekcji lakierów holograficznych Kaleidoscope.
Pędzelek: długi,wąski, zbity, średnio twardy. Bardzo wygodnie się nim maluje.
Nakładanie: lakier jest dość wodnisty. Myślałam, że podczas aplikacji będę miała pozalewane skórki. Jednak nic takiego nie miało miejsca. Bardzo dobrze i przyjemnie malowało mi się nim paznokcie.
Krycie: do otrzymania zadowalającego efektu nałożyłam trzy bardzo cieniutkie warstwy.
Czas schnięcia: lakier błyskawicznie wysycha. Zdążyłam pomalować jedną rękę, a druga była już zupełnie sucha. 
Trwałość: to kwestia indywidualna. U każdej z nas lakiery inaczej reagują na naszych paznokciach.  W przypadku tego lakieru trwałość jest zadowalająca - miałam je 4 dni i były jedynie lekko starte końcówki. Sądzę, że lakier wytrzymałby znacznie dłużej, ale znudził mi się kolor i musiałam zmienić :)

Lakier przez bardzo długi czas leżał nieużywany - zapomniałam o nim. Dopiero jak czytałam notki o lakierach Holo na innych blogach przypomniałam sobie o nim i postanowiłam użyć. To jedyny Holograficzny lakier z mojej kolekcji, ale za to skradł moje serce. Strasznie mi się podoba. A wy co o nim sądzicie? Zapraszam do obejrzenia zdjęć.

ŚWIATŁO DZIENNE




ŚWIATŁO SZTUCZNE




63 komentarze:

  1. Bardzo ładny lakier, ale ja takie świecidełka zostawię sobie na jesień:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam lakiery holograficzne,dają świetny efekt:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam tylko ten jeden Holo :) Fajnie po takim czasie zakochać się w lakierze na nowo :)

      Usuń
  3. Holo z CG i to za 15 zł?! Nooooooo.... masakra :P Zazdroszczę :P
    określiłabym to, że przydałby mi się taki :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam takie szczęście, że w sklepie EuroFashion była wyprzedaż Chinek - normalne za 10 zł, a Holo za 15. Żałuję, że nie wzięłam więcej :)

      Usuń
  4. Ciekawy.. ale nie wiem jakbym się w ogóle czuła z holo na pazurach.. nie daje po oczach?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ani trochę :) Zakochałam się w nim :) świetny efekt na pazurach :)

      Usuń
    2. To muszę też coś takie sobie zafundować:D

      Usuń
  5. Marzę o lakierze China Glaze... jakimkolwiek:P
    ps. Swietny szablon, takiego jeszcze nie widziałm^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolor super :) mimo, że zielone to nie moja bajka to ten wygląda bardzo ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś też myślałam, że zieleń i niebieski to nie moja bajka :) A teraz to jedne z moich ulubionych kolorów :)

      Usuń
  7. *.* wiesz, jak uwielbiam holosy!
    bardzo mi się podoba jego odcień- lekkie zielone tony i niebieskość...piękny delikatnie morski efekt.

    Musiałaś pokazać tę Chinkę?
    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No musiałam się pochwalić co odkryłam na nowo :D

      Usuń
  8. Zdecydowanie mój kolor! :))/E

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładnie prezentuje się na paznokciach :) I cena zaskakująca! Jestem pod wrażeniem! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo podoba mi się ten lakier i efekt jaki daje na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. jest przeboski, zakochałam się *.*

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo mi się podoba!

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. superowe :) bardzo przyjemny, dobrze, że go odnalazłaś :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam lakiery holograficzne, sama posiadam tylko dwa ale kocham je nad życie :) ten jest cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny efekt! Uwielbiam holograficzne lakiery, tylko trudno trafić na coś, czym się zachwycam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. JA w sumie nie sądziłam, że ten lakier da taki efekt :)

      Usuń
  16. Takiego odcienia holo jeszcze nie widziałam :) jest piękny!

    OdpowiedzUsuń
  17. Odpowiedzi
    1. Łatwo można się wyleczyć kupując nowego Holoska :)

      Usuń
  18. ooo Boze, jest przepiekny! pragne goo <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Ślicznotka z tej Chineczki :)

    OdpowiedzUsuń
  20. wow, niesamowicie migocze :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak! A przy promieniach słońca najlepszy efekt :)

      Usuń
  21. Ładny! Miałam OMG z tej kolekcji i nie polubiłam się z nim :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że się nie polubiliście. Ja z tego koloru jestem bardzo zadowolona :)

      Usuń
  22. Całkiem przyjemny holoś.. Mam jeden z tej starszej kolekcji też ale jeszcze go nie testowałam, bo dopiero niedawno do mnie przyleciał :)

    OdpowiedzUsuń
  23. no lakier po prostu idealny ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Zakochałam się w tym lakierze ♥

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękny! Chyba też się zakochałam! Po co ja się z mężem zakładałam że nie kupię żadnego lakieru w maju :(

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz. Każda opinia jest dla mnie bardzo cenna i motywuje do dalszej pracy.

Proszę nie reklamować swoich blogów. Zawsze zaglądam do osoby, która zostawi tutaj po sobie jakiś ślad. Komentarze z reklamami blogów będę usuwała. To samo dotyczy treści "obserwujemy?" - nawet nie zaglądam na takiego bloga :)