czwartek, 3 kwietnia 2014

Models Own HyperGel - Lilac Sheen - dużo zdjęć

Cześć! Przygotowałam dla Was kolejną recenzję lakieru Models Own z serii HyperGel. Jakiś czas temu pokazywałam Wam przepiękny niebieski (dla przypomnienia notka tutaj), natomiast dzisiaj nadszedł czas na coś bardziej delikatnego. Jeśli jesteście zainteresowane to serdecznie zapraszam na recenzję.


Nazwa: Models Own HyperGel - Lilac Sheen
Kolor: Przepiękny odcień mocno rozbielonego fioletu.
Pojemność:  14 ml.
Gdzie można kupić?: ten lakier bez problemu możecie dostać w sklepie internetowym Maani.pl
Pędzelek: normalnej wielkości, nieco puchaty. Okrągła nakrętka, jednak nie przeszkadza podczas malowania.
Konsystencja: na pewno rzadsza niż w przypadku niebieskiego kolegi. Jednak nadal gęsta.
Nakładanie: nadal uważam, że modelki są raczej wymagające w obsłudze i zdania nie zmienię, jednak moja miłość do tych lakierów i tak nadal jest ogromna! Dzisiejszy bohater nakładał się dobrze, jednak należy malować paznokcie zdecydowanym ruchem i raczej nie decydować się na ewentualne poprawki. 
Krycie: w przypadku tego koloru potrzebujemy dwóch warstw.
Zmywanie: bez problemu.
Inne: lakier na zdjęciach nie jest pokryty Top Coatem. Możecie zobaczyć jak ładnie się błyszczy sam w sobie. 

Ostatnio mam ogromną ochotę na paznokcie w takich delikatnych odcieniach. Lilac Sheen to zdecydowanie ten odcień, w którym czułam się bardzo dziewczęco, dodatkowo dostawałam wiele komplementów  na temat tego koloru. Co o nim sądzicie? Nie mogłam się zdecydować, które zdjęcia wybrać, dlatego jest nieco więcej :)











Pozdrawiam:*

108 komentarzy:

  1. WOW! Przepiękny odcień fioletu.

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny kolor <3 lubię takie odcienie fioletu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię takie odcienie fioletu. Ostatnio w ogóle mam fazę na takie delikatne paznokcie :)

      Usuń
  3. bardzo podoba mi sie efekt tych lakierów, czekam na ta nową serie neonową ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ohhh ta seria neonowa jest obłędna!!! Też mi się podoba :)

      Usuń
  4. Piękny odcień, bardzo przyjemny dla oka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne jest jego wykończenie, błysk odbitego światła naprawdę robi wrażenie :-)
    Co do koloru to odkryciem on nie jest :-p Ale przecież nie o to chodzi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie się błyszczy :) Co do koloru to myślałam podobnie jak go zobaczyłam :) dopóki nie zaczęłam wyciągać swoich niby takich samych kolorów:) Okazało sie, że akurat takiego odcienia jeszcze nie mam :P

      Usuń
  6. o Chryste!!!! :D jaki fajowy :D
    już mi się na fanpagu spodobał, i myśle sobie...nie, znowu fioletowy! jak ona może!!!! jet cudowny, wspaniały, piękny, fantastyczny, zmysłowy, niepowtarzalny ♥

    pokazuj więcej niebieskości, to chociaż nie będę zazdrościć, że nie mam, bo nie lubię koloru :D

    jak Ci się lakiery znudzą, to czekam na wszystkie fiolety :D :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiedziałam, że Ci się spodoba :D Z każdym Twoim określeniem co do tego koloru zgadzam się z w 1 00% :D

      Fiolety to też moja wielka miłość i dobrze o tym wiesz :D Niebieskie też będą się pojawiać - nigdy nie zrozumiem jak możesz tak obojętnie podchodzić do tego koloru :P

      Będę miała na uwadze jak mi się fiolety znudzą - chociaż wątpię w to :D

      Usuń
    2. No raczej, nie inaczej :D Nie mógłby mi się nie spodobać, bo to w 100 procencikach odzwierciedlenie mej pazurkowej natury :D W sensie updoobań kolorowych :D

      Nienawidzę niebieskiego! Ja właściwie na paznokciach najczęściej mam ten fiolet :) Choć aktualnie mam czerwony piasek lovely :D kocham piaski, wiesz? :D Kciuk już "idzie, idzie" w górę :D niedługo będą nowe swatche :D <3

      Usuń
    3. Jestem TOP GADUŁĄ!

      LOL, jak to możliwe :D

      Usuń
    4. A dziwisz się, że jesteś Top Gadułą? Bo ja wcale :P
      Ranisz me serce pisząc, że nienawidzisz niebieskiego - jak możesz...chlip, chlip :P
      Czuję się troszkę odpowiedzialna za Twojego kciuka :P Niech nadal idzie w górę :D

      Usuń
    5. Dziwię, bo ja mało mówię :D Dziwy nad dziwami :)
      Nawet nie wiesz jak bardzo nie lubie :D Hahahahah, pnie się ciągle :D

      Usuń
    6. Mało mówisz?? :P Rannnyyy to jak to musi wyglądać jak Ty DUŻO mówisz :D

      Usuń
    7. Oj na żywo bym Cię zanudziła :D

      Usuń
    8. Mam nadzieję, że kiedyś się o tym przekonam :D

      Usuń
    9. Warszawo, czemu Ty tak daleko ;(

      Usuń
  7. jezuuuuu ale piękniś z niego - jak ogladałam zdjęcia to szczęka była na kolanach!!!! Dosłownie. Jaki shake jagodowy!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha bardzo mi miło :D Mam nadzieję, że szczęka szybko wróciła na swoje miejsce :P Kolor jest piękny - bardzo dziewczęcy i delikatny :)

      Usuń
  8. Obłęęędny! Faktycznie błyszczy się jak szalony :) Szkoda, że nie jest idealny, jednak dla takiego koloru zrobiłabym wiele.. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madziu Ty na pewno byś sobie z nim bez problemu poradziła - bo jesteś wprawiona już w malowanie paznokci :) Lakier przepięknie się błyszczy.

      Usuń
  9. Śliczny, lila róż takie pastelowe odcienie uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. cudowny! :) uwielbiam takie odcienie fioletu:)

    OdpowiedzUsuń
  11. kolor cudny! i ten błysk - bajka.

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny delikatesik. Baaardzo dawno temu miałam coś podobnego, jakiś no name, ale krycie było tak tragiczne, że nie wróciłam do tego lakieru. A teraz mam znów ochotę na taką jagodę ze śmietanką.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten lakier pod względem krycia jest w porządku :) Ostatnio również coraz bardziej ciągnie mnie do takich delikatnych odcieni :)

      Usuń
  13. bardzo ładny, aczkolwiek nic specjalnego, chyba mam ze 2 podobne ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super kolor, idealny na wiosnę. Mam już podobny z p2 i My Secret. :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojj tak - idealny na te ciepłe dni :D Ten z My Secret jest ciemniejszy od tego :P

      Usuń
  15. przepiękna <3
    w tej sytuacji jak dojdzie przesyłka, to mam nadzieję, że będziesz dodatkowo zadowolona, bo choć niewyględny, tamten kolor to jeden z moich najulubieńszych :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta przesyłka musi dojść!! Nie ma innej opcji :( Zaryczę się chyba jak się gdzieś zagubi...

      Usuń
    2. a ja zatłukę babę z okienka ^^ bo ten fiolet choć tani, to był ładny :(

      Usuń
    3. Ja Ci pomogę ją zatłuc :P

      Usuń
  16. śliczny, ech, czuć pastelowe szaleństwo w powietrzu :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny kolor.. Ubolewam, ale jeszcze nie miałam przyjemności z lakierami tej marki.. Może kiedyś, bo kusicie niesamowicie.. Co jeden to ładniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam kilka buteleczek lakierów z tej firmy i bardzo je lubię! Musisz koniecznie ich spróbować :D

      Usuń
  18. Piękny kolor :) I piękne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. mam pytanie masz takie cudne swoje paznokcie???
    ten kolor jest po prostu cudowny :))
    bardzo podoba mi sie twoj blog wiec go obserwuje:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to są moje naturalne paznokcie :) Dziękuję :*

      Usuń
  20. Śliczny jest! Mi Coral Glaze nakładało się dość prosto :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi tego też się o wiele lepiej nakładało niż jego niebieskiego kolegę :D Wszystko chyba zależy od konsystencji :)

      Usuń
  21. Jak na lakier nie pokryty topem, ma naprawdę piękny połysk. Prawdziwy gel like, bo naprawdę jest efekt żelowych paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację :) Pięknie się błyszczy bez żadnego topu :)

      Usuń
  22. Ślicznie się prezentuje! Polubiłam ostatnio takie kolory, bo kiedyś od takich liliowo fiołkowych stroniłam, głupia ja ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też polubiłam się niedawno z takimi kolorami :)

      Usuń
  23. A mnie nie kusi, phi :) bo kliknęłam dzisiaj Essie bond with whomever i licze, że będzie bardzo podobny, a ja go pokocham szybciutko na swoich dłoniach :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha :) Powiem Ci, że mam Essie Bond With Whomever i jest sporo ciemniejszy od tej modelki :D Jednak z Essiaka będziesz zadowolona, bo również ma cudowny kolor :)

      Usuń
  24. Jest piękny :)
    Mam dwie modelki z tej serii ale przyznaję, że dla mnie są zbyt ciężkie w obsłudze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację - modelki są wymagające w obsłudze i nie każdemu będzie to pasowało. Ja pomimo tego nie zniechęcam się do tych lakierów - bardzo je lubię :)

      Usuń
  25. Piękny kolorek ! :)

    co-ona-zmalowala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Jaki cudowny kolor! Zakochałam się <3

    OdpowiedzUsuń
  27. Cała ta seria lakierów jest przepiękna.. Ale ten kolor jest idealny :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam tylko dwa lakiery z tej serii, ale zaopatrzę się chyba jeszcze w turkus :)

      Usuń
  28. nie no, przez Ciebie muszę go mieć....jest prześliczny!!! :O

    OdpowiedzUsuń
  29. Lubię wszelkie fiolety na paznokciach więc i ten bardzo mi się podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękny! Mam podobny odcień z Essie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez myślałam, że mam sporo podobnych odcieni do tego, ale się myliłam...przykładając buteleczki do siebie kolory znacznie sie różniły :D

      Usuń
  31. Cudowne wykończenie, jak w całej serii HyperGel :)

    OdpowiedzUsuń
  32. cudo!!!;) prześliczny jest wprost

    OdpowiedzUsuń
  33. Uwielbiam go, jest cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Doskonałość :D kocham pastelowe lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  35. bardzo, ale to bardzo mi się podobają kolorki z tej serii ! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi również :) Coraz większą ochotę mam na ten turkus co ostatnio pokazywałaś :D

      Usuń
  36. prześliczny, takie fiolety to ja lubię!

    OdpowiedzUsuń
  37. ładny jednak ;) choć nadal nie ciągnie mnie do tej serii :D
    i ja też mam na paznokciach teraz fiolet ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha no ładny jest - ta seria jest naprawdę udana, chociaż kolory faktycznie mało oryginalne :)

      Usuń
  38. Takie fiolety najbardziej lubię :D

    OdpowiedzUsuń
  39. Śliczny jest ten odcień, sama mam go w swoich zbiorach i bardzo dobrze mi się go nosiło :) Ja na wiosnę zawsze nabieram ochoty na takie delikatne, rozbielone odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Piękny kolorek ;) nie mam nic podobnego w swojej kolekcji

    OdpowiedzUsuń
  41. aż bije od niego ta lekkość :) znakomity !

    OdpowiedzUsuń
  42. śliczny kolorek :D chyba sobie taki lakier kupie ale z innej marki bo ten trochę jak dla mnie jest za drogi :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz. Każda opinia jest dla mnie bardzo cenna i motywuje do dalszej pracy.

Proszę nie reklamować swoich blogów. Zawsze zaglądam do osoby, która zostawi tutaj po sobie jakiś ślad. Komentarze z reklamami blogów będę usuwała. To samo dotyczy treści "obserwujemy?" - nawet nie zaglądam na takiego bloga :)