sobota, 5 kwietnia 2014

Lakierowy PAESEbox

Cześć! Zapewne większość z Was wie, że firma PAESE wprowadziła niedawno do swojej oferty lakierowy PAESEbox. To świetna informacja dla wszystkich lakieromoaniczek, bo w końcu coś typowo dla nas :) Za pudełeczko, które zawiera w sumie 7 pełnowymiarowych produktów (5 lakierów i 2 produkty do pielęgnacji paznokci) płacimy jedynie 39 zł - w tym wliczona jest już przesyłka. Rewelacyjnym rozwiązaniem jest możliwość samodzielnego skomponowania sobie takiego pudełeczka - musimy jednak to zrobić osobiście na dowolnym stoisku PAESE. Jeśli takiego nie posiadamy pozostaje nam zamówić "w ciemno" i czekać na niespodziankę. Przy takim rozwiązaniu musimy się liczyć z tym, że możemy dostać kolory, które nam się nie spodobają, albo dostaniemy lakier, który po prostu już mamy w swojej kolekcji. W moim Boxie na szczęście znalazły się lakiery, których nie posiadam :) Więcej informacji znajdziecie tutaj, albo na FP firmy.
Jesteście ciekawe co otrzymałam w moim pudełeczku? Zapraszam:








 Jak Wam się podobają produkty, które znalazły się w moim Boxie? Zdecydujecie się na takie pudełeczko? A może macie już swoje?


Pozdrawiam :*

63 komentarze:

  1. bardzo chce ale bardzo nie mam za co :]

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się spodobał ten jasny, kremowy ;) Ciekawe jakie ma krycie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze ich nie używałam, ale tez jestem ciekawa jak te jasne będą kryły :)

      Usuń
  3. Bardzo fajne lakiery, jak na losowy box :)
    Ja też mam już swoje pudełko, jednak miałam możliwość dobrania własnego lakierowego składu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najbardziej się cieszę, że mi się nie powtórzyły z tymi co już wcześniej posiadałam :) Jestem ciekawa co tam sobie wybrałaś.

      Usuń
    2. Twoje pierwsze trzy są piękne,sama zastanawiałam się nad tym bladym różem :)
      A swoimi pochwaliłam się tu: http://instagram.com/p/mZ_r4lIMYA typowo letnie kolory.. Pozdrawiam! :)

      Usuń
    3. Jakie masz piękne kolorki :D Bardzo wiosenne :)

      Usuń
  4. Ja w poniedziałek jadę po swój, dobiorę sobie to co che :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczęściara z Ciebie to trafiły Ci same piękne lakiery :) Z tego co widziałam na innych blogach to bywało z tym różnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak się wczoraj dowiedziałam, że takie coś weszło do sprzedaży to cały czas zastanawiam się nad zamówieniem swojego boxa :D Trochę boje się jakie kolorki mi się trafią :) A powiedz mi długo czekałaś na paczkę ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety. Właśnie takie jest ryzyko boxów - nie wiesz co dostaniesz. No chyba, że masz w pobliżu wyspę tej firmy to wtedy nie ma problemu, bo wybierasz co chcesz :) Przesyłka przychodzi do Ciebie kurierem. Ja swój Box dostałam dzięki uprzejmości firmy - nie zamawiałam go sama, więc nie chcę wprowadzać w błąd co do oczekiwania. Mój przyszedł bardzo szybko.

      Usuń
  7. Jak dla mnie lakierowy box nie ma sensu :) Lakiery mnie nie kręcą jakoś szczególnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jedno już kupiłam.. Mam to szczęście, że w moim mieście jest stoisko Paese, więc skompletowałam sobie wymarzony zestaw.. Drugie pudełeczko ma mi kupić braciszek na urodziny.. Kolorki też będę mogła sobie wybrać sama, może nawet jutro :D

    Co do twojego boxa to pierwsze trzy kolorki podobają mi się najbardziej.. Czekam na swatche :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się zastanawiam nad tym czy nie pójść na stoisko i nie skomponować sobie jeszcze jednego :D Bardzo lubię lakiery PAESE i na pewno znlazłabym jeszcze jakieś kolorki, które chciałabym mieć :D

      Usuń
  9. przyjemne kolory Ci się trafiły :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Czuje, że bedzie mi ciezko powstrzymac sie przed wycieczka na stoisko..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto :) Tym bardziej jeśli masz możliwość samodzielnego skomponowania swojego boxa :)

      Usuń
  11. Ciekawe co do mnie przyjdzie, mam nadzieję, że nic różowego ;)
    Skomponowanie boxa na stoisku to świetna opcja :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem ciekawa co do Ciebie dojdzie :) Sądzę, że może Ci się trafic jakiś róż :D

      Usuń
  12. ooo bardzo fajna sprawa kiedys napewno wyprobuje.

    OdpowiedzUsuń
  13. eeej te Twoje kolory to mi się podobają nawet bardziej, niż moje! ale szkoda, że nie mogłyśmy wybrać kolorów. jednak chyba zrobię to co Zosia, czyli pójdę niedługo na wyspę PAESE i wybiorę sobie do boxa to co chcę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No mi też kolory się nawet podobają - mogło być gorzej, więc nie mam co narzekać :) Mogę iść z Tobą skomponować Boxa :D

      Usuń
  14. strasznie fajna rzecz:) tylko ja w ciemno bym chyba nie zamówiła. musiałabym na ich stoisko iść. bo dosyć wybredna jestem:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak przy wysyłce jest ryzyko, że dostaniesz coś co Ci się nie spodoba :)

      Usuń
  15. Ojojoj, a ja mam stoisko Paese :) Chyba w poniedziałek popędzę i skorzystam z okazji :)

    OdpowiedzUsuń
  16. nudziak i jasny róz - cudowne <3 kusi mnie troche, ale mam złe doswiadczenia z lakierami paese po paeseboxie ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo, a ja bardzo lubię ich lakiery. Nigdy żaden mnie jeszcze nie zawiódł :)

      Usuń
  17. jeśli się uda to ja w nast. sobote sobie wybiorę sama :) piękne kolorki masz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Jeśli już będziesz miała to koniecznie się pochwal jakie kolorki sobie wybrałaś :)

      Usuń
  18. zastanawiam się nad zakupem, a kolory bardzo ładne Ci się trafiły ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No z kolorami mi się dobrze trafiło :) Warto go zakupić za taką cenę :)

      Usuń
  19. Piękny jest ten nudę i róż :-) a czerwień tez niczego sobie. Jeśli box kosztuje 39zł juz z wysyłką to ile oszczędzamy,bo nie orientuje się ile kosztuje jeden lakier paese?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oszczędzamy sporo :) Jeden lakier kosztuje 15,90 zł, a odżywki 17,90 zł. Gdyby kupować każdy produkt osobno to wyszłoby jakieś 115 zł, a Box masz tylko za 39 zł już w liczoną przesyłką :)

      Usuń
    2. A to faktycznie opłaca się :-) chyba przejdę się do stoiska i wybiorę coś bo jeszcze lakierów paese nie mam u siebie w kolekcji :-D dzięki za informacje :-)

      Usuń
    3. Jeśli nie miałaś jeszcze styczności z tymi lakierami to jest idealny moment na ich wypróbowanie :) Tym bardziej, że masz możliwość samodzielnego skomponowania boxa i wybierzesz sobie kolory takie jakie Ci się podobają :) Pochwal się jak już skomponujesz swojego boxa :)

      Usuń
    4. A wiadomo do kiedy jest promocja na boxy?

      Usuń
  20. Śliczne kolory Ci się trafiły:) Pomysł na Boxy rewelacyjny, ale tym razem nie zaryzykuję:) O ile w kolorówce to ryzyko było fajną zabawą o tyle wiedziałam, że kiedyś jakoś te kosmetyki nawet nietrafione to i tak zużyję:) (czasem zdarza mi się malować ludzi:) Tutaj niestety lakiery by leżały i się kurzyły:/ Szkoda, że nie ma u nas stoiska:(

    OdpowiedzUsuń
  21. Doskonały wybór lakierów - wszystkie mi się podobają :) Super, że można samodzielnie wybrać lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciekawa opcja, muszę się zastanowić nad tym :)

    OdpowiedzUsuń
  23. #341 koniecznie pokaż szybko na pazurkach! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajne kolorki Ci się trafiły, ciekawi mnie mocno ten róż :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Mega kolorki :) sa swietne!!!

    OdpowiedzUsuń
  26. żadnego z tych kolorków od Paese nie mam, ale dwa wpadły mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  27. nr113, 301 najbardzej mi sie podobaja bardzo fajny pomysl z tym boxem

    OdpowiedzUsuń
  28. nr 112 najbardziej mi się spodobał :) poleciłam tą promocję przyjaciółce, która uwielbia Paese i już następnego dnia kupiła :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Podobają mi się kolorki jakie dostałaś :) ja niebawem swojego boxa pokażę, bo mam i ja :)

    OdpowiedzUsuń
  30. ja jutro pójdę na stoisko po swój box :) z Twoich podoba mi się 112 i 341 :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Może uda mi się oprzeć :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz. Każda opinia jest dla mnie bardzo cenna i motywuje do dalszej pracy.

Proszę nie reklamować swoich blogów. Zawsze zaglądam do osoby, która zostawi tutaj po sobie jakiś ślad. Komentarze z reklamami blogów będę usuwała. To samo dotyczy treści "obserwujemy?" - nawet nie zaglądam na takiego bloga :)