poniedziałek, 7 kwietnia 2014

Neonowe marmurki Lemax - zdobienie

Cześć! Dzisiaj chciałabym Wam pokazać jak prezentują się nenonowe marmurki firmy Lemax.  Lakiery mają idealne krycie. Już przy dwóch średniej grubości warstwach kryją bardzo dobrze, różowy już przy jednej. Ja jednak postanowiłam w zdobieniu położyć je na białą bazę, aby jeszcze bardziej podbić ich kolor. Na paznokciach wyglądają rewelacyjnie i polecam je wszystkim maniaczkom neonów. Cena tych lakierów jest bardzo zachęcająca (pomiędzy 2-5 zł). Warto je mieć w swoich zbiorach. 
Dajcie koniecznie znać czy je macie i czy lubicie neony na swoich paznokciach. 
Niektóre z Was widziały już po części zdobienie na moim FP - jednak teraz będzie przedstawione z bliska :)










Pozdrawiam :*

124 komentarze:

  1. Nie będę się rozpisywać, bo są po prostu, albo aż CUDOWNEEEE!!! NEONy NEONY też chcę :):)

    OdpowiedzUsuń
  2. Żółty chyba najbardziej wpadł mi w oko :) Ale wszystkie się super prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W rzeczywistości ten żółty jest bardziej neonowy :)

      Usuń
  3. Świetne są te neonowe marmurki! Ja mam tylko biały w swoim zbiorze, ale ten żółty mnie zachwyca <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są rewelacyjne! Warto się w nie zaopatrzyć :) Zółtek jest bardziej neonowy niż wyszedł na zdjęciach :)

      Usuń
  4. Cudne zdobienie, a kolory są bajeczne!!!

    Niestety dostęp do lemaxów mam tylko na allegro a tam cena przesyłki skutecznie odstrasza :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) No tak za wysyłkę płaci się praktycznie tyle samo co za komplet marmurków :( Mam nadzieję, że uda Ci się je u siebie znaleźć :)

      Usuń
  5. Ja z neonami średnio się czuję... chociaż myślę, że w roli akcentu by mi nie przeszkadzały :-) A za marmurkami jakoś nigdy nie przepadałam więc te lakiery to nie dla mnie :-P Ale na pewno znajdą dużą rzeszę zwolenników :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jako akcent do zdobień jak najbardziej się przydadzą :) Ja kocham neony :)

      Usuń
  6. Ale cudo! <3 Poprzednie marmurki mnie nie kusiły jak te neonowe! *.* Ubolewam nad tym że nie mogę ich nigdzie u siebie dostać :((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam kciuki, aby się udało je znaleźć - WARTO! :)

      Usuń
  7. O kurdę jakie one są fantastyczne! Aalimko ekstra zdobienie, bardzo mi się podoba :)
    Chcę żółty marmurek!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Zółtek bardziej neonowy na żywo :)

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. Weź mnie nie załamuj :P Neonów też nie lubisz?? :D Skąd Ty się wzięłaś :D

      Usuń
    2. Nie lubię! Ba, nienawidzę :D Z Zawoii :D

      Usuń
    3. Tylko fiolety akceptujesz?? :D Ja Ciebie nauczę kochać neony i niebieski :D

      Usuń
    4. Jeszcze lubię szarości i róże, ale róże takie ładne, a nie dziwkarskie :D

      Usuń
  9. Nie miałam pojęcia że mają takie marmurki. Muszę je kupić. W marmurkowych pastelach jestem zakochana to i te muszę mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ♥.♥ Mogę kiedyś odgapić? C-U-D-O!

    OdpowiedzUsuń
  11. jest rewelacyjne! takie mega energetyczne, w sam raz na lato *.*
    mi się te neony marzą, ale co z tego, jak dostępu nie ma ;c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Musisz popatrzeć gdzieś na bazarkach, albo w osiedlowych drogeriach :)

      Usuń
  12. Przecudne neonkowe pazurki :D zauroczona jestem :D

    OdpowiedzUsuń
  13. wow, boskie i ile energii :D !

    OdpowiedzUsuń
  14. i na Twoich pazurkach zagościło lato;) cudownie ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. swietnie to wyglada! i te kolorki!

    OdpowiedzUsuń
  16. przepiekne! różowy jest najlepszy! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Te kolory są rewelacyjne :) Tez chcę je mieć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto je mieć w swojej kolekcji :) Są świetne!

      Usuń
  18. kolory świetne, chętnie bym sobie takich użyła:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie musisz je kupić i wypróbować na swoich paznokciach :)

      Usuń
  19. Te neony są genialne! Napatrzeć się nie mogę :) Super efekt!

    OdpowiedzUsuń
  20. ja swoje zamówiłam i po świętach będę je mieć wszystkie :) już się nie mogę doczekać a są tak przepiękne <3 mani z nimi zrobiłaś idealnie z pewnością fajnie Ci się je nosiło :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uwielbiam neony, więc świetnie się w tym zdobieniu czułam :) Te marmurki są piękne - będziesz z nich na pewno zadowolona :)

      Usuń
  21. Śliczne :) Idealnie do mnie pasują :) Czas zacząć poszukiwania :)

    OdpowiedzUsuń
  22. kto by pomyślał, że takie tanie lakiery mogą okazać się być takie faaaajne! neonki *_*

    OdpowiedzUsuń
  23. Jejku, jakie one śliczne! Jak tylko gdzieś na nie trafię to muszę kupić wszystkie <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Ależ one są śliczne!!!!!!!! Lepsze nawet niż te pastelowe marmurki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też uważam, że są lepsze od tych pastelowych :)

      Usuń
  25. a dla mnie różowy wymiata:) bossski

    OdpowiedzUsuń
  26. Twoje zdobienie utwierdziło mnie w przekonaniu, że muszę je mieć! ;-D

    OdpowiedzUsuń
  27. Ale są suuuper! aż dodają energii :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie wiedziałam, że są neonowe marmurki :) Sa piękne, muszę je koniecznie mieć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aalimko, poleciłabyś jakiś biały lakier który nadawałby się na bazę? :)
      I czy w celu podbicia koloru nakłada się jedną czy dwie warstwy białego lakieru?

      Usuń
    2. Są cudowne i warto je sobie zakupić :) Co do białego lakieru to ja obecnie używam Diadem F-28 - sprawdza siędosyć fajnie. Dziewczyny polecają też Sally Hansen Xtreme Wear, ale jej nie miałam. Z takich tańszych ponoć świetnie się spisuje Golden Rose Paris nr 04 :) W celu podbicia koloru nakładam tylko jedną warstwę bieli, ale nieco grubszą, a na nią jedną warstwę neonu :)

      Usuń
    3. Dziękuję Ci bardzo Kamilo :) Marmurki już kupione, a za tym białym lakierem z GR się rozglądnę i zobaczę jak będą się neonki prezentować po użyciu białej bazy :)

      Usuń
  29. Bombowe są! Zaczynam ich szukać :-)

    OdpowiedzUsuń
  30. Super się u Ciebie prezentują :) Świetne zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Neony, to w zasadzie prawie zupełnie nie moja bajka - lubię głównie te różowe lub fioletowe, więc i z tych przygarnęłabym raczej tylko róż. Ale pomysł na zdobienie jest ciekawy - chociaż totalnie nie mój :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uwielbiam neony :D Tez róż jest najlepiej kryjący z tej trójeczki :D Jak za taką cene mogłabyś się skusić chociaż na ten jeden kolor :P

      Usuń
  32. Uuuu marmurki, marmurki, już śnią mi się po nocach :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Neony kojarzą mi sie ze szkołą podstawową, wtedy były modne...

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetne! A zdobienie wyszło cudowne <3

    OdpowiedzUsuń
  35. chcę te lakiery!! u mnie takich jeszcze nie spotkałam;(( może wiesz gdzie kupić i masz dostęp?

    piękna stylizacja;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja swoje zakupiłam w małej drogerii W warszawie. Często można też je spotkać na bazarkach :)

      Usuń
  36. bez wątpienia przyciągają wzrok :)

    OdpowiedzUsuń
  37. A ja nie mam ani jednego marmurka. Wiem, ze to straszne, ale dopoki nie znajde zrekompensuje to sobie wpatrywaniem sie w Twoje zdjecia :) idealne! Piekne kolorki i fajny pomysl wykonania :)

    OdpowiedzUsuń
  38. superowo je połączyłaś! wyglądają czadowo :D

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetne ! :)

    co-ona-zmalowala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. piękne są i pięknie je połączyłaś :) też na nie poluję,ale nie jest łatwo..

    OdpowiedzUsuń
  41. Piękne! Neonowe marmurki cudownie wyglądają na paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Boskie są! Ja nadal czekam na dostawę u mojego dealera lemaxów (sklep typu "chinczyk" po drodze z pracy) ale jak na złość jeszcze ich nie ma :(

    OdpowiedzUsuń
  43. chcę...CHCĘ... CCHHCCĘĘ! *.*

    OdpowiedzUsuń
  44. wyglądają czadowo! juz niedługo bedą u mnie mam nadzieje :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Ale pięknie je przedstawiłaś ;))

    OdpowiedzUsuń
  46. Brak słów by opisać jak cudownie to wygląda! ♥

    OdpowiedzUsuń
  47. Ale super :D Coś czuję że te marmurki będą hitem lata :D

    OdpowiedzUsuń
  48. Świetne kolorki ! Idealne na lato

    OdpowiedzUsuń
  49. Matko boska ile komentarzy xD Dorzucę się i napiszę, że zdobienie zrobiłaś cudne i użyłaś 3 lemaxów które podobają mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Jejku, jak pięknie Ci to wyszło! Pazurki śliczne i lakiery też :)

    OdpowiedzUsuń
  51. żarówki!! fajny wzorek - chciałam coś podobnego zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Świetnie się prezentują kolorki, chętnie się skuszę jeśli tylko je gdzieś dorwę :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Bardzo fajnie to razem wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Bony a ja dopiero do zakupy tamtych marmurków się przymierzam;( Ale musze mieć te neonowe też;D

    OdpowiedzUsuń
  55. Takie lakiery za taką cenę :O No jestem w szoku! Moim faworytem jest róż :P Szkoda, że fioletu nie ma takiego neonowego!

    OdpowiedzUsuń
  56. Świetne lakiery, a ich cena w porównaniu do wyglądu... Szok. Bardzo fajny manicure :).

    OdpowiedzUsuń
  57. zakochałam się od pierwszego wejrzenia :) a skoro cena tak niska to się skusze :))

    OdpowiedzUsuń
  58. Nieziemskie Mani :* Cudne paznokietki *-*

    http://poprostupaznokcie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  59. Jestem pod ogromnym wrażeniem ♥

    OdpowiedzUsuń
  60. Piękne.. Muszę się koniecznie zaopatrzyć w te marmurki :)

    OdpowiedzUsuń
  61. piękne neony i dlatego ja też je mam :) super mani

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz. Każda opinia jest dla mnie bardzo cenna i motywuje do dalszej pracy.

Proszę nie reklamować swoich blogów. Zawsze zaglądam do osoby, która zostawi tutaj po sobie jakiś ślad. Komentarze z reklamami blogów będę usuwała. To samo dotyczy treści "obserwujemy?" - nawet nie zaglądam na takiego bloga :)