czwartek, 27 lutego 2014

Models Own HyperGel - Blue Glint

Cześć! Dzisiaj pokażę wam lakier Models Own z serii, która zaciekawiła mnie od razu, gdy tylko się pojawiła. HyperGel to lakiery, które mają podobne właściwości do hybryd, jednak bez problemu usuniemy je za pomocą zmywacza do paznokci. Nigdy nie miałam styczności z lakierami hybrydowymi, więc ciężko mi stwierdzić czy jest w tym jakieś podobieństwo, jednak mam nadzieję, że jesteście ciekawe recenzji.
Na pierwszy ogień oczywiście poszedł niebieski. Pierwszy raz miałam tak spory problem z oddaniem jak najbardziej zbliżonego koloru. Nie jestem jednak sama, bo wpisując w internecie jego nazwę wyskakuje także całkiem inny odcień. Dalej o moich przygodach z tym lakierem znajdziecie w recenzji :)


Nazwa: Models Own HyperGel - Blue Glint.
Kolor: Przepiękny odcień niebieskiego. Fanki takiego koloru na pewno będą zachwycone tym odcieniem :) W swoich zbiorach nie posiadam nawet podobnego koloru, a jako fanka niebieskiego mam ich sporo :)
Pojemność:  14 ml.
Gdzie można kupić?: ten lakier bez problemu możecie dostać w sklepie internetowym Maani.pl
Pędzelek: normalnej wielkości, nieco puchaty.
Konsystencja: gęsta
Nakładanie: lakieru raczej nie nałożymy cienkimi warstwami. Musimy na pędzelek nałożyć nieco więcej emalii i szybkim ruchem malować paznokieć. Lepiej nie robić żadnych poprawek, bo każde ponowne pociągnięcie psuje nam cały efekt. Kilka razy podczas malowania paznokci musiałam zamknąć lakier i ponownie go wymieszać, ponieważ bardzo szybko gęstniał i utrudniał malowanie.
Krycie: jest idealne. Na paznokciach widzicie jedną średniej grubości warstwę.
Zmywanie: bez problemu.Obawiałam się tego, że lakier może zafarbować mi płytkę, ale nic takiego na szczęście się nie stało.
Inne: Chciałam Wam pokazać jak lakier prezentuje się bez Top Coatu. Niestety na lakierze pojawiła się cała masa bąbelków, które od razu zniknęły po nałożeniu Kwika - uwielbiam ten Top Coat właśnie za to, że ratuje lakier w takich sytuacjach :) Lakier bez topu praktycznie tak samo się błyszczy jak i z nim :)

Lakier ma przepiękny kolor i pomimo tego, że mam sporo niebieskich kolorów w swojej kolekcji to takiego jeszcze nie mam. Jest naprawdę specyficzny i polecam go wszystkim niebieskomaniaczkom :D Lakier nie jest łatwy w obsłudze, ale jeśli cenicie sobie jednowarstwowe krycie to jest w tym po prostu idealny :) Nigdy nie piszę o trwałości, bo to kwestia indywidualna i zależy od kondycji naszych paznokci, jednak w tym przypadku nawet po dwóch dniach noszenia nie miałam zdartych końcówek, gdzie w przypadku innych lakierów pojawiają się one już po jednym dniu. Posiadam jeszcze jasny fiolet z tej serii - niebawem napiszę także o nim :) Zapraszam do obejrzenia jak prezentuje się na paznokciach:








Pozdrawiam :*

84 komentarze:

  1. Piękny odcień! Też mam sporo niebieskości i nawet miałam niemal identyczny kolor niestety zrobił się już z niego glut i długo szukałam dla niego godnego następcy. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kolor boossskiii!!!! tylko lekka przeraża mnie opis jego konsystencji i aplikacji :( ja początkująca jestem i "boję" się takich lakierów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolor jest cudowny! :) Tak jak pisałam, lakier nie jest łatwy w obsłudze, ale dasz radę :D

      Usuń
  3. Piękny, mam go i jeszcze inne 4 odcienie z tej kolekcji :DDDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Izaaaa, a czego Ty nie masz?? :D Jak ja bym chciała "pogrzebać" w Twojej kolekcji! :) A jakie jeszcze masz kolory z tej serii?

      Usuń
    2. Mam jeszcze : coral glaze, lilac sheen, cornflower gleam, turquoise gloss...Świeżutkie, dziś przyszły do mnie :DDDD

      Usuń
    3. Ja mam jeszcze Lilac Sheen, ale jestem bardzo ciekawa Turquoise Gloss. Proszę jak najszybciej go pokazać :D Czy on jest taki neonowy bardziej, czy niektóre zdjęcia w necie po prostu kłamią :D Bo ja bym właśnie chciała aby on był taki bardziej neonkowy :) Tego Cornflower Gleam tez jestem ciekawa, ale bardziej ciekawi mnie ten turkus :D

      Usuń
  4. Piękny odcień *___* Prawdziwe cacko! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. kolor jest absolutnie przepiękny *_* jako fanka niebieskości mówię podobnie, co Ty: mam już tyle różnych niebieskich odcieni, ale ani jednego takiego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :) Widzę, że doskonale mnie rozumiesz :D

      Usuń
  6. Jest cudowny :D Szkoda, że trzeba się narobić przy nakładaniu :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty już wprawiona, więc dla Ciebie to żaden kłopot :D

      Usuń
  7. Przepiękny! Normalnie nie mogę przestać się na niego patrzeć:)

    OdpowiedzUsuń
  8. oooo proszę models own :]]]]]

    na lato może być :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A nooo :) Masz też?? :)
      W takim niebieskim byłoby Ci dobrze :D

      Usuń
    2. lepiej mnie nie namawiaj :P

      NIC nie dostałam :>

      Usuń
    3. Nie namawiam, ale przekonuję Ciebie do niebieskiego :D

      Usuń
  9. bardzo intryguje mnie ta seria, chciałabym któryś lakier z niej mieć w swojej kolekcji :) kolor bardzo w moim guście, kocham niebieskości przecież :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię lakiery Models Own, chociaż niektóre wymagają wprawy w nakładaniu :) Na pewno kolor by Ci się spodobał na żywo :D

      Usuń
  10. Naprawdę robi wrażenie - kolor oraz wykończenie :) Nawet na mnie, mimo że nie jestem fanką koloru niebieskiego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mnie cieszą takie komentarze :D Jednak nadal nie mogę zrozumieć jak można nie lubić niebieskiego :D

      Usuń
  11. niebieskość pierwsza klasa :)

    OdpowiedzUsuń
  12. O wow! Co za kolor! Taki smerfowy w bardzo pozytywnym, wręcz optymistycznym tego słowa znaczeniu :))

    Ja niestety nie polubiłam się z moją pierwszą modelką. Była totalnie koszmarna w aplikacji i nie chcę mieć z nią więcej nic wspólnego. Zostaję przy Essie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Większość modelek, które posiadam są trudne w obsłudze, ale ja mimo to je bardzo lubię :) Z jaką modelką się nie polubiłaś??

      Usuń
  13. Aj aj aj !! Cudowny ! Kocham takie kolory, w swoich zbiorach takiego na 100% nie miałam... Zakochałam się ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. W takim kolorze to można się zakochać;) Przepiękny:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczny smerfik :) takich radosnych kolorów nigdy dość!

    OdpowiedzUsuń
  16. wygląda tak pięknie, nieskazitelnie :) cudowny kolor !

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękny kolorek a widzę że masz podobny gust bo wybierasz niebieski i fiolet dość często :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo tak niebieski i fiolet to dwa mojego ukochane kolory :)

      Usuń
  18. kurczę świetny kolor ^^
    mam w swoich zbiorach podobny odcień, Essie Avenue Maintain, ciekawa jestem czy jest tak podobny jak to sobie wyobrażam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojj to całkiem inny kolor niż Essie o którym piszesz :)

      Usuń
  19. O Boże kocham go! Każdy niebieski jest boski, a ten na pewno! :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Co za kolor! <3 Może nie jestem wielką fanką niebieskiego, ale mam kilka ulubieńców w tym kolorze, jednak MO deklasuje wszystkie odcienie jakie posiadam. Aż prosi się, żebym włączyła go na listę swoich chciejstw!

    OdpowiedzUsuń
  21. Jest piękny! Mam dwa kolorki z tej serii, dwa dni temu do mnie przyszły ale jeszcze ich nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem ciekawa jak się będa prezentowały u Ciebie. A jakie masz kolory?

      Usuń
  22. świetne wykończenie! musze go wypróbowac, bo wyglada genialnie!

    OdpowiedzUsuń
  23. Rzeczywiście wygląda bardzo podobnie do hybrydowych ;-) kolor niesamowity!

    OdpowiedzUsuń
  24. kolor piękny! strasznie byłam ciekawa tych lakierów :) jestem tylko rozczarowana tym co piszesz o wykończeniu - spodziewałam się, że lakier będzie lśnił jak tafla bez konieczności nakładania topa. nie żeby mnie to jakoś specjalnie odstraszało, ale taki mały zonk ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja nic nie pisałam o wykończeniu :) Napisałam tylko, że musiałam nałozyć Kwika, bo na lakierze porobiły się bąble, a Kwik je pięknie zamaskował :) Lakier bez topu praktycznie tak samo się błyszczy jak i z nim :)

      Usuń
    2. OK, czyli błyszczy, uff ;) Ale nadal uważam że bąble na takim lakierem jak MO są niedopuszczalne ;)

      Usuń
    3. Błyszczy, błyszczy :) No tak bąble nie powinny mieć miejsca :)

      Usuń
  25. Piękny odcień. Nie mogę się napatrzeć na twoje paznokcie.

    OdpowiedzUsuń
  26. ja mam ochotę na ten miętowy z tej serii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardziej turkus niż mięta, ale też mam na niego ochotę :)

      Usuń
  27. Jaaaaaaaaa ale piękny niebieski! <3

    OdpowiedzUsuń
  28. Tak pięknego niebieskiego jeszcze nie widziałam:) super!

    OdpowiedzUsuń
  29. ładny kolorek :) można wiedzieć gdzie go kupiłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolor ma cudowny :) Ten lakier akurat dostałam do testów od sklepu www.maani.pl Tam można go bez problemu kupić :)

      Usuń
  30. Kolor jest piękny , szkoda że bardzo gęsty .

    OdpowiedzUsuń
  31. Kurczę, a myślałam patrząc na zdjęcia, że lakier jest mega prosty w obsłudze... Wygląda pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  32. ooo wow jaki niesamowity kolor no no muszę taki sobie sprawić :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Najpiękniejszy odcień niebieskiego jaki kiedykolwiek widziałam. Podejrzewam, że na żywo jest jeszcze ładniejszy. Zazdroszczę takiej perełki w kolekcji:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękny kolor i wydaje się mieć taką inną konsystencję, na paznokciach wygląda tak gładko, pierwsze zdjęcie - cudo! :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Lakier prezentuje się naprawdę pięknie i jestem pod dużym wrażeniem tej jednej warstwy na paznokciach :) Chyba nie miałam nigdy lakieru który miałby aż tak dobre krycie:) Miło tutaj u Ciebie więc obserwuję aby być na bieżąco i zapraszam w wolnej chwili do siebie :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  36. O wow! Faktycznie efekt świetny, chyba zainwestuje w jeden taki lakier. Czekam na recke fioletu :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Moja pierwsza refleksja- ależ on pasuje do Twojego szablonu!
    jestem bardzo ciekawa tej linii, trochę zmartwiły mnie bąbelki (na dodatek nie mam Kiwka), ale dla tego połysku i krycia można się pomęczyć. :)

    OdpowiedzUsuń
  38. To taki wiosenny niebieski! Piękny <3

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz. Każda opinia jest dla mnie bardzo cenna i motywuje do dalszej pracy.

Proszę nie reklamować swoich blogów. Zawsze zaglądam do osoby, która zostawi tutaj po sobie jakiś ślad. Komentarze z reklamami blogów będę usuwała. To samo dotyczy treści "obserwujemy?" - nawet nie zaglądam na takiego bloga :)