niedziela, 13 kwietnia 2014

Sation - Last Mini Standing (neon)

Cześć! Na samym początku chciałam Was bardzo przeprosić za moją nieobecność zarówno tutaj jak i i na innych blogach. Ostatnio na nic nie mam czasu, w pracy mam niezłe urwanie głowy i wracając do domu usiądę na chwilkę do komputera i oczy same mi się zamykają. W piątek wyjeżdżam do Rodziców i wracam dopiero po majówce, więc też będzie mnie o wiele mniej. Mam nadzieję, że nadal będziecie ze mną i poczekacie aż moje codzienne życie nieco się uspokoi :)
Dzisiaj jeden z lakierów, który spodobał się Wam podczas pokazywania moich zdobyczy z Targów. Nigdy wcześniej nie znałam tej firmy, usłyszałam o niej pierwszy raz od Zuzi, gdy poinformowała mnie, że będą jednym z wystawców. W moje ręce wpadły dwa neonowe odcienie -  fiolet i żółto zielony, którego na pewno kiedyś tutaj pokażę :) Jeśli jesteście ciekawe jak spisywał się dzisiejszy bohater to zapraszam:

Nazwa: Sation - Last Mini Standing.
Kolor: neonowy fiolet z domieszką różu. Jak to bywa w robieniu zdjęć neonom nieco się namęczyłam, a kolor i tak nie oddaje jego prawdziwego wyglądu :( Na paznokciach wygląda obłędnie.
Pojemność:  15 ml.
Gdzie można kupić?: muszę przyznać, że  na polskich stronach znalazłam jedyny sklep, który oferuje kilka kolorów tej firmy - tutaj link. Nic więcej nie znalazłam. Nawet na stronie wystawcy brak jakiejkolwiek informacji na temat tych lakierów. 
Pędzelek: długi, włosie prosto przycięte, wygodna i masywna nakrętka. 
Konsystencja: lekko gęsta.
Nakładanie: zbyt dużych problemów nie było. Należy go jednak nakładać zdecydowanym ruchem, bo potrafi szybko gęstnieć na paznokciu.
Krycie: dwie warstwy. 
Zmywanie: bez problemu.
Inne: lakier wysycha na lekką satynę. Ja nałożyłam na niego Top Coat.

Pierwsze starcie z lakierami tej firmy uznaję za bardzo udane. Kolor przykuwający uwagę, przepiękny neon, w jednym z moich ulubionych kolorów. Jedyne co mnie zastanawia w tych lakierach to ich nazwa. Lakiery, które zakupiłam na targach mają je inne niż za granicą, jednak kolor jest ten sam. Napisałam z ciekawości w tej sprawie do wystawcy tych lakierów na targach, ale niestety od ponad miesiąca nie otrzymałam żadnej odpowiedzi. Troszkę przykre, że umywają ręce przed odpowiedzią. A może którąś z Was wie, dlaczego te nazwy mogą być inne? Jesteście na tak, czy raczej nie? :)









Pozdrawiam :*

95 komentarzy:

  1. Ale ładny odcień, fiolety to jakoś nie zawsze wpadają mi w oko, ale ten jest super ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie wygląda na paznokciach ten kolor! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie może mieć i dwie i trzy nazwy, kolor jest ZABÓJCZY *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie te nazwy po prostu ciekawią :D Dlaczego tak właśnie jest :) Kolor jest cudowny i to jest najważniejsze :D

      Usuń
  4. Świetny kolor!!! szkoda, że nie można kupić go w Polsce

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można lakiery tej formy kupić na stronie którą podałam, ale nie wiem czy jest dostępny ten akurat kolor :)

      Usuń
    2. tylko, że oni wysyłają z USA. Raz zamawiałam u nich i na przesyłkę czekałam 1,5 m-ca... po pewnym czasie zaczęłam wątpić w jej otrzymanie ale w końcu dotarła

      Usuń
    3. Ooo tego nie wiedziałam :(

      Usuń
  5. piękny kolor :) nie słyszałam jeszcze o tym lakierze.
    Muszę poszukać w necie:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez niedawno się dowiedziałam o tej marce. Całkiem fajny lakier :)

      Usuń
  6. Kolor zabójczy, lubię takie nasycone :) Nigdy nie miałam żadnego lakieru z Sation.

    OdpowiedzUsuń
  7. Swietny kolor! Taki zywy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pozwól, że nie skomentuję koloru!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D
    Dosyć ciekawe to zamieszanie z nazwami, sama teraz będę rozkminiać o co może chodzić :D Obczaiłam na stronce, 18.80zł to nawet nie tak źle...choć i tak wolę wydać trochę więcej i mieć Cartera <3 który mi się już po nocach śni :D Wracaj szybko :D Właśnie, napisałam o Tobie na swoim fanpagu, w opisie do zdjęcia, i nawet nie odpisałaś, smuteczek :D :D
    Nie zazdroszczę Ci lakieru, bo dziś też mam ładny! hyhyhy :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozwalam nie skomentować koloru, jednak tak czy inaczej obydwie wiemy jaki jest piękny! :D
      Z tymi nazwami to niezłe zamieszanie, a jeszcze firma ma mnie w nosie :P
      Zoyka jest cudowna, ale takiego neonka też warto mieć :D Miałabyś odblaski na paznkociach spacerując po nocach :P
      Nie pokazało mi się żadne zdjęcia na mojej tablicy. Wkurza już mnie też FB :D Zaraz zadrobię wszystko :D

      Usuń
  9. nie spotkałam się jeszcze z tymi lakierami, ale kolor jest przepiękny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też niedawno u nich pierwszy raz usłyszałam :) Kolory mają bardzo ciekawe :)

      Usuń
  10. cudowny kolor! ;) a marki nie znałam :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy o tej firmie nie słyszałam. A lakier na paznokciach wygląda bardzo zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny jest, choć nie szczególnie przepadam za fioletami :) Uuu, to długo Cię nie będzie! Ale przynajmniej wypoczniesz choć troche :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie wiem jak można nie lubić fioletów :D Sylwia no wiesz co?? :) No mam nadzieję, że wypocznę :)

      Usuń
  13. Cudowne, uwielbiam takie żywe kolory na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam fiolety na paznokciach, a ten jest chyba najpiękniejszy jaki widziałam! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również uwielbiam fiolety :) Ten jest na pewno wyróżniający się z tłumu :P

      Usuń
  15. Ten kolor jest przepiękny.
    Z przyjemnością bym nabyła taką buteleczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Firmy zupełnie nie kojarzę ale kolor lakieru jest przepiękny :D Oderwać oczy trudno :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pierwsze co pomyślałam patrząc na zdjęcia" o wow!" kolor piękny,głęboki idealny!

    OdpowiedzUsuń
  18. Kocham fiolet więc i ten mi się spodobał:D

    OdpowiedzUsuń
  19. Fantastyczny odcień już mi się marzy.

    OdpowiedzUsuń
  20. Super ten fiolecik!
    Ale bardziej mnie ciekawi żółtek :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Idealny taki by mi się zdecydowanie przydał :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Noo...ja tez już go sobie mogę wyobrazić na Twoich paznokciach :D

      Usuń
  22. o nie! jaki on piękny! :OOOOOO i do tego fioletowy :P
    czekam na ten drugi bo też bardzo mnie ciekawi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest piękny! na paznokciach wygląda obłędnie :D Ten drugi też mnie ciekawi :)

      Usuń
  23. te dwa odcienie które zakupiłaś widziałam na żywo i teraz żałuję że nie wzięłam :( piękny !

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękny kolor, jak długo trzyma na pazurkach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymanie się lakieru na paznokciach to kwestia indywidualna i zależy od kondycji naszych paznokci. U mnie zazwyczaj wszystkie lakiery trzymają się długo :)

      Usuń
  25. Wprost idealny odcień fioletu :) Ciekawa jestem kolejnego odcienia :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Kolor cudny, fioletowy neon - ach <3
    Miłego wypoczynku :)!

    OdpowiedzUsuń
  27. pierwszy raz widzę ten odcień fioletu.. ale wrażenie jak najbardziej pozytywne:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Jak dla mnie - fiolet idealny !

    OdpowiedzUsuń
  29. uwielbiam takie żywe kolory :) obłedny jest *-*

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękny odcień, kocham takie fiolety :)

    OdpowiedzUsuń
  31. fioletowa ślicznota! fajny jest :D i widzisz jak fajnie, że Cię namówiłam :P ? no i kurczę tak długo Cię nie będzie??? smuteczek :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. teraz żałuję, że mnie ZU nie namówiłaś :((( chlip, taki ładny fiolecik ...

      Usuń
    2. Zuzia bardzo się cieszę, że mnie namówiłaś...zresztą długo nie musiałaś namawiać - wystarczyło jak zobaczyła te piękne kolory :) Nie bój żaby...będziemy na telefonie gadały :D Nie uschniesz z tęsknoty :D :D :D Nie dam Ci uschnąć :P

      Antii kolejnym razem musisz chodzić z nami na Targach i na pewno nic Ciebie nie ominie :D

      Usuń
  32. bardzo ładny efekt, ale kolor chuyba nie do końca "mój" ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie każdemu musi się podobać :) Ja uwielbiam fiolety :D

      Usuń
  33. Prześliczny kolor! Nieźle daje po oczach :)

    OdpowiedzUsuń
  34. ale niesamowity :) nie miałam jeszcze do czynienia z żadnym neonowym fioletem :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Oooo..ja Cieeee niesamowityy fiolet. Cudo!! :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Piękny, uwielbiam fiolety. ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Prześliczny odcień fioletu :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Jakże przyjemnie ogląda się lakiery na tak zadbanych paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
  39. e tam nazwa liczy się zawartość i mi się jak najbardziej podoba bo w końcu kocham fiolety w każdym odcieniu :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również :) A nazwa nie daje mi jakos spokoju. Zastanawia mnie ten fakt :D

      Usuń
  40. kolor jest niesamowity! nie spotkałam się jeszcze z takim neonem :)

    OdpowiedzUsuń
  41. genialny kolor ;) już nie mogę się doczekać jak wygląda ten drugi :D

    OdpowiedzUsuń
  42. Wziełaś obydwa kolory, które chciałam!

    OdpowiedzUsuń
  43. Piękne masz paznokcie. Kolorek jest świetny !
    Zapraszam do siebie. Dopiero zaczynam blogowanie o tematyce "paznokciowej" :)
    http://poprostupaznokcie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Kolor zwalił mnie z nóg! Uwielbiam fiolet ♥

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz. Każda opinia jest dla mnie bardzo cenna i motywuje do dalszej pracy.

Proszę nie reklamować swoich blogów. Zawsze zaglądam do osoby, która zostawi tutaj po sobie jakiś ślad. Komentarze z reklamami blogów będę usuwała. To samo dotyczy treści "obserwujemy?" - nawet nie zaglądam na takiego bloga :)