poniedziałek, 28 kwietnia 2014

Models Own - Flip Flop (kolekcja Polish For Tans)

Cześć! Wyjazd do Rodziców bardzo udany, troszkę odpoczęłam, ale tęskniłam bardzo za tym miejscem :) Dlatego od razu po przyjeździe zabrałam się za nową notkę. A co będzie dzisiaj? Lakier z neonowej kolekcji Models Own - Polish For Tans - w  jej skład wchodzi 5 przepięknych kolorów. Ta kolekcja od samego początku bardzo mnie ciekawiła, a najbardziej zielony neon, którego dzisiaj Wam pokażę :)

Nazwa: Kolekcja Polish For Tans, Models Own - Flip Flop.
Kolor: neonowy odcień zielonego - mi kojarzy się z zakreślaczem :) 
Pojemność:  14 ml.
Gdzie można kupić?: ten lakier bez problemu możecie dostać w sklepie internetowym Maani.pl
Pędzelek: normalnej wielkości, nieco puchaty. Okrągła nakrętka, jednak nie przeszkadza podczas malowania.
Konsystencja: gęsta.
Nakładanie: jak to przy modelkach bywa - nakładanie do łatwych nie należy. Lakier wysycha do satyny i niestety widać wszystkie niedociągnięcia, dlatego trzeba nakładać go bardzo starannie, aby po wyschnięciu nie było zaskoczenia, że coś wyszło nie tak. Jeśli nie zależy nam na satynowym wykończeniu wystarczy nałożyć Top Coat i wtedy każda nierówność znika i lakier pięknie nam błyszczy :)
Krycie: coś wspaniałego. Lakier niektóre paznokcie porył już przy jednej warstwie. Ja jednak dla wyrównania powierzchni dałam dwie warstwy. 
Zmywanie: bez problemu.
Inne: lakier wysycha do satyny, jednak dwa ostatnie zdjęcia pokazują jak lakier prezentuje się po nałożeniu Top Coatu. 
Lakier świetnie wygląda na paznokciach - na pewno przykuwa uwagę innych. Tak jak pisałam trzeba starannie go nakładać, aby ładnie wyglądał w wykończeniu satynowym, ja jednak zawsze nakładam Top Coat, które świetnie wszystko wyrównuje, dlatego nie uznaję tego za jakiś wielki minus. Jestem bardzo ciekawa innych kolorów. Lakier na żywo daje bardziej po oczach. Niestety ciężko mi było uchwycić na zdjęciach to jak mocny efekt daje. Jak wam się podoba?








Po nałożeniu Top Coat'u



 Pozdrawiam :*

107 komentarzy:

  1. Ależ jest piękny! Taki energetyczny, na lato jak znalazł. Myślę, że cudownie będzie współgrał z opaloną skórą.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do opalonej skóry będzie wyglądał świetnie!!

      Usuń
  2. Nawet na zdjęciach daje ostro po oczach :) piekny! Nie byłam przekonana do takich neonowych lakierów ale ten prezentuje się świetnie :) na pewno przyciągnie nie jedno spojrzenie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny jest! :) Kupię go! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przecudowny kolor! Nie dziwię się, że tak Cię ciekawił :)

    OdpowiedzUsuń
  5. przepieeeeekny jest ten kolorek! az załuje, ze kupiłam neon ice zamiast tej serii :(

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowny ten kolor, chociaż cena mnie przeraża :/

    OdpowiedzUsuń
  7. piękny kolor i wykończenie <3

    OdpowiedzUsuń
  8. ♥.♥ Idealnie do Ciebie pasuje!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wooow ! :O I to bez białej bazy ?...

    OdpowiedzUsuń
  10. o boziu jaki cudowny kolorek ! <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Piekny, wiosenny kolorek. Chyba wolego bez topu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale jadowity odcień, fenomenalnie wygląda na dłoniach. I zdecydowanie bardziej przemawia do mnie wersja z topem.

    OdpowiedzUsuń
  13. Muszę się w niego zaopatrzyć, skoro ma takie fenomenalne krycie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pod tym względem jest świetny :)

      Usuń
    2. Jak nie będzie u mnie tak wspaniale to zwalę winę na ciebie, jeszcze będę się o rekompensatę zwracać, przynajmniej psychiczną, hehe :D
      A tak na serio to ta seria ma takie piękne kolory, tak żywe, że ciężko się zdecydować, który jest najpiękniejszy ;)

      Usuń
    3. Z krycia na pewno będziesz zadowolona :) Mam jeszcze z tej serii róż, ale zaopatrzę się jeszcze w brzoskwinię i żółty :)

      Usuń
  14. o-ja-cię-krę-cę! powiem Ci, że oczy mi wyszły... :D

    OdpowiedzUsuń
  15. wow! ale szał :) świetny jest

    OdpowiedzUsuń
  16. Już dawno temu doszłam do wniosku, że nie lubię satynowego wykończenia więc w moim wypadku Top byłby koniecznością, ale kolor jest nieziemski (idealnie pasowałby do butów mojej mamy, które sobie kupiła niedawno xD).
    Mega :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Satynowe wykończenie jest dość specyficzne :) Musisz taki kolor zafundować mamie koniecznie :D

      Usuń
  17. Przepiękny !!! Napatrzeć się nie mogę.. Eh.. Nie mam jeszcze żadnego lakieru Models Own. Muszę to koniecznie szybko zmienić :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale daje po oczach :) Chce go! Będzie świetny latem :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ♥♥♥ marzy mi się! tu z monitora daje po oczach, a ciekawe jak na żywo ;)
    na pewno go sobie w końcu zamówię :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Dotąd nie sądziłam, że w lakierze można się zakochać! Teraz już wiem, że się da! ;-) Cuuuuudo! Niesamowite cudo!

    OdpowiedzUsuń
  21. jaki on piękny!!!!! no cudny!!
    no i nareszcie masz wersję na telefon! dzięki Ci za to ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wersja na telefon zrobiona specjalnie dla Ciebie :D :*
      Wezmę go jak będziemy się widziały - zobaczysz go na żywo :)

      Usuń
    2. haha, dzięki!! :)
      i weź weź chętnie go pomacam ;)

      Usuń
  22. Jest genialny, piękny i w ogóle mogę powiedzieć o nim same pozytywy :-) zawsze ciekawiła mnie ta seria neonów, bo szukam czegoś z efektem "wow" na lato i wiedzę, że znalazłam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tego lakieru nie da sie ukryć :) Na pewno będzie raził po oczach osoby znajdujące się w pobliżu :P

      Usuń
  23. Ale daje po oczach ! Świetny neon

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękny neonek! jestem nim zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  25. ale fantastycznie daje po oczach! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Mam dwie modelki ale niestety ze względu na ich problemowość w nakładaniu to więcej się na nie nie zdecyduję. Ale kolor jest piękny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za każdym razem piszę, że modelki są ciężkie w nakładaniu, więc wiem co masz na myśli :) Ja jednak mam do tych lakierów słabość i wcale nie mam ich dość :)

      Usuń
  27. oooooooooo, jest BOSKI! ale tego się właśnie spodziewałam :D trudności w nakładaniu neonów są mi już znane (od niedawna), więc też mnie to nie przeraża ;) będzie mój! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest booooski i nieźle daje po oczach :) Jeśli chodzi o modelki to moim zdaniem wszystkie rodzaje nakłada się podobnie - nie tylko neony, bynajmniej te co mam w swoich zbiorach :) Są bardzo specyficzne w obsłudze :)

      Usuń
  28. Zdecydowanie jest to neon którego pragnę najbardziej <3 Ah wiem o czym piszesz, dom rodzinny zawsze nim będzie i tęsknota z nim nie ważne jaki by był :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten neon jest naprawdę świetny i jeśli lubisz takie mocno rzucające się w oczy to ten jest idealny :) Masz rację - Dom Rodzinny zawsze będzie w moim serduchu bez względu na to, gdzie będę mieszkała :)

      Usuń
  29. Świetny ten noenek♥ Wakacje pilnie potrzebne :D

    OdpowiedzUsuń
  30. uwielbiam takie kolory :D nie tylko na lato/wiosne

    OdpowiedzUsuń
  31. boski lakier :)) ! ZAKOCHAŁAM SIĘ w tym energetycznym kolorku <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest naprawdę świetny...kolor bardzo mocno rzucający się w oczy każdemu :)

      Usuń
  32. Ale ekstra! Takie naładowany energią! Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Śliczniutki :) Taki wesoły :D

    OdpowiedzUsuń
  34. pal licho jak tam się nakłada, ważne że jest już mój, dzisiaj przyszła pozostała brygada Modelek! świetny kolorek, na prawdę pod względem barw to bardzo udana kolekcja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się skuszę chyba jeszcze na żółtka i brzoskwinię, czyli prawie wszystkie chcę mieć w swojej kolekcji :)

      Usuń
  35. Ten kolor, bikini i beach bag są najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Potrzebuję takiego kwaśnego neona:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Zabójczy kolor, a wykończenia oba super! Nie potrafiłabym wybrać, które lepsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Jaki cudny kolor! Chyba się w nim zakochałam! <3

    OdpowiedzUsuń
  39. Boski <3 Lubię takie przykuwające wzrok kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  40. czaderski ♥ wgl piękne paznokcie masz ;)!

    OdpowiedzUsuń
  41. Kurcze, jednak trochę ciężko wygląda na paznokciach, tak trochę jakby grubo :P Nie wiem, tak mi się wydaje :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tego lakieru nie da sie nałozyć cienkimi warstwami :) Jednak nie wyglądał grubo :D

      Usuń
  42. To chyba najpiękniejszy odcień neonowej zieleni jaki wyprodukowano :) Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  43. WOW!! piękny! ale bez nabłyszczacza bardziej podbił moje serce ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. wspaniały, wiem co mówię, albowiem go mam :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Śmieszny jest ten kolor, a skojarzenie z zakreślaczem jest wyjątkowo trafne! Mi też wpadła w oko ta kolekcja i skusiłam się na neonową brzoskwinkę Beach Bag i neonowy koral Shades :)

    OdpowiedzUsuń
  46. o matko te lakiery są boskie <3

    OdpowiedzUsuń
  47. Łołołołoło.... Ciężko opanować emocje patrząc na ten lakier :D uff...
    Jest zjawiskowy <3

    OdpowiedzUsuń
  48. Gdybym wczoraj ich nie zamówiła, to zrobiłabym to po tym poście XD
    Wykończenie satynowe do mnie nie przemawia, więc pewnie będę nosić z topem ewentualnie zmatowię na koniec ;)
    A kolor cudny :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo :) Na pewno będziesz zadowolona :D

      Usuń
  49. Wow kolorek robi wrażenie;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz. Każda opinia jest dla mnie bardzo cenna i motywuje do dalszej pracy.

Proszę nie reklamować swoich blogów. Zawsze zaglądam do osoby, która zostawi tutaj po sobie jakiś ślad. Komentarze z reklamami blogów będę usuwała. To samo dotyczy treści "obserwujemy?" - nawet nie zaglądam na takiego bloga :)