piątek, 18 kwietnia 2014

Wielkanocne zdobienie

Cześć! Na samym początku chciałbym zaznaczyć, że jutro wyjeżdżam do Rodziców i nie będzie mnie praktycznie do majówki. Na blogu przez ten czas raczej nic nie będzie się działo, ale na FB będę na pewno częściej :)
Niebawem Wielkanoc, dlatego chciałam skorzystać z okazji i złożyć Wam życzenia. 

Zdrowych, spokojnych świąt Wielkanocnych,
pełnych nadziei oraz miłości.
 Pogodnego nastroju,
oraz najwspanialszych rodzinnych spotkań,
wśród rodziny i najbliższych przyjaciół
życzy:
aalimkaa

Przygotowałam również bardzo skromne zdobienie z tej okazji. Mam nadzieję, że się Wam spodoba :)





Do tego zdobienia użyłam:

Pozdrawiam :*

55 komentarzy:

  1. skromne? dziewczyno, wyszło na bogato! :) superrrrrrr, szczególnie zajączek :))
    Wszystkiego dobrego dla Was i rodziców :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie jest! (a mówi to osoba, która nienawidzi takich rzeczy, także wiesz :P)
    Baw się dobrze u rodziców ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. skromne? no Ty chyba kpisz!
    wszystkiego dobrego! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. no faktycznie skromne... :P zając mega :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne i słodkie zdobienie. Wesołych Świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też chciałam zrobić jakieś wielkanocne zdobienie, ale ciamajda ze mnie i nie umiem :(
    Pięknie to wygląda :) Smacznego jajka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Urocze zdobienie :))) wyobrażam sobie ile pracy musiałaś włożyć w te zdobienie :)
    Wesołych Świąt:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jejku są przeurocze! Idealnie! *___*

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie!!! jestem pod duzym wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne! Teraz mam ochotę zmyć moje, a dopiero namalowałam :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne! Idealny na święta! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja słodko :)

    Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  13. jej, piękne zdobienie, ale ja bym się czegoś takiego nie podjęła-nie mam do tego ręki :(

    OdpowiedzUsuń
  14. pięknie Ci wyszło :)
    zazdroszczę takiego talentu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękne zdobienie, chyba nigdy mi się nie uda zrobić takiego.. Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uroooocze jest! :) super wyszło

    OdpowiedzUsuń
  17. Urocze, wszystko pięknie skomponowane :) Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  18. fajne wyszło :) kurczę a ja jakoś tak nie czuję tych świąt. i nie robię na nie żadnego zdobienia. jakbym miała jajeczkowe modelki to bym pomalowała nimi, a tak to co zrobić :P

    OdpowiedzUsuń
  19. Skromne? Nie żartuj sobie! :P To przecież na bogato jest :DD
    Ale ten zajączek jest kochany! :D *.*

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudne kropki:) A zajączek uroczy:)

    OdpowiedzUsuń
  21. słodkie pazurki :) Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  22. jaki kicaj cudowny ♥ wracaj do mnie szybko :D będziemy się łapać w internetach :D :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudowne i mega słodkie zdobienie :)
    Wesołych świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. piękne zdobienie a zajączek jest uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wesołych Świąt dla Ciebie i Twoich bliskich :D A pazurki przesłodki :D

    OdpowiedzUsuń
  26. przezabawne zdobienie :) cudownie !
    Tobie również Wesołego Alleluja :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Jeja! Ale mega słodki jest ten zajączek <3

    OdpowiedzUsuń
  28. Zajac rewelacyjny :) Śliczne zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. piękny zajączek, całość super wygląda! :D
    wesołych świąt, smacznego jajka!

    OdpowiedzUsuń
  30. Pastelowy róż, który użyłaś jako bazę jest cudny! :) Całość wygląda ekstra, pozytywnie i kolorowo :)

    OdpowiedzUsuń
  31. śliczne kolory, piękny manikiur! Wesołych Świąt kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo ładne ;) Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  33. Zając wymiata i czekamy na Ciebie a tymczasem Wesołych Świąt i wypocznij sobie u rodziców :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Przepiękne zdobienie :) aż się buzia cieszy :D

    OdpowiedzUsuń
  35. cudowny zajączek ^^ mega urocze zdobienie ^^

    OdpowiedzUsuń
  36. Zajączek jest uroczy!! :) Całość świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  37. ale sliczny zajaczek :) aż buzia sie smieje :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Zdobienie jak zawsze wyjątkowo udane, zabawne i promienne!:) Spóźnione życzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Przepiękne! Kocham Twoje zdobienia - chyba będę to powtarzać jeszcze milion razy ;D

    OdpowiedzUsuń
  40. Jaki zajączek słodziak!
    W ogóle całe zdobienie jest genialne :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz. Każda opinia jest dla mnie bardzo cenna i motywuje do dalszej pracy.

Proszę nie reklamować swoich blogów. Zawsze zaglądam do osoby, która zostawi tutaj po sobie jakiś ślad. Komentarze z reklamami blogów będę usuwała. To samo dotyczy treści "obserwujemy?" - nawet nie zaglądam na takiego bloga :)