wtorek, 1 kwietnia 2014

!!! Wyniki rozdania !!!


Cześć! Na samym początku chciałabym Wam bardzo podziękować za udział w moim rozdaniu. Mam nadzieje, że nowe osoby pozostaną tu ze mną na dłużej, a te, które są ze mną już od dawna pomęczą się jeszcze w moim towarzystwie :) Możecie za jakiś czas wyczekiwać rozdania na moim FP - miałam kilka zapytań czy można brać udział w rozdaniu, gdy lubi się mnie na FB, ale nie jest się obserwatorem bloga. Zasady rozdania były jasne - należy być obserwatorem. Jednak pomyślałam, że przygotuję małą niespodziankę tylko dla osób, które są ze mną właśnie tam :)
Nie przedłużam i...

ZESTAW 1 wędruje do:


ZESTAW 2 wędruje do:


Serdecznie Wam gratuluję! Czekam na Wasze adresy do piątku pod adresem aalimkaa@gmail.com

Pozdrawiam :*

36 komentarzy:

  1. Gratulacje ;) Nie mam ostatnio szczęścia ale nie ma co rozpaczać!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wygrałam, kurde! Już lecę Cie odlubiać i odobserwowywać gdzie tylko mogę :D

    :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha :D Już jedna osoba uciekła...to na pewno TY!!! :D

      Usuń
    2. Hehe :) Aj zazdroszczę zwyciężczyniom ale i gratuluję :)

      Usuń
    3. oczywiście, że ja no bo kto inny :D

      głupków mało ;D

      Usuń
  3. ociepiernik, niemożliwe! co za wspaniała wiadomość na zakończenie dnia ^^ już skrobię maila do Ciebie :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję i zazdroszczę :D Marzyła mi się ta paletka inglotowa, ale niestety już jest niedostępna w sprzedaży :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję zwyciężczyniom :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przecieram oczy ze zdumienia, po raz dziesiąty czytam, czy to aby na pewno ja. Ale niespodzianka! Jupi, jupi, jupi. :)))
    Mail zaraz leci.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. gratuluje,szkoda ze mi sie nie udalo,pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz. Każda opinia jest dla mnie bardzo cenna i motywuje do dalszej pracy.

Proszę nie reklamować swoich blogów. Zawsze zaglądam do osoby, która zostawi tutaj po sobie jakiś ślad. Komentarze z reklamami blogów będę usuwała. To samo dotyczy treści "obserwujemy?" - nawet nie zaglądam na takiego bloga :)