poniedziałek, 9 września 2013

Neonowe ćwieki z Born Pretty Store (zdobienie)

Cześć! Jakiś czas temu dostałam propozycję współpracy ze sklepem Born Pretty Store. Bardzo się cieszę, że ktoś mnie docenił :) Dzisiaj chciałabym Wam pokazać zdobienie, które wykonałam z użyciem ćwieków właśnie z tego sklepu - znajdziecie tam wiele karuzel, ale ja zdecydowałam się właśnie na te neonowe. To pierwsze ćwieki w mojej kolekcji, ale muszę Wam przyznać, że jestem bardzo zadowolona. W tej karuzeli mamy do wyboru ćwieki okrągłe, a także kwadratowe w każdym kolorze. Myślałam, że będą sporo odstawać od paznokci i będę nimi haczyła o różne rzeczy, ale tak nie jest. Ćwieki bardzo dobrze przylegają do płytki i praktycznie w ogóle nie odstają.


 Do tego zdobienia użyłam tylko ćwieków okrągłych. Nie przedłużając zapraszam do zdjęć wykonanych w świetle dziennym.








Obecnie ta karuzela z ćwiekami jest przeceniona i kosztuje 5,99$ (cena normalna to 7,59$) i możecie je znaleźć w dziale "nail art". Wysyłka z tego sklepu jest zawsze darmowa, a przy wykorzystaniu mojego kodu (ACBQ10) dostajecie jeszcze 10% rabatu na zakupy :)
Do tego zdobienia użyłam:
Baza: Paese, Mineralna Baza Wygładzająca,
Lakier bazowy: Kinetics, Sugar Blue,
Do wykonania zdobienia:
  • China Glaze, Shocking Pink (metoda saran wrap)
  • folia spożywcza (metoda saran wrap)
  • neonowe ćwieki.
Top Coat: Kinetics, Błyskawicznie schnący Top Coat Kwik Kote.

83 komentarze:

  1. Nie przepadam za ćwiekami na paznokciach ale przyznam że fajnie ci wyszło to zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie to wygląda, nie mogę się doczekać mani z użyciem pozostałych świecidełek :)

    Buziaki
    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno pojawi się zdobienie z pozostałymi ćwiekami :)

      Usuń
  3. bardzo mi się podoba! teraz coś z kwadratami poproszę ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne, cudowne, wspaniałe! Mniam, mniam, mniam i w ogóle... nie jestem w stanie być merytoryczna, bo od dwóch dni się gapię na fotkę, którą mi podesłałaś :D I jestem z Ciebie dumna! I mam nadzieję, że to wiesz :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A! I zapomniałam wspomnieć, że bardzo mi się podoba nowy sposób z pokazywaniem lakierów :D

      Usuń
    2. Dziękuję Aguś!!! Lovam Cię :* :*

      Usuń
    3. Ja Ciebie bardziej!! :D

      Usuń
  5. piękne!! A jakie cuda można z nimi wykonać

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak ślicznie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  7. strasznie chcialabym wiedziec jak zrobilas ten efekt na rozowym paznokciu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tej notce wytłumaczyłam jak możemy uzyskać taki efekt :)
      http://aalimkaa.blogspot.com/2013/06/metoda-foliowa-z-lakierami-bell.html

      Usuń
  8. Ale ładny manicure. Podoba mi się zarówno wersja foliowa, jak i ćwieki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. aż mam chrapkę na te ćwieki tak ładnie ci to wyszło ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. pięknie wyszło :) świetne wybrałaś kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje współpracy :) ćwieki są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Efekt tych różowych paznokci jest świetny i oczywiście ćwieki są super- nietypowe, bo właściwie nie wyglądają na paznokciach jak ćwieki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Mi też ćwieki się z czymś innym kojarzą :)

      Usuń
  13. ślicznie wyszło :) i te ćwieki są takie ładne!!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też się zachwycam różowymi paznokciami, super efekt ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. urocze! wszystko do siebie pasuje, piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zazdroszczę współpracy ;)) Ćwieki są śliczne. Co to za metoda saran wrap? :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Tutaj napisałam jak się robi takie paznokcie
      http://aalimkaa.blogspot.com/2013/06/metoda-foliowa-z-lakierami-bell.html

      Usuń
  17. Jej, ale mi się podoba ;) Te kolorowe ćwieki są boskie!

    OdpowiedzUsuń
  18. super ćwieki :) ale ten różowy paznokieć jest prześliczny...

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo mi się podobają te ćwieki :-)
    a paznokcie metodą Saran Wrap wyszły Ci idealnie!! ja jeszcze nie próbowałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie wypróbuj tej metody, świetne paznokcie wychodzą :)

      Usuń
  20. Ja coraz częściej przekonuję się , do udziwnień typu ćwieki, naklejki, cyrkonie ;) A zdobienie ciekawe, jeszcze takie letnie ;) U mnie już jesień:(

    OdpowiedzUsuń
  21. Obłędnie to wygląda! Niby takie proste wykonanie, a jaki fajny efekt daje :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale słonecznie i wesoło! Fajnie dobrałaś kolorki ćwieków no i te marmurkowe paznokcie tak fajnie Ci wyszły. Oj chodziłabym w takim mani :D!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczny manicure! :)

    http://for-a-beauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne są te ćwieki :D Będą upiekszały niewątpliwie każde zdobienie :D
    Pięknie prezentują się na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ćwieki można uzyć praktycznie do każdego mani :)

      Usuń
  25. Ale genialne kolorki mają te ćwieki! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Mi się bardzo podoba :) Poza tym śliczny ten różowy neonek z China Glaze :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. śliczny jest, ale nie lubię go nakładać na całe paznokcie. Upierdliwy strasznie :D

      Usuń
  27. Super :) Ciekawe połączenie :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękne! Świetne ćwieki a zdobienie po prostu mega! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Jakie kolorowe pazurki,fajne te ćwieki,wyglądają jak cukiereczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetnie to wygląda!

    Mnie takie techniki przerastają...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta metoda zdobienia paznokci jest naprawdę łatwa :)

      Usuń
  31. te ćwieki są świetne, ale za dużo ich wszędzie więc ja pasuję^^ chętnie za to pooglądam :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Genialnie połączyłaś te ćwieki z kolorami na paznokciach! Podoba mi się bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Wyglądają super :D Sa takie piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Śliczne zdobienie, ciekawe połączenie kolorów i ten róż taki piękny :) Ćwieki super :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetnie dobrane kolorystycznie, bardzo wesołe ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. cudowny, dziewczęcy mani..:) Pięknie wkomponowałaś te ćwieki, są urocze:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ale fajnie! Ćwieki jak cukierki :D

    OdpowiedzUsuń
  38. boskie pazurki :) jestem pod wrazeniem

    OdpowiedzUsuń
  39. neonowe ćwieki i biel to ostatnio moje ulubione połączenie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Na paznockiach to nie biel tylko bardzo jasny niebieski :)

      Usuń
  40. prześliczne zdobienie, te ćwieki są fantastyczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetnie wyglądają te kolorowe ćwieki! :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Niby proste, ale niesamowicie efektowne :) Ja mam zawsze problem z przyklejeniem ćwieków dokładnie na środek paznokcia (albo działa moja nerwica natręctw :D).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojj ja też mam z tym problem :D Ręka sie trzęsie jak nie wiem :D

      Usuń
  43. wyglądają idealnie słodko:)

    OdpowiedzUsuń
  44. Bardzo ładne zdobienie, niby delikatne i "zwykłe", ale ma coś w sobie ;)
    I te kolory pozwalają na chwilę zapomnieć o szarudze za oknem ;D
    Obserwuję i zapraszam do siebie w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. Śliczny efekt, po prostu przeuroczy! :)

    Pozdrawiam,
    Sol

    PS. Jak dodać takie ostrzeżenie o cookies na bloga?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) ja niestety nie orientuję sie jak wstawić to ostrzeżenie. Nie ja to wstawiałam :)

      Usuń
  46. OMG, how cute are this studs and your mani is very pretty :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz. Każda opinia jest dla mnie bardzo cenna i motywuje do dalszej pracy.

Proszę nie reklamować swoich blogów. Zawsze zaglądam do osoby, która zostawi tutaj po sobie jakiś ślad. Komentarze z reklamami blogów będę usuwała. To samo dotyczy treści "obserwujemy?" - nawet nie zaglądam na takiego bloga :)