niedziela, 29 września 2013

Targi Beauty Forum & Spa - moje skromne zakupy

Cześć! W ten weekend odbywały się targi Beauty Forum & Spa w Warszawie (Centrum Targowo - Kongresowe MT Polska) przy ul. Marsa. Wybrałam się na nie z Zuzią i Sylwią. Było bardzo wesoło i po raz pierwszy mogłam do woli oglądać lakiery i nikt mnie z tyłu nie popędzał :P Firm było naprawdę sporo, tak samo jak i ludzi. Przy niektórych stoiskach nie było jak się ruszyć, co bardzo mi przeszkadzało i zazwyczaj rezygnowałam z pchania się :) Nie kupiłam dużo - bo tylko cztery lakiery, z których jestem bardzo zadowolona. Jednak gdybym mogła cofnąć czas zamiast lakieru Essie kupiłabym jakiś z Orly. No, ale trudno...na kolejnych targach naprawię swój błąd :) No to teraz zapraszam na skromną prezentację :)



 Dzięki Zuzi, która podarowała mi jeden kupon wylosowałam zaproszenie na kolejne marcowe targi :) Zamiast kupować bilet będę mogła te pieniądze przeznaczyć na?? Oczywiście, że lakiery :)


56 komentarzy:

  1. Ukradnę Ci bananka! :D <3 Cuda!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo nie :) Będę go pilnowała, bo bananek chodził już za mną długi czas. Dzisiaj nadszedł ten dzień, kiedy mogłam go zabrać w końcu do domu :)

      Usuń
    2. Mam nadzieję, że chociaż dasz mi nim pomalować pazurki ;)

      Usuń
    3. No oczywiście :* Dla Ciebie wszystko :D

      Usuń
  2. Było fajnie! I baaardzo śmiechowo :D A może do Essie jednak się przekonasz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Było świetnie. W takim towarzystwie zawsze jest miło :D Essie mi się podoba, ale jednak do Orly nie mam dostępu stacjonarnie i to w takich cenach :)

      Usuń
  3. Oj zazdroszczę tego eclair'ka jest przecudny <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Pyszności :P Ceny standardowe? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ceny były niższe :) Za Essie zapłaciłam 15 zł, za Orly i Eclair 20 zł :)

      Usuń
  5. W marcu to już na bank idę :) teraz i tak bym nie dała rady, ale dobrze, że już za tydzień spotkanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajna sprawa z tymi targami :) Chociaż te tłumy w pewnych momentach mnie przerażały. Jejuu no to już za 6 dni!! Ale super :) Doczekać się nie mogę!

      Usuń
  6. chodzi o tego truskawkowo-bananwego ślicznotka?
    mój ma nr05A ale może zmienili nazewnictwo? albo to odmłodzona seria?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak - chodzi mi właśnie o niego :) Też pamiętałam, że ma inny numer, ale widocznie coś musieli zmienić, bo Pan na stoisku powiedział, że to na pewno ten bananowy :D

      Usuń
  7. Czego jak czego, ale zakupu Miss Conduct na pewno nie pożałujesz :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W butelce wygląda przepięknie!! Pani na paznokciach go miała i się zakochałam :) Ślicznotek!

      Usuń
  8. Spodziewałam się że wyniesiesz całe stoiska lakierów a tu takie zaskoczenie :D
    Ten ciemniejszy Orly bardzo ładny, Essiak niczego sobie, ale najbardziej jestem ciekawa termicznego :)
    Ja przygarnęłam tylko 3 Orly na targach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak widać wolałam zostawić coś dla innych niż wynieść wszystko :D Następnym razem bardziej nastawię się na ORLY :) Ja już nie mogę się doczekać kiedy wypróbuję tego termicznego :)

      Usuń
  9. ale upolowałaś piękne lakierki :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaką Eclair ma cudowną buteleczkę! Dla niej samej bym go kupiła! :D Śliczne kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt - buteleczka jest bardzo urocza i przyciąga uwagę :)

      Usuń
  11. Oooo banan eclair *.* malowałam nim paznokcie na spotkaniu z marką Eclair i się zakochałam, a teraz jakoś tak nie wiem czy kupować go na zimę... bo to bardziej letni kolor :(

    gratuluję zaproszenia na kolejne targi, świetna sprawa :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem bardzo ciekawa tego bananka :) Dla mnie on wcale nie jest letnim kolorem, na zimę też się nada :D

      Usuń
  12. Spodziewałam się większych łowów, ale i tak pięknoty udało Ci się trafić :) Może też wybiorę się w marcu, bo mam zakusy na kilka rzeczy, szczególnie pędzle Maestro :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to zaskoczyłam moimi skromnymi zakupami :) Ja w tamtym roku skusiłam się na pędzle Maestro :)

      Usuń
  13. Nie denerwuj mnieeeeee.. lakiery wszystkie są boskie! i jeszcze te ceny.. zazdroszczę!:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super zakupy, targi to złoooooo:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo tak...chociaż tym razem jakoś potrafiłam się opanować :D

      Usuń
  15. wiesz kochana czego Ci zazdroszczę w takich momentach? że mieszkasz w stolicy bo pewnie sama bym się wybrała na takie targi cudne te Orlątka są :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyjedź kiedys na targi to pójdziemy razem :)

      Usuń
  16. Zazdorszczę! <3 Wszystkie w moim guście... CUdne!

    OdpowiedzUsuń
  17. Znajoma była na tych targach :) Orly pokaż koniecznie, szczególnie też róż! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne kolory tych lakierów.:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Orliki bardzo przykuwają uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Też kupilam ten Essie :) A Eclair mi jakoś umknęło, bo też bym wzięła bananka :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też by umknęło, ale Sylwia powiedziała :D

      Usuń
  21. świetne lakiery wybrałaś! mamo, zazdroszczę Ci *.* tez mi się marzą takie targi, czemu w Szczecinie nic nie zorganizują? :(

    OdpowiedzUsuń
  22. Orly Elation Generation i Miss Conduct sa cudowne, ja je uwielbiam :) Essie tez jest fajny, ja go bardzo lubię...miłego malowania życzę :)


    http://lakierowe-abecadlo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Super zdobycze, kolory lakierów Orly mnie zachwyciły. Sama chciałabym być na takich targach i mieć okazję kupić takie marki lakierów. Osobiście lakiery eclair mam termiczny i piaskowy, ale termiczny jeszcze nie używałam, a piaskowy mnie zawiódł fatalną jakością..zrecenzowałam go u siebie kiedyś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałam właśnie o tych piaskach nieciekawe opinie, ale mam nadzieję, że bananek mnie zauroczy :)

      Usuń
  24. W tamtym roku byłam na Targach Salon Jesień 2012 i idę w tym. Mam chęć na Orly i Zoyę oraz Bandi :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Miss Conduct - przepiękny kolor :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz. Każda opinia jest dla mnie bardzo cenna i motywuje do dalszej pracy.

Proszę nie reklamować swoich blogów. Zawsze zaglądam do osoby, która zostawi tutaj po sobie jakiś ślad. Komentarze z reklamami blogów będę usuwała. To samo dotyczy treści "obserwujemy?" - nawet nie zaglądam na takiego bloga :)