wtorek, 23 lutego 2016

Naklejki wodne NeoNail

Cześć! Dzisiaj będzie kilka słów o kolejnym pięknie mieniącym się lakierze hybrydowym NeoNail z serii Galaxy oraz o naklejkach wodnych. Zaczynamy zatem od recenzji:

Nazwa i kolor: NeoNail 5013-1 Silvery Moon.
Pojemność:  ja posiadam 6 ml. Są jeszcze dostępne 15 ml.
Gdzie można kupić?: w sklepie internetowym NeoNail oraz na wyspach w centrach handlowych - >>>tutaj <<< możecie sprawdzić czy w Waszej okolicy są ich punkty.
Pędzelek: okrągła nakrętka z krótkim, równo przyciętym na prosto włosiem. Bardzo wygodny podczas malowania.
Konsystencja: lekko gęsta.
Nakładanie:  bez problemu.
Krycie: dwie warstwy..
Zmywanie: tak jak większość lakierów hybrydowych. Po namoczeniu wacików z acetonem, przyłożenie ich do paznokci oraz nałożenie klipsów lub zawiniecie ich folia aluminiową. Po odczekaniu ok. 10 minut lakier można ściągnąć przy pomocy drewnianego patyczka. TUTAJ możecie krok po kroku zobaczyć jak ściągam hybrydy NeoNail. 
Inne: kolor naładowany jest ogromną ilością holograficznego kolorowego pyłku. Pięknie się mieni w niemal każdym oświetleniu.

NAKLEJKI WODNE - umieszczone są na prostokątnym kartoniku. Całopaznokciowych naklejek mieści się 12. Na pierwszy rzut wybrałam wzór, który skojarzył mi się z dmuchawcami. Nie miałam problemu z ich aplikacją. Początkowo wycięłam małe prostokątny wielkości paznokci, na które chciałam je przykleić, zamoczyłam naklejkę w wodzie i po krótkiej chwili wyciągnęłam, aby oddzielić kartonik od naklejki. Sa one bardzo cienkie, ale przy tym wytrzymałe - nie rwały się, nie marszczyły. Umocowałam je na dwóch warstwach białego lakieru hybrydowego NeoNail. Pozostałości, które wyszły poza płytkę usunęłam pędzelkiem zamoczonym w zmywaczu. Na koniec wszystko pokryłam hybrydowym topem i utwardziłam.
Naklejki są holograficzne! Pięknie się mienią. Robiłam co mogłam, aby pokazać Wam to na zdjęciach, jednak to co na nich widzicie to jedynie mała część tego, co tak naprawdę one potrafią :) Na końcu notki zamieszczone są zdjęcia naklejek, które trzymane pod różnym kątem pokazują swoje prawdziwe oblicze :) Taka moc jest też na paznokciach! Zapraszam do zdjęć:










Do tego zdobienia użyłam:
  • base Hard NeoNail,
  • NeoNail 4659-1 White Collar,
  • NeoNail 5013-1 Silvery Moon,
  • aklejki wodne NeoNail,
  • top Hard NeoNail.

Pozdrawiam :*

55 komentarzy:

  1. Cudowne naklejki *_* i piękne mani Kamilko :)) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mogę się napatrzeć na te naklejki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie mogłam się napatrzec na swoje paznokcie :D

      Usuń
  3. Super! A naklejki dosłownie wymiatają!

    OdpowiedzUsuń
  4. Te naklejki sa piekne! Bede musiala kupic!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolor lakieru b. przyjemny ale naklejki są boskie !

    OdpowiedzUsuń
  6. Zrobiłabyś wpis o nakłaaniu takich nakejek?

    OdpowiedzUsuń
  7. Neonails z tą serią Galaxy to zaszalało :) Obłęd po prostu ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. o rany, wyglądają pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  9. te naklejki są niesamowite *.*

    OdpowiedzUsuń
  10. świetnie wyglądają :) widzę je już na drugim blogu

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow! Jakie te naklejki są piękne *_*

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczne te naklejki! wspaniałe zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. te naklejki super! ale to w końcu jakiś lakier galaxy, który mi się nie podoba :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OOo nie podoba Ci się?? :D Dobrze, że chociaż naklejki Ci się podobają :)

      Usuń
  14. Co jak co, ale te naklejki wyglądają genialnie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Te naklejki rozwalają system! Są genialne!

    OdpowiedzUsuń
  16. Te naklejki są przepiękne - biegnę je zamówić *_* !!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo piękne zdobienie! Te naklejki są doskonale!
    Beauty by K.

    OdpowiedzUsuń
  18. Piekne naklejki,powiedz mi prosze jak lakiery Neo Nail łączą sie z bazą i topem SEMILAC?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Próbowałam tylko raz połączyć z bazą i topem Semilac - lakier trzymał się bez problemu :) Jednak obecnie staram sie używać topu i bazy z tych samych firm :)

      Usuń
  19. Miałaś rację.. Piękne są te ich naklejki.. A Silvery Moon to jeden z lakierów, który jako pierwszy wpadł mi w oko na pokazie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takkk one są świetne! :D A co do lakieru, to cała seria galaxy jest piękna :D

      Usuń
  20. rewelacyjne naklejki i przepiękne mani :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Co za naklejki! Przepiękne! Lakier też, ale ja wciąż nie jestem hybrydowa, więc mnie nie kusi.

    OdpowiedzUsuń
  22. Takich naklejek jeszcze nie widziałam. Świetne są !

    OdpowiedzUsuń
  23. Coraz więcej słyszę o tych naklejkach, chyba czas takie kupić hihi
    http://photosofclaudia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz. Każda opinia jest dla mnie bardzo cenna i motywuje do dalszej pracy.

Proszę nie reklamować swoich blogów. Zawsze zaglądam do osoby, która zostawi tutaj po sobie jakiś ślad. Komentarze z reklamami blogów będę usuwała. To samo dotyczy treści "obserwujemy?" - nawet nie zaglądam na takiego bloga :)