niedziela, 1 września 2013

Fioletowy french i kropki na różu

Cześć! Dzisiaj przedstawiam Wam zdobienie, które zalegało na moim komputerze jakiś czas :) Jak już  wiecie uwielbiam kropki i gdy mam mało czasu to na paznokciach pojawiają się właśnie one. Fiolet (z wymianki z Zuzią), którym wykonałam french i kropki nieco zmienia swój kolor po  pomalowaniu i wysycha do satyny, natomiast róż jest taki sam jak w butelce - piękny! :) Zdjęcia wykonałam w świetle dziennym.





Do tego zdobienia użyłam:
Baza: Bazowy utwardzacz diamentowy,
Lakier bazowy: Color Club, Flamingo
French i kropki: Savina, Purple Pansy.
Do wykonania kropek: sonda.


39 komentarzy:

  1. Przepiękne kolory... szczególnie color club mnie urzekł..:) Zdobienie jest śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Różyk piękny :) Ale dla mnie french to tylko w klasycznych barwach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. çok güzel görünüyor..
    http://pembeemavii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Kropkowe zdobienia uwielbiałam od zawsze :) Ten róż jest ściczny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak to pięknie wygląda ! *.*

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny róż :) fajnie do siebie pasują te kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ooo dzieje się na paznokciach! świetnie razem wyglądają te kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jest moc Kochana :) cudownie to ze sobą zgrałaś ! a odcień tego różu jest fenomenalny !

    OdpowiedzUsuń
  9. rewelacja :) dzięki Tobie wiem już jak mam pomalować paznokcie, żeby był tak świetny efekt :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten róż jest cudowny!
    Kolorki wyglądają super razem, jest żywo i wesoło! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. róż jest piękny :-) jakiś czas temu takiego właśnie szukałam :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale śliczny też róż :) I zdobienie fajne, ja nigdy nie próbowałam robić kolorowego frencza, na pewno by mi wyszło krzywo ;p

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale śliczny ten róż ! :)
    Ogólnie całe zdobienie bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  14. cudowny róż! cudowny.. uwiódł mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  15. połączenie kolorów do gustu mi nie przypadło, ale ten róż jest doskonały! ;p

    OdpowiedzUsuń
  16. oj tak ten color club jest cudowny! i nawet niechciana Savina ładnie z nim wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ostatnio też chodzi za mną kolorowy french! Bardzo ładnie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Niby zwykłe kropki, a jak fajnie to wygląda :) Świetnie to połączyłaś. Ogromnie mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ogromnie mi się podoba! Niesamowity efekt i dzięki kropkom, i dzięki kolorom :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne! i kolory i zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. <3 <3 <3
    Urocze i ta precyzja!

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo ciekawe połączenie, french i kropki :D super to razem wygląda, nie spodziewałam się ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jakie fajniutkie, równe kropeczki :) Ja mam tak wyciętą w łuk płytkę, że nawet sondą nie wychodzą mi równe niestety.

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale genialne połączenie kolorków :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja pewnie połączyłabym z innym różem, ale wygląda ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. ommomooom :) boskie masz te pazurki :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Podoba mi się to połączenie kolorów!
    Dawno nie widziałam tak ładnego różu :)

    OdpowiedzUsuń
  28. widzę już kolejny raz kolorowego french'a i czuję silną chęć posiadania takiego :)odcień różu jest cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Kolejne piękne zdobienie, ale musisz mieć rękę jak takie idealne linie!

    OdpowiedzUsuń
  30. cudnie się to prezentuje ;))

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz. Każda opinia jest dla mnie bardzo cenna i motywuje do dalszej pracy.

Proszę nie reklamować swoich blogów. Zawsze zaglądam do osoby, która zostawi tutaj po sobie jakiś ślad. Komentarze z reklamami blogów będę usuwała. To samo dotyczy treści "obserwujemy?" - nawet nie zaglądam na takiego bloga :)