sobota, 25 maja 2013

Moja idealna brzoskwinka - Peach Melba od Barry M

Witajcie! Jakiś czas temu dostałam od mojej kochanej Paulinki (jej paznokcie mogliście kiedyś podziwiać o tutaj) wspaniały prezent. Tak po prostu, bez okazji - jakie to miłe uczucie. Zobaczcie tylko jak cudownie był zapakowany:


Po wymacaniu od razu wiedziałam, że to lakier, ale jakie było moje zaskoczenie, gdy zobaczyłam zawartość :) Okazało się, że Paula dokładnie czyta moje blogowe poczynania, bo dostałam od niej moją upragnioną brzoskwinkę z Barry M :) Ojj jak ja chciałam ten lakier, widząc go na innych blogach "śliniłam" się na jego widok :) Paulinko jeszcze raz bardzo Ci dziękuję :*

Przejdźmy w takim razie do samego lakieru. Jest to Barry M nr 318, Peach Melba - moja upragniona brzoskwinka :) Nie będę dzisiaj rozpisywała się na temat, nakładania, konsystencji, krycia, trwałości itp., bo dla mnie jest to lakier idealny. Wszystko mi w nim pasuje, nic nie rozczarowało - polecam go wszystkim :) Mając go na paznokciach dostałam bardzo dużo komplementów odnośnie koloru :) Nie przedłużając zapraszam do zdjęć, które robiłam w świetle dziennym. Niestety nie ukazują one prawdziwego piękna tego koloru - na żywo ta brzoskwinka jest jeszcze ładniejsza :)







86 komentarzy:

  1. Jest śliczny! Ale ta Twoja Paulinka miała oko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Ojj miała oko - zaskoczyła mnie niesamowicie :D

      Usuń
  2. śliczna!
    Wpiszę ją na swoją chciejlistę, choć zastanawiam się, czy moja od Inglota (nr381) nie jest podobna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Z tego co widzę ta z Inglota ma zdecydowanie pomarańczowe tony - ta z Barry M ma różowe tony, dlatego o wiele bardziej mi się podoba :D

      Usuń
    2. ja decydowanie też wolę różowe niż pomarańczowe tony w brzoskwiniach ;) i uwielbiam peach melbę. ale zanim upolowałam ją na allegro to też długo się do niej śliniłam ;) i tak jak mówisz - jest idealna :)

      Usuń
  3. Rzeczywiście, piękny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolor jest przepiękny... Aż miło patrzeć. :) W taką pogodę Twoje pazurki poprawiają humor. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest cudowny :) W taką pogodę właśnie na złość powinno się nosić takie piękne kolory :D

      Usuń
  5. Piękny prezent :) Zazdroszczę! Jeśli ten kolor na żywo jest jeszcze piękniejszy to nie mam żadnych pytań :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Bardzo żałuję, że nie mogłam uchwycić jego naturalnego piękna :D

      Usuń
  6. Ale mega prezencior! Super;) Też mi się podoba ten kolor, jest wspaniały!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żal mi go było go rozpakowywać, ale ciekawość była silniejsza :D I tak dobrze, że zdążyłam fotkę cyknąć :P

      Usuń
  7. Teraz to i ja się w nim zakochałam.

    OdpowiedzUsuń
  8. faktycznie idealna brzoskwinka ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest właśnie taka jaką chciałam :) Idealna :)

      Usuń
  9. Co za cudna brzoskwinka ! Teraz to ja też chcę tego ideału u siebie na paznokciach :D

    OdpowiedzUsuń
  10. faktycznie pięknie prezentuje się na Twoich pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudny kolor :) Wydaje się uniwersalny i to zarówno jeśli chodzi o porę roku, jak i dnia, a także różne ubrania :) Takie prezenty i niespodzianki są najlepsze :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolor pasuje do wszystkiego :) Uwielbiam takie niespodzianki bez okazji - to takie miłe :)

      Usuń
  12. piękna, uwielbiam takie kolory na lato :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sądzę, że na każdą porę roku ta brzoskwinka jest dobra :D

      Usuń
  13. też go mam i faktycznie, jest śliczny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że również podzielasz moje zdanie :)

      Usuń
  14. Lubię takie delikatne lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie z tymi delikatnymi to zależy od koloru :D

      Usuń
  15. A jak z kryciem? Ile warstw potrzeba?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krycie idealne :) Dwie normalne warstwy w zupełności wystarczą :)

      Usuń
  16. Genialny jest ten kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie prezentuje się na Twoich dłoniach, nie dziwię się, że pałasz do tego lakieru taką miłością :)

    OdpowiedzUsuń
  18. są cudowne :)
    pozdr i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. O tak idealna. Cudowna *___* aż nie mogę się napatrzyć :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny! właśnie poszukuję takiego koloru i zamówiłam podobny z Fm :) ciekawe czy będzie równie piękny:)

    OdpowiedzUsuń
  21. podzielam Twój zachwyt - ten odcień jest przecudowny *_*

    OdpowiedzUsuń
  22. Idealna, cudowna brzoskwinka:) pozazdrościć:)

    OdpowiedzUsuń
  23. jaki cudny kolorek! *.* prawdziwy skarb :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Subtelny, uroczy i cieplutki - w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
  25. cudownie u Ciebie wygląda! kojarzy mi się z jogurtem brzoskwiniowym :)
    że tak skromnie powiem... Pauliny to mają gust :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Właśnie miałam to wtrącić w notkę, że Pauliny mają gust i dodatkowo pięknie potrafią zapakować prezenty :D Nie chciałam jednak przedłużać mojej pisaniny. Coś w tym imieniu jednak musi być :D

      Usuń
  26. Wiedziałam wczoraj, że to ten lakier :D Naprowadziłaś mnie owocową nazwą :D Piękny jest. Na Twoich paznokciach to istna perfekcja. Och! Ach! Kolejne fotki do oprawienia <3

    OdpowiedzUsuń
  27. Rzeczywiście jest piękny! Takie brzoskwinki to ja rozumiem :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Całkowicie zauroczył mnie ten kolor! cudo :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Miłe takie prezenty bez okazji :)
    Kolorek cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Gratuluję prezentu!
    Peach Melba.. mam ten lakier, ale niestety w ogóle nie przypadł mi do gustu. Właściwości ma zachęcające, ale kolor niestety, nie wiem co mnie podkusiło. Póki co czeka na lepszy dom, bo u mnie długo miejsca nie zagrzeje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) No co Ty?? Taka brzoskwinka nie przypadła Ci do gustu?? :D Dla mnie to idealny kolor, ale rozumiem, że nie każdemu może on pasować :) Niech brzoskwinka szuka nowego domu, aby ktoś ją tak samo pokochał jak ja :D

      Usuń
  31. masz rację - to jest lakier idealny , piękny kolor

    OdpowiedzUsuń
  32. robię maślane oczy do tego lakieru już od jakiegoś czasu. jest cudowny!

    OdpowiedzUsuń
  33. wygląda idealnie !! chyba sobie kiedyś taki sprawię :D

    OdpowiedzUsuń
  34. zapraszam do zabawy
    http://diunay.blogspot.com/2013/05/kolorowe-lato-na-paznokciach.html

    OdpowiedzUsuń
  35. bardzo ładnie u ciebie wygląda, ale nie wiem czy widziałabym ją na swoich paznokciach

    OdpowiedzUsuń
  36. Piękności dostałaś i o to tak bez okazji :D Apetyczna brzoskwinka :D

    OdpowiedzUsuń
  37. Śliczny jest ;) Bardzo lubię lakiery Barry M- trzymają się tydzień u mnie, choć lubię częściej zmieniać kolory ;))

    OdpowiedzUsuń
  38. idealna brzoskwinia ;)
    szkoda, że można dostać ten lakier tylko przez internet, ale może kiedyś w niego zainwestuję :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Nie mój kolor, ale cieszę się Twoim szczęściem :).

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz. Każda opinia jest dla mnie bardzo cenna i motywuje do dalszej pracy.

Proszę nie reklamować swoich blogów. Zawsze zaglądam do osoby, która zostawi tutaj po sobie jakiś ślad. Komentarze z reklamami blogów będę usuwała. To samo dotyczy treści "obserwujemy?" - nawet nie zaglądam na takiego bloga :)