czwartek, 26 września 2013

Piasek Misslyn 70 - Velvet Diamond (recenzja)

Cześć! Dzisiaj chciałabym Wam pokazać kolejny piasek z firmy Misslyn. Niedawno zrobiłam recenzję niebieskiego (tutaj), a teraz nadszedł czas na zielony. Zapraszam na recenzję:

Nazwa i kolor: Misslyn nr 70, Velvet Diamond. Zielona baza z ogromną ilością złotych drobinek.
Pędzelek: normalny. Bardzo dobrze manewruje się nim przy skórkach i rozprowadza lakier.
Konsystencja: jest nieco rzadsza niż w przypadku niebieskiego, ale nie rozlewa się na skórki,
Nakładanie: bez żadnych problemów.
Krycie: dwie warstwy wystarczą do ładnego pokrycia płytki.
Zmywanie: mały opór, ale bez problemu sobie z nim poradzimy zmywaczem i wacikiem.
Inne:
  • jak na razie jest 8 kolorów piaskowych lakierów z tej firmy,
  • pojemność lakieru to 10 ml,
  • swój egzemplarz zakupiłam w drogerii Hebe.
Bardzo się polubiłam z piaskami tej firmy. Kolory są bardzo ciekawe i nie ma żadnego problemu z ich nakładaniem. Tak jak w przypadku niebieskiego jedyne co mogę zarzucić to brak informacji na butelce, że to lakier piaskowy. Uważam, że taka informacja powinna być umieszczana :) W swojej kolekcji posiadam jeszcze czarny piasek z srebrnymi drobinkami i też na pewno pojawi się jego recenzja na blogu. a teraz zapraszam do oglądania zdjęć w świetle dziennym.






52 komentarze:

  1. mam ten kolor i bardzo go lubię :) chociaż wydaje mi się, że niebieski jest jednak ładniejszy... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdybym miała wybierać to niebieski u mnie też wygrywa pod względem koloru :)

      Usuń
  2. prezentuje się całkiem nieźle :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie nietypowe kolory :) Szkoda, że nie mam dostępu do tych lakierów, bo z chęcią jakiś bym przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami szafy tej firmy można znaleźć w mniejszych drogeriach :)

      Usuń
  4. nie lubię takich kolorów ale ten do cholery bardzo mi się podoba. Jakiś taki optymistyczny jest i wesoły. Bomba

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nietypowy kolor, ale wygląda całkiem fajnie na pazurkach :)

      Usuń
  5. Ach piękny jest. Ale mogę go tylko podziwiać u innych, bo ja bym w nim źle wyglądała. Nie pasuje do mojego odcienia skóry. Buuuu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, że jak ja nim pomalowałam paznokcie po raz pierwszy to się nie mogłam jakoś przekonać. Jednak im dłużej go miałam na paznokciach tym bardziej mi sie podobał :)

      Usuń
    2. No nie dziwię się! <3

      Usuń
  6. ale cudenko :) przyciaga wzrok :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lakier ma bardzo ładną piaskową strukturę (nie wszystkie piaski tak ładnie wyglądają), ale kolor nie przemawia do mnie w tej formie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolor jest specyficzny i sama do niego początkowo na paznokciach nie mogłam się przekonać. Jednak po pewnym czasie bardzo się z nim polubiłam. W ogóle bardzo lubię lakiery piaskowe z tej firmy :)

      Usuń
  8. Ojj, nie lubię takich kolorów :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że mamy odmienny gust :D Ale to bardzo dobrze :) Nadal nie mogę uwierzyć jak mogłaś oddać ten piękny lakier KIKO :D Ja go pokochałam całym serduchem :P

      Usuń
    2. Haha :D Widzisz, przynajmniej nie bijemy się o lakiery :P

      Usuń
    3. Dokładnie :D Nie ma bójek i jest spokój :D Każda z Nas zadowolona :P

      Usuń
  9. Bardzo ładne połączenie zieleni ze złotem, super wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja za zieleniami nie jestem, ale jeśli jest to piasek to jestem w stanie się skusić :D swoją drogą ciekawe jak wypadną te nowe piaski z My Secret :D bo kolory mnie kuszą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio Zuzia kupiła sobie z My Secret fioletowy piasek :) Wyglądał świetnie :)

      Usuń
    2. ajajaj :) fioletowy pierwszy wpadł mi w oko :) potem ten morsko-turkusowy :) muszę je obejrzeć :)

      Usuń
    3. haha! dokładnie :D jest śliczny i muszę wrócić po inne :D

      Usuń
  11. Takiego piaska jeszcze nie widziałam. Świetnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super są te piaskowe lakiery!! Muszę sobie taki sprawić. :)
    Ładny kolorek.:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piaski zaczynają królować na blogach :) Ja kupiłam z Lovely i jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale genialny kolorek, takiego jeszcze nie widziałam jako piasek ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. niestety kolor mnie zupełnie nie przekonuje... gdyby był taki wyrazisty i żywy jak ten granat! ah... ;p

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie spodziewałabym się tego po sobie, ale podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ojej w tym to ja się zakochałam jest przeeeeeeepiękny! <3

    OdpowiedzUsuń
  18. mega! chętnie bym go przygarnęła :D
    masz rację, informacja, z jakim wykończeniem mamy do czynienia powinna być obowiązkowa

    OdpowiedzUsuń
  19. Całkiem ciekawy, nawet jak na szrekową zieleń, z którą nie przepadam :D

    OdpowiedzUsuń
  20. niebieski podobał mi się bardziej, jednak temu też nie można niczego odmówić :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Niebieski był ładniejszy, ale ten też jest ładny ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. ładny jest :D niebieski ładniejszy :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Kolor bardzo mi się podoba :) tylko pewnie nie kupię go gdyż takie noszę bardzo rzadko :)

    OdpowiedzUsuń
  24. piaski juz mi sie troche znudzily, denerwuje mnie ich struktura ;) ale u Ciebie wyglada ten kolor rewelacyjnie

    OdpowiedzUsuń
  25. Jestem zauroczona tym kolorem! Jest przepiękny!

    OdpowiedzUsuń
  26. Co za piękny kolor! Oniemiałam!

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo fajny piasek :) Z chęcia kupię kilka piasków Misslyn :)

    OdpowiedzUsuń
  28. wow prześliczny lakier i efekt !

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz. Każda opinia jest dla mnie bardzo cenna i motywuje do dalszej pracy.

Proszę nie reklamować swoich blogów. Zawsze zaglądam do osoby, która zostawi tutaj po sobie jakiś ślad. Komentarze z reklamami blogów będę usuwała. To samo dotyczy treści "obserwujemy?" - nawet nie zaglądam na takiego bloga :)