czwartek, 16 maja 2013

Bellaoggi Dynamic Nails nr 74

Dzisiaj pokażę Wam jak prezentuje się lakier, który pod ostatnią notką zaciekawił większość z Was. Jak tylko go zobaczyłam to od razu wpadł mi w oko. Zapewne już wiecie, że lakier pochodzi z wymianki z Zuzią - cieszę się bardzo, że mogłam go do siebie przygarnąć :D No to zaczynamy.

Nazwa i kolor: Bellaoggi Dynamic Nails nr 74. Zielony kolor, w którym zatopiony jest złoty pyłek. Ja rzadko kiedy akceptuję złoto, ale w tym wydaniu mi się podoba :) Pięknie się mieni nawet, gdy nie ma słońca...czasami ma wygląd metalicznego lakieru.
Pędzelek: taki jaki powinien być - czyli nie za wąski, nie za gruby - taki jak lubię :)
Nakładanie: bardzo dobrze mi się nakładało ten lakier. Nie miałam z tym żadnych problemów. 
Krycie: lakier nie ma idealnego krycia...przy dwóch cienkich warstwach były widoczne prześwity, ale dodałam trzecią i było w porządku.
Wysychanie: bardzo szybko, dlatego nakładanie trzech warstw tego lakieru nie jest dal mnie problemem. 
Trwałość: na moich paznokciach był 4 dni, ale już mi się znudził więc go zmyłam. Miał normalne ślady noszenia. Nie odprysnął i końcówki nie było mocno zdarte. 
Zmywanie:  troszkę się tego obawiałam, bo zazwyczaj lakiery z pyłkami stawiają mały opór podczas zmywania. Byłam w niezłym szoku, gdy lakier zmył się lepiej niż niejeden zwykły lakier :D
 
Piękny kolor, świetna jakoś lakieru, same plusy...narzekać nie mogę :) Zuzia jeszcze raz Ci bardzo dziękuję :* 
 
ŚWIATŁO DZIENNE





ŚWIATŁO SZTUCZNE





80 komentarzy:

  1. same plusy :) pięknie się prezentuje, fajny żywy kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Strasznie mi się podoba, a żeby było lepiej od dawna takiego szukam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Aaaahhhhh!!!! Cudowny jest, jak również nie lubię złotych drobinek tutaj pasują idealnie, zresztą ja je ledwo widzę, chyba nie widziałam jeszcze nigdy podobnego lakieru. ODDAWAJ! :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oddam jak mi się znudzi :D Złote drobinki w rzeczywistości są dosyć mocno widoczne :) Jeszcze dojdzie do tego, że przekonam się do złota :P

      Usuń
  4. Piękna zieleń <3 Aż poczułam przypływ energii ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczny! chyba też go poszukam i dołączę do swojej kolekcji ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. dziwie się że Zuzia go nie chciała jest prześliczny ;3

    OdpowiedzUsuń
  7. wygląda ładnie, ale nie mój kolorek ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś też bym tak powiedziała, bo wszystko co nie było kremowym wykończeniem mi się nie podobało :D

      Usuń
  8. Smocza zieleń;) Jest świetny;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładna zieleń, ale nie lubię "siebie" w takich kolorach. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak jak ja nie lubię siebie w kolorach Nude :) u kogoś akceptuję i nawet mi się podoba, ale u siebie w ogóle :)

      Usuń
  10. Słońce moje zielone lustereczko to podróba tego lakieru!! :D Jest prawie identyczny!! <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem!! Wiesz, że chciałam nawet dla porównania wsadzić tutaj Twoje foto z tym lakierem? Niestety notkę pisałam między jedną, a druga pracą, więc nie miałam nawet możliwości, aby zapytać się Ciebie o zgodę. Od razu mi się skojarzył z tym lakierem, jak tylko pomalowałam nim pazurki :D

      Usuń
    2. Póki nie usuwasz podpisu bez wahania możesz brać ;))

      Usuń
  11. Ale zielony, kojarzy mi się z choinką na Boże Narodzenie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I do tego taki świecący, więc skojarzenie jak najbardziej słuszne :D

      Usuń
  12. Agni właśnie pokazywała ostatnio podobny z p2 i tamten bardzo mi się podoba i muszę go kupić :p ten natomiast jest ładny ale jakoś na moich paznokciach mi się tak bardzo nie podobał :p ale bardzo się cieszę że Ci się podoba :) i że go przygarnęłaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale one są do siebie baaardzo podobne ;) Może ten mój ma trochę cieplejszy odcień, ale na zdjęciach są bardzo podobne ;))

      Usuń
    2. ale ten Twój ma jakby więcej żółtych tonów :p jak mi się nie spodoba to najwyżej też trafi do wymiany. ale myślę że go pokocham :p jak go najpierw dorwę ;)

      Usuń
    3. Na Allegro jest na pewno ;) Bo ja swojego nie oddam, nawet moja mama nim pomalowała paznokcie jak nigdy tego nie robiła, bo miała zrobione przez kosmetyczkę :D :P

      Usuń
    4. Zuzka Ty jesteś niemożliwa :D Jak tylko pomalowałam nim pazurki to przypomniał mi się ten z P2. Miałam możliwość popatrzenia kiedyś na niego w sklepie i ten z P2 jest bardziej nasycony w zieleni i ma większe te złote drobinki :)

      Usuń
  13. jest bardzo ładny, chociaż za zielenią nie przepadam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo nie sądziłam, że Ty za zielenią nie przepadasz :) To taki piękny kolor :D

      Usuń
  14. :) mnie takie odcienie kojarzą się z... Bożym Narodzeniem! :)
    ładnie się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też...:D ale lubię latem ustawić sobie last christmas na dzwonek, to taki kolor tez odpowiedni:) Piękny.. widziałam podobny chyba Orly o ile się nie mylę.

      Usuń
    2. Bo taki świecący ten lakier, więc skojarzenie słuszne :D

      Usuń
  15. Przecudny kolor ;) Bardzo ładnie się prezentuje ;) Zieleń jest idealna na wiosnę :>



    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news:*

    OdpowiedzUsuń
  16. jejku, zakochałam się! przecudny kolor! :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczny! soczysty :) mi się kojarzy z arbuzemmm :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mi się jakoś z niczym nie kojarzy...no może teraz po komentarzach wyżej z choinką i Bożym Narodzeniem :P

      Usuń
  18. jak za zielonym kolorkiem nie przepadam tak ten mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  19. śliczny, świąteczny taki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że juz kilku osobom kojarzy się ze świętami :D

      Usuń
  20. jest bajeczny *.* a ja mam trochę podobny Tweety (również od bellaoggi)
    jestem bezczelna i zamieszczam linka do niego ;)
    http://aronanails.blogspot.com/2012/10/tweety-rockowe-jabuszko.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten Twój jest cudowny :D:D:D Gdzieś Ty dorwała ten lakier z Tweetym?? :D Z tego co widzę ten co pokazywałaś u siebie jest bardziej nasycony tą zielenią niż ten i nieco jaśniejszy. Takie koloru jeszcze nie mam :D

      Usuń
    2. Kochana, zdjęcia są dość mocno podrasowane w programie graficznym bo nie miałam warunków
      a dorwałam w Tescowym "uroda i zdrowie"
      Mieli taki jednorazowy rzut więc łapałam co się dało (czyli w sumie 4 kanarki i każdy za mniej niż 4zł :D)

      Usuń
    3. Mniej niż 4 zł? :D Brałabym w ślepo :P Ja mam w swojej kolekcji jeszcze dwa lakiery z tej firmy i bardzo jestem z nich zadowolona :)

      Usuń
  21. Przepiękny kolor, jestem nim zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  22. wow pięknie :)
    obserwuję :) zachęcam i Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. mam go ,mam go :D przepiękny glass flecked!!!uwielbiam go!

    OdpowiedzUsuń
  24. Prezentuje się bardzo ciekawie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W rzeczywistości prezentuje się o wiele lepiej :)

      Usuń
  25. niezwykle ciekawy i śliczny kolorek :) idealny na te pory roku :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz jak dziewczyny miały skojarzenia ze świętami mi też się zaczął z tym kojarzyć :D Poczekam na grudzień :P

      Usuń
  26. Przepiękny odcień lakieru! Idealny na wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Mieni się pięknie, energetyczny jest, ale zdecydowanie nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie kolory trzeba lubić. Ja kiedyś nawet bym na niego nie spojrzała, a teraz coraz częściej moje oczy kieruję właśnie na te nietypowe kolory.

      Usuń
  28. Ah uwielbiam te drobinowe lakieru. Są niesamowitą biżuterią na paznokcie :D Kolor przypomina mi świąteczną zieleń - jest niesamowity :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze powiedziane - idealna biżuteria na paznokcie :)

      Usuń
  29. jak nie lubię zieleni, tak ten mnie zachwycił!

    OdpowiedzUsuń
  30. Jest rewelacyjny, szkoda że u mnie w Super-Pharm nie ma tych lakierów :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już bardzo długo w Super-Pharm nie widziałam tych lakierów :( Szkoda, bo bardzo je lubię (mam trzy w swojej kolekcji).

      Usuń
  31. Kurcze, a do mnie jakoś nie przemówił :( Jest ładny, ale nie pomalowałabym raczej :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy lubi co innego :) Zresztą ja jeszcze niedawno też bym po taki lakier nie sięgnęła :D

      Usuń
  32. Mi się skojarzył z dżunglą:D U siebie taki kolor pewnie by mi się nie podobał, ale u Ciebie jakoś inaczej do niego podchodzę:D

    OdpowiedzUsuń
  33. wow,jestem pod wrażeniem tego koloru,przyznam,że takiego jeszcze nie widziałam !
    Piękne paznokcie<3

    OdpowiedzUsuń
  34. Ładny lakier, mimo złota, za którym również nie przepadam- bardzo mi się podoba. Nie wiem na ile dobrze kojarzę, ale przypomina mi bardzo ten zielony z P2 summer attack :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze kojarzysz. Mi również od razu się ten lakier przypomniał. Kilka dziewczyn też go porównało własnie do tego z P2. Szkoda, że go nie mam, bo zrobiłabym porównanie :D

      Usuń
  35. prezentuje się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Na Twoich pazurkach wygląda nieziemsko ! :))
    strasznie przypadł mi on do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  37. A to co za cudo! <3 Co prawda nie przepadam za zielonym ale ten mnie urzekł i przypomina mi p2 summer attack na, który miałam chrapkę ale niestety nie trafiłam na niego :( No po prostu nie z tej ziemi :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz. Każda opinia jest dla mnie bardzo cenna i motywuje do dalszej pracy.

Proszę nie reklamować swoich blogów. Zawsze zaglądam do osoby, która zostawi tutaj po sobie jakiś ślad. Komentarze z reklamami blogów będę usuwała. To samo dotyczy treści "obserwujemy?" - nawet nie zaglądam na takiego bloga :)