środa, 22 maja 2013

Kartka z zeszytu na paznokciach

Witajcie! Dzisiaj dosyć nietypowe mani pt."Kartka z zeszytu". Jakiś czas temu podpatrzyłam podobne mani na jakimś zagranicznym blogu. Postanowiłam to troszkę zmienić i umieścić na moich paznokciach symbole, które często gościły u mnie na ostatniej kartce w zeszycie. Pamiętam czasy liceum czy studiów, gdzie moim małym nałogiem było rysowanie najczęściej kwiatków, serduszek, minek, motylków. Często pisałam też swoje imię i nazwisko :) Zdarza mi się nawet na jakimś szkoleniu namiętnie bazgrać po kartce :D Czy Wy też tak macie lub mieliście? Dopiero po fakcie zorientowałam się, że linie mogłyby być bardziej widoczne - za dużo białego dałam do niebieskiego :) Zdjęcia wykonane w świetle sztucznym.






Do tego zdobienia użyłam:
Baza: Kinestics Nano Rhino,
Lakier bazowy: biały lakier Lovely Color Mania nr 26,
Do wykonania rysunków i linii:
  • farbki akrylowe Polycolor: biała, czarna, zółta, czerwona, niebieska. Do uzyskania innych kolorów mieszałam podstawowe odcienie ze sobą,
  • dwa pędzelki z dosyć cienką końcówką,
Top Coat: Kinetics, Błyskawicznie schnący Top Coat Kwik Kote.
 

89 komentarzy:

  1. Muszę wreszcie dorobić się farbek akrylowych, chociaż ja i robienie wzorków to niekoniecznie dobre combo. Pięknie Ci to wyszło. Skąd ja znam bazgroły :D norma, że na zajęciach chce się robić wszystko inne niż notować :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga nauka czyni Mistrza :D Jak nie spróbujesz to się nie dowiesz...może w Tobie siedzi dusza artysty :D:D:D:D

      Usuń
    2. Ostatnio próbowałam i raczej wyszedł z tego mały koszmarek :P Wolę podziwiać Twoje cuda ;)

      Usuń
    3. Zbyt krytycznie do siebie podchodzisz :D

      Usuń
  2. Bardzo mi się to podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jak ja uwielbiam Twoje malowanki :DD cudne są :P

    OdpowiedzUsuń
  4. napracowałaś się przy pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie :) Bardzo fajny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawy pomysł na mani :) ja w szkole też miałam całe popisane zeszyty :) najczęściej malowałam serduszka i kwiatki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zawsze musiałam mieć gdzieś coś narysowane. Zazwyczaj była to ostatnia kartka w zeszycie :D

      Usuń
  7. Ale fajowe ;) Gdzie kupujesz te farbki akrylowe? To są jakieś specjalne do paznokci czy takie zwykłe, malarskie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Farbki zakupiłam w sklepie z artykułami dla plastyków. Jest mnóstwo kolorów do wyboru. Jedna taka tuba kosztuje ok. 6 zł :)

      Usuń
    2. Oki, dzięki za informację ;) Jak znajdę chwilę to pójdę rozeznać się i coś kupię - muszę w końcu spróbować tego magicznego zdobienia farbkami!

      Usuń
    3. Polecam Ci właśnie te z POLYCOLOR. Wcześniej miałam jakieś zwykłe i nic mi nie wychodziło. Te są mocno napigmentowane i świetnie się nimi maluje :) Na Twoich Essiakach farbki na pewno będą świetnie wyglądały : D

      Usuń
  8. Jakie fajnee !!
    Też chcę bardzo te farbki;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj tak, pamiętam te czasy :) Też rysowałam kwiatki, serduszka i inne duperele w zeszytach, aby tylko zająć czas na nudnej lekcji ;)

    Oryginalny mani :) Bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba większość z nas miala zabazgrane zeszyty :)

      Usuń
  10. Gdzie kupiłaś farbki? ;) Jak patrzę na to zdobienie to aż mam ochotę sama coś stworzyć :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Farbki zakupione w sklepie z artykułami dla plastyków :)

      Usuń
  11. Podziwiam, że potrafisz zrobić coś takiego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To wcale nie jest takie trudne na jakie wygląda :)

      Usuń
  12. Fajny ten mani, trochę dziecinny, ale bardzo mi się podoba - jest wesoły i na pewno niejednej kobitce poprawiłby humor :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię takie dziecinne mani, czasami czuję się jak dziecko :D

      Usuń
  13. Super wyszło :) Od razu skojarzyło mi się to mani z moimi notatkami z zajęć :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super pomysł, muszę coś takiego zrobić... :) A w jakiej cenie są mniej więcej farbki akrylowe? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja za jedną tubkę płaciłam w sklepie z artykułami dla plastyków jakieś 6 zł :)

      Usuń
  15. wygląda super! :D a ile to musiało być roboty... podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ah, przypomniały mi się te szkolne czasy :D mój zeszyt zawsze był zabazgrany różnymi uśmieszkami, napisami itp itd :)
    Lini faktycznie nie widziałam nawet :D Ale mi to jakoś nie przeszkadza, gdyż wybór zdobień jakie zrobiłaś iście wyjęte z zeszytu^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niektóre swoje zeszyty sobie zostawiłam i co kilka lat ponownie do nich zaglądam, aby się pośmiać :D

      Usuń
  17. bardzo fajne, chyba każdy miał nabazgrane w zeszycie, nie było innej możliwości! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Też mi się wydaje, że każdy mial coś nabazgrane w zeszycie : D

      Usuń
  18. :D jakie świetne!!! rzeczywiście jak kartka wyrwana z zeszytu :)
    jasne, że bazgrałam po tyłach zeszytów (zresztą nie tylko po tyłach...:P ).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Po komentarzach widzę, że praktycznie wszyscy bazgrali swoje ulubione motywy na kartkach : D

      Usuń
  19. Świetny pomysł! Wyszło Ci bardzo ładnie i zabawnie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Super pomysł :D ja serca najczęściej malowałam i maluję dalej ;p o albo babeczki malowałam na jakimś szkoleniu niedawno ;p

    A powiedz mi jak z kryciem tego białego lakieru? Bo ja szukam jakiegoś co by w dwóch warstwach krył najlepiej :) Może pisałaś już o nim w innym poście, jeśli tak to sorry, musiałam przegapić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Babeczek jeszcze nie malowałam, ale serduszek pełno :D
      Ten biały lakier nie jest zły, ale do idealnych nie należy. Kryje przy dwóch warstwach, ale trzeba się naprawdę postarać, aby tylko one nam wystarczyły. Ja również nadal szukam idealnego białasa :D

      Usuń
  21. Ale pozytywny mani! Zmaluj coś takiego na nasze spotkanie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na nasze spotkanie zapewne będę miała jeden kolor :D Tobie mogę coś zmalować :D

      Usuń
  22. Świetnie to wygląda :) Chyba będę musiała się za farbkami rozejrzeć:D

    OdpowiedzUsuń
  23. Hahaha u mnie też były serduszka i kwiatki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba większość z nas serduszka i kwiatki rysowała :D

      Usuń
  24. ja zazwyczaj maluję gwiazdki :D nie wiem czemu. gwiazdki i romby. no i standardowo imię. w każdym wolnym miejscu jest 'Magdalena' z gwiazdką :D
    świetnie te pazurki wyszłyyyyy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo gwiazdki też często malowałam...zapomniało mi się :D

      Usuń
  25. Rewelacja :)Ja bazgrałam w zeszycie ale na paznokciach jeszcze nie!:);D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam przenieść te bazgroły na paznokcie :)

      Usuń
  26. Ale słodycz :) U mni w zeszycie były kwiatki, serduszka i dziwne wzorki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie jakieś dziwne wzorki tez by się znalazły :D

      Usuń
  27. Świetny pomysł i meeegaa wykonanie!! Masz talent! Pozazdrościć! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Moje zeszyty tak mają na marginesach. Zdobienie z kartkami zeszytu robiłam też ostatnio u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zazwyczaj przeznaczałam na bazgroły ostatnią kartkę :D

      Usuń
  29. no Ty jak już walniesz zdobienie, to człowiek się pozbierać nie może - jakie to pomysłowe i wesołe!
    Oj, ja też zawsze całe zeszyty miałam zapaćkane radosną "tfurczością" (błąd celowy :))
    a ostatnio na szkoleniu to nawet na stronie pierwszej rysowałam i w napisie NOTATNIK zrobiłam z "O" ślicznego kotka >.<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej dzięki za takie słowa :D To miłe :P Też często jakieś literki przerabiałam :D

      Usuń
  30. Uwielbiam polycolory! :) urocze zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo fajne, urocze zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ale cudne! najbardziej mi się podoba ten motylek :D

    OdpowiedzUsuń
  33. super :) a te farbki można kupić na allegro?
    mnie raczej rzadko się zdarzało rysować po zeszycie ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dobra już doczytałam, że masz z jakiegoś sklepiku - możesz mi napisać tu lub na pw gdzie jest ten sklep?

      Usuń
    2. Te same farbki można kupić na allegro w mniejszych pojemniczkach. Po prostu ktoś kupuje takie tubki jak ja mam i rozlewa do mniejszych. Można kupić zestaw różnych kolorów. Ja jednak postanowiłam zakupić sobie podstawowe kolory w większych tubkach i sama sobie je mieszać :D Swoje farbki kupiłam w sklepie z artykułami dla plastyków na Płockiej (Warszawa Wola). Sądzę, że w każdym sklepie z takimi artykułami je bez problemu znajdziesz :) Jest naprawdę spory wybór kolorów :D

      Usuń
  34. śmieszne pazurki ;) ale musiałaś się napracować.

    OdpowiedzUsuń
  35. Są super! Bardzo mi się podobają, dobrze że ten niebieski jest taki jaśniutki, ciemniejszy mógłby przytłaczać resztę malunków :) bardzo pozytywne i wesołe mani.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Troszeczkę ciemniejsze mogłyby być :D Linie słabo widoczne jak dla mnie :P Dziękuję za miłe słowa :)

      Usuń
  36. niesamowite zdobienie :) świetna robota !! aż się buźka śmieje jak się to widzi :D

    OdpowiedzUsuń
  37. ale super! wygląda genialnie, aż mi się przypomniały moje ostatnie strony z zeszytu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że wspomnienia powróciły :D O to chodzi :)

      Usuń
  38. Trochę sentymentalne wspomnienia wróciły jak zobaczyłam te paznokcie i przeczytałam wstęp :)

    OdpowiedzUsuń
  39. gnieciesz tymi wzorkami! jak dla mnie bomba! ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do wzięcia udziału w konkursie na blogu! ;))

    OdpowiedzUsuń
  40. Fantastyczny pomysł na takie pazurki u mnie prócz kwiatków serduszek i motylków była moja słynna żabka i chyba ją też przy jakiejś okazji zmaluje u sb :) dzięki za przypomnienie tych czasów :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Super :) Ja często na paznokciach maluje truskawki , itp.
    W zeszytach mam pełno rysunków żabek , ślimaczków , kotków :)
    http://iimaginative.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. bardzo mi się podoba, świetnie to wymysliłaś.
    u mnie na ostatnich stronach (bo jest ich kilka pomazanych) znajdują się całe szkicowniki xd

    OdpowiedzUsuń
  43. Haha genialne :D Widziałam już ostatnio gdzieś inspiracje na taki manicure ale jakoś zapomniałam. A tu proszę! Wymiata :D

    OdpowiedzUsuń
  44. Ale świetny pomysł na mani! :) Ja wiecznie bazgram na marginesach :P.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz. Każda opinia jest dla mnie bardzo cenna i motywuje do dalszej pracy.

Proszę nie reklamować swoich blogów. Zawsze zaglądam do osoby, która zostawi tutaj po sobie jakiś ślad. Komentarze z reklamami blogów będę usuwała. To samo dotyczy treści "obserwujemy?" - nawet nie zaglądam na takiego bloga :)