piątek, 11 marca 2016

Recenzja NeoNail 5011-1 Phoenix i marmurkowe zdobienie

Cześć! Ostatnio zaniedbałam bloga, ale ciągle coś mam do zrobienia, w pracy też małe urwanie głowy. Nie miałam kiedy przysiąść i skrobnąć parę zdań. Dlatego dzisiaj korzystając z odrobiny wolnego czasu chciałbym Wam opowiedzieć o kolejnym pięknie mieniącym się lakierze od NeoNail z serii Galaxy. Zanim jednak przejdę do recenzji chciałabym szybko napisać jak wykonałam marmurkowy efekt:
  • na dwie warstwy białego lakieru (4659-1 White Collar) nałożyłam przy pomocy sondy grubsze kropki ciemnozielonym lakierem z drobinkami (5011-1 Phoenix),
  • przy pomocy pędzelka, który moczyłam w Clenerze robiłam dowolne "maziaje". Lakier bardzo fajnie będzie się rozmywał i tworzył wzorki :)
  • na koniec nakładamy top, utwardzamy i gotowe!
Teraz zapraszam Was na recenzję lakieru:
Nazwa i kolor: NeoNail 5011-1 Phoenix.
Pojemność:  ja posiadam 6 ml. Są jeszcze dostępne 15 ml.
Gdzie można kupić?: w sklepie internetowym NeoNail oraz na wyspach w centrach handlowych - >>>tutaj <<< możecie sprawdzić czy w Waszej okolicy są ich punkty.
Pędzelek: okrągła nakrętka z krótkim, równo przyciętym na prosto włosiem. Bardzo wygodny podczas malowania.
Konsystencja: gęsta.
Nakładanie:  bez problemu.
Krycie: dwie warstwy..
Zmywanie: tak jak większość lakierów hybrydowych. Po namoczeniu wacików z acetonem, przyłożenie ich do paznokci oraz nałożenie klipsów lub zawiniecie ich folia aluminiową. Po odczekaniu ok. 10 minut lakier można ściągnąć przy pomocy drewnianego patyczka. TUTAJ możecie krok po kroku zobaczyć jak ściągam hybrydy NeoNail.


P.S. Zdjęcia wykonane po 5 dniach od pomalowania, dlatego widoczny jest już niewielki odrost :)








Pozdrawiam :*

28 komentarzy:

  1. Laska... jaki odrost? Ty chyba odrostu nie widziałaś :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie widzę obecnie na swoich paznokciach :) Mnie wkurza już minimalny odrost, więc to kwestia gustu :P

      Usuń
  2. Mega są te wszystkie z błyszczącej serii <3
    PS. Kochana w tytule nie miała być czasami "recenzja"? :)
    PS2. Skorzystałam z możliwości w dzień kobiet i przepiękny Acapulco trafił w moje ręce <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się! Ta seria GALAXY jest obłędna! :)
      Tytuł juz poprawiłam - dziękuję za czujność :*
      Acapulco uwielbiam! Piekny kolor :) Też będziesz z niego zadowolona! :)

      Usuń
    2. Mam jeszcze Juicy Lime- nie mogłam się powstrzymać przed ta limonką! :)

      Usuń
    3. A jak z jej kryciem? Potrzebuje białej bazy?

      Usuń
  3. a ja to widziałam na żyyyywo :D ten morski kosmiczny brokat fajny, ale już marmurek średnio do mnie przemawia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A widziałaś, widziałaś! Nawet macałaś! :) :) Mi się marmurek podoba i mam plan zrobić go na wszystkich paznokciach :)

      Usuń
  4. Ten galaktyczny jest cudowny! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ojej, piękny ten marmurek *_*

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne mani! podoba mi się ten maziany paznokieć i lakier z drobinkami też świetny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Maziany" paznokieć jest bardzo prosty do wykonania :) Cała seria Galaxy jest cudowna i bardzo polecam :)

      Usuń
  7. Super te drobinki, jak rozgwieżdżone niebo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi się podoba efekt marmuru na pazurkach :) cudownie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne kolory ;) Szkoda, że NeoNail nie ma tak szerokiej oferty w zwykłych lakierach...

    OdpowiedzUsuń
  10. Marmurek, już wiem co zagości na moich paznokciach!

    OdpowiedzUsuń
  11. Marmurek bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak ja dobrze znam to zaniedbywanie bloga przez wszystko inne... :<
    Marmurkowy efekt jest super, nosiłabym! ^^

    OdpowiedzUsuń
  13. kuszą mnie te lakiery od NeoNail <3 piękny mani

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie wygląda taki efekt. Muszę koniecznie sama spróbować

    OdpowiedzUsuń
  15. Muszę w końcu wypróbować hybrydy Neonail. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja takinodrist robię celowo już na "dzień dobry" nie lubię pomalowany Ch aż pod skórki :) ale robię paxury co tydzien:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz. Każda opinia jest dla mnie bardzo cenna i motywuje do dalszej pracy.

Proszę nie reklamować swoich blogów. Zawsze zaglądam do osoby, która zostawi tutaj po sobie jakiś ślad. Komentarze z reklamami blogów będę usuwała. To samo dotyczy treści "obserwujemy?" - nawet nie zaglądam na takiego bloga :)