sobota, 3 sierpnia 2013

Zielony Donegal (7133) - Lakierowy BOX

Dzisiaj przedstawiam Wam już ostatni lakier z Lakierowego Boxa. Nie przeciągając zapraszam do recenzji.

Nazwa i kolor: Donegal Beauty Shine nr 7133. Kolor to taka specyficzna zieleń. Sądzę, że nie każdemu przypadnie do gustu.
Pędzelek: jest bardzo krótki i wąski - bardzo podobny do tych z lakierów My Secret. Wygodnie się go nawet trzyma pomimo tego, że nakrętka jest kwadratowa.
Konsystencja: raczej rzadka, ale na pędzelku szybko gęstnieje.
Nakładanie: w przypadku niebieskiego (klik) nie miałam żadnych problemów, z różowym (klik) nieźle się namęczyłam. Jeśli chodzi o ten zielony egzemplarz to dałabym go po środku :D Jego nakładanie nie jest idealne, ale tez nie sprawia większych problemów. Jego wielkim minusem jest szybkie gęstnienie na pędzelku podczas malowania.
Krycie: potrzebowałam trzech warstw do pokrycia płytki.
Zmywanie: bezproblemowe - nie zafarbował mi płytki paznokcia za co ogromny plus!
Inne:
  • w buteleczce znajduje się kuleczka do mieszania lakieru,
  • nie zawiera substancji szkodliwych takich jak toluen, formaldehyd,
  • w ofercie znajdziemy 45 różnych odcieni,
  • buteleczka mieści w sobie 6 ml lakieru,
  • obecnie można je zamówić na stronie Donegal za 6,99 zł.
Jak wiecie miałam możliwość przetestowania trzech lakierów z tej firmy: niebieski, różowy i zielony. Trzy kolory tej samej firmy i serii, a tak bardzo się od siebie różnią. Moim faworytem jest niebieski - z nim nie miałam żadnych problemów - zaczęłam od niego i myślałam, że wszystkie będą do siebie podobne. Niestety tak nie było. Z różowym miałam największe problemy, ale jestem w stanie o nich zapomnieć ze względu na piękny kolor. Zielony jest dla mnie obojętny...ani kolor, ani jego właściwości mnie do niego nie przekonują.
Zapraszam do oglądnięcia zdjęć wykonanych w świetle dziennym.







Lakier dostałam w lakierowym Boxie dzięki Tamit24 i Pannie Marchewce, które zorganizowały całą akcję na stronie Polskich Lakierowych Maniaczek

40 komentarzy:

  1. jakbym już miała się zdecydować na ten kolor, to brałabym kiwi z my secret, bo z tego co pamiętam mniej problemowy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. przypomina mi trochę kolorek z edycji limitowanej opi "who the shrek are you" ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny kolorek moja Kochaniutka :* Donegale to jakieś złośliwce, jeśli chodzi o nakładanie. Przynajmniej takie wrażenie odnoszę po kilku recenzjach ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. A do mnie kolor przemawia ^^ Jak zieleni nie lubie tak ta mi odpowiada. Nie jest zbyt nachalna;)

    OdpowiedzUsuń
  5. zakochałam się w tym kolorze!!! Rewelacja, muszę go mieć :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeju, ale idealna zieleń! Taka wyrazista, trochę wpada mi w oliwkę, super :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolor taki śmieszny, ale jednak coś w sobie ma, że przyciąga moja uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy kolor :) Kojarzy mi się z lodem świderkiem :D

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczny kolorek
    troszkę taki groszkowy?mnie się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Mimo niedoskonałości wart uwagi :) Szczególnie przez ten oryginalny kolor.

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny taki Shrekowy, lubię zielenie i mam podobny w swoim zbiorze :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Różowy był zdecydowanie lepszy, na ten kolor raczej nie zwróciłabym uwagi i nie pokusiałabym się o pomalowanie nim paznokci.

    OdpowiedzUsuń
  13. mi się kolor bardzo podoba ;))

    OdpowiedzUsuń
  14. fajny shrekowy taki lekko : D

    OdpowiedzUsuń
  15. super!
    Obserwujemy? Ja już :* Buziak !

    OdpowiedzUsuń
  16. O kurczaczek :D Ostatnio podobny Bell kupiłam w Biedronie, ale jeszcze nie miałam odwagi :) Taki wiosenny!

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładny odcień zieleni :) Miałam jeden lakier marki Donegal - w kolorze fioletowym. I średnio byłam z niego zadowolona - miał kiepską trwałość...

    OdpowiedzUsuń
  18. kolorek trochę mdły, mnie też nie przekonuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zieleń to chyba mój ukochany kolor.. Lubię go niemal w każdym wydaniu i ten też mi się podoba.. Kojarzy mi się ze Shrekiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam ten odcień (nazywam go Shrekowym ;) ) i ogólnie jestem z niego zadowolona. W tym miesiącu wezmę się za napisanie recenzji :).

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajny jest, taki lekko zgniły, mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  22. WOW, kolor rewelacyjny! Mam jeden podobny, ale mniej neonowy. Ten odcień jest super :)
    Pozdrawiam,
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  23. Hey darling)
    amazing blog)loves it)
    would you like to follow each other?)

    xoxo Christy

    OdpowiedzUsuń
  24. kolorek nie mój, ale jako emalia wygląda na pazurkach genialnie, śliczne krycie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. śliczny kolor, u Ciebie mi się podoba :P

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz. Każda opinia jest dla mnie bardzo cenna i motywuje do dalszej pracy.

Proszę nie reklamować swoich blogów. Zawsze zaglądam do osoby, która zostawi tutaj po sobie jakiś ślad. Komentarze z reklamami blogów będę usuwała. To samo dotyczy treści "obserwujemy?" - nawet nie zaglądam na takiego bloga :)