środa, 6 lipca 2016

NeoNail My Lolita, Silver Grey i Natural Beauty

Cześć! Dzisiaj będzie zdobienie z wykorzystaniem trzech lakierów hybrydowych od NeoNail. Będzie można także zobaczyć moje pierwsze poziome cieniowanie gąbeczką, które niestety mi nie wyszło, ale nie poddaje się i będę ćwiczyła dalej :) Na cieniowane paznokcie odbiłam wzór z płytki KM-1, którą odkupiłam od Yasinisi. Wzory są piękne i cięzko się na coś zdecydować przy takim wyborze, w ostateczności padło na siateczkę. Zanim jednak przejdziemy do zdjęć zapraszam na krótką  recenzję trzech kolorów, których użyłam w zdobieniu:
Nazwa i kolor: NeoNail 4821-1 My Lolita, 3783-1 Silver Grey, 3192-1 Natural Beauty.
Pojemność:  ja posiadam 6 ml. Są jeszcze dostępne 15 ml.
Gdzie można kupić?: w sklepie internetowym NeoNail oraz na wyspach w centrach handlowych - >>>tutaj <<< możecie sprawdzić czy w Waszej okolicy są ich punkty.
Pędzelek: okrągła nakrętka z krótkim, równo przyciętym na prosto włosiem. Bardzo wygodny podczas malowania.
Konsystencja: 
My Lolita - gęsta,
Silver Grey - lekko gęsta,
Natural Beauty - jak dla mnie idealna. Nie jest zbyt gęsta, ani za rzadka.
Nakładanie:  przy wszystkich trzech kolorach bez problemu.
Krycie: dwie cienkie warstwy.
Zmywanie: tak jak większość lakierów hybrydowych. Po namoczeniu wacików z acetonem, przyłożenie ich do paznokci oraz nałożenie klipsów lub zawiniecie ich folia aluminiową. Po odczekaniu ok. 10 minut lakier można ściągnąć przy pomocy drewnianego patyczka. TUTAJ możecie krok po kroku zobaczyć jak ściągam hybrydy NeoNail.










Do tego zdobienia użyłam:
  • base Hard NeoNail,
  • NeoNail 4821-1 My Lolita, 
  • NeoNail 3783-1 Silver Grey, 
  • NeoNail 3192-1 Natural Beauty.
  • płytka KM-1,
  • zdrapka,
  • stempel Jumbo B. loves plates,
  • biały lakier do stempli B. loves plates B. a Snow White,
  • gąbeczka do wykonania gradientu,
  • top Hard NeoNail


Pozdrawiam :* 

29 komentarzy:

  1. Ale genialnie wygląda ten stempele! No świetnie Ci to wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta płyta jest świetna i mam wrażenie, że każdy wzór jest śliczny :) Dziękuję za miłe słowa :*

      Usuń
  2. Bardzo mi się podoba to zdobienie, a nazwę płytki muszę sobie zapisać - gdzie ją można dostać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Płytka jest rewelacyjna. Mam jeszcze KM-2 i KM-3, które też mają piękne wzory. Zobacz sobie w necie. A płytka chyba była zamawiana na Ali, ale nie jestem pewna, bo odkupiłam ją od Yasinisi :)

      Usuń
  3. bardzo mi się podoba! świetne! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki świetny stempelek zrobiłaś. Śliczne kolory :D

    OdpowiedzUsuń
  5. a mi się podoba to Twoje cieniowanie. szczególnie na kciuku :) za to siateczka mniej :p ale tu pasuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiadomo nie od dziś, że podobają nam się inne rzeczy :) Ale to dobrze :) :)

      Usuń
  6. Śliczna ta siateczka i całe połączenie kolorystyczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieżko mi się było na coś zdecydować, bo praktycznie wszystkie wzory z tej płytki mi sie podobają :) W ostateczności padło na siateczkę :)

      Usuń
  7. Bardzo podoba mi się to zdobienie, cudnie wygląda ta siateczka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. sliczne kolorki :) co prawda sama uzywam lakierow z em nail, bo wychodzi taniej :) ale i tak cudownie wyszly te paznokcie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jak na razie jestem wierna NeoNail. Uwielbiam te lakiery za łatwość w nakładaniu i trwałość :)

      Usuń
  9. coś pisałaś, że Ci się nie udało, to oglądam te zdjęcia i nie mam pojęcia, co wyszło, jest pięknie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi dziękuję :* Jednak nad cieniowaniem gabeczką muszę jeszcze zdecydowanie bardziej popracować :)

      Usuń

Bardzo dziękuję za komentarz. Każda opinia jest dla mnie bardzo cenna i motywuje do dalszej pracy.

Proszę nie reklamować swoich blogów. Zawsze zaglądam do osoby, która zostawi tutaj po sobie jakiś ślad. Komentarze z reklamami blogów będę usuwała. To samo dotyczy treści "obserwujemy?" - nawet nie zaglądam na takiego bloga :)