niedziela, 17 lipca 2016

Lakiery termiczne NeoNail

Cześć! Niedawno firma NeoNail przedstawiła Nam swoją nowość, czyli lakiery termiczne. Uwielbiam tego typu wynalazki, dlatego nie mogłam się powstrzymać i zakupiłam wczoraj dwa kolory. Zdecydowałam się na NeoNail Thermo Color 5192-1 Twisted Pink i 5186-1 Black Russian. Od razu napiszę, że mam ochotę na więcej! :) Dzisiejsza notka będzie tylko obrazowała jak lakiery prezentują się na wzorniku, pełna recenzja na paznokciach pojawi się w późniejszym terminie. No to zaczynamy :)

Jak lakiery prezentują się na paznokciach możecie zobaczyć w mojej notce TUTAJ



NeoNail Thermo Color TWISTED PINK

Piękny róż, ciemniejszy od koloru My Lolita (poniżej porównanie), który pod wpływem ciepła zmienia się w bardzo jasny odcień. Od razu skojarzył mi się z Cotton Candy, ale jednak się różnią, co będzie można zobaczyć poniżej, bo porównałam oba kolory.  Na wzorniku wygląda bardzo ładnie, jednak nie wiem jak będzie się zachowywał na paznokciach - chodzi mi tu najbardziej o jego krycie. Tak prezentuje się na wzorniku:



ZIMNO

                                   
CIEPŁO










PORÓWNANIA DO ZWYKŁYCH LAKIERÓW HYBRYDOWYCH NEONAIL:



NeoNail Thermo Color BLACK RUSSIAN

W buteleczce czarny, podczas ciepła zmienia się w szary. Myślałam, że będzie on troszkę ciemniejszy i taki typowo szary, jednak ten odcień szarości jest dość nietypowy i jasny. W tym przypadku najbardziej obawiam się jego krycia. Czerń zapewne ładnie pokryje płytkę po dwóch warstwach, a przy zmianie na jasny odcień szarości  mogą pojawić się prześwity. No, ale zobaczymy :) Na pewno pojawi się obszerniejsza recenzja tych dwóch kolorów na paznokciach. A teraz pozostaje nam zobaczyć go na wzorniku:


ZIMNO


CIEPŁO








Pozdrawiam :*

32 komentarze:

  1. kurczę! :P tak patrzę na tę serię lakierów i moimi faworytami są Twoje dwa lakiery termiczne! A teraz po zobaczeniu ich na zdjęciach zdecydowanie je zamówię! :D Mój portfel znowu ucierpi :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są bardzo fajne :) Ja lubię takie wynalazki :)

      Usuń
  2. uwielbiam lakiery termiczne!

    OdpowiedzUsuń
  3. ach miałam lakiery termiczne eclair kiedyś, bajer :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zwykłe Lakiery termiczne z Eclair były najlepsze jakie miałam! :)

      Usuń
  4. Przyznam, że ciekawe są :)
    U mnie na blogu wciąż trwa rozdanie, a w nim pomadka do ust Lancome. Zapraszam Cię serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne te lakiery termiczne. Mam ochotę na ten róż, co przechodzi w bardzo jasny beż. Ostatnio nawet kupiłabym jeden, ale te kobiety na wyspach Neonail są tak niemiłe, a raczej nijakie i nawet "dzień dobry" nie potrafią powiedzieć, że odechciało mi się zakupów. No masakra... Ja nie wymagam, żeby sprzedawca padał mi do stóp, ale odrobina jakiegokolwiek entuzjazmu jest raczej wskazana. Niestety we Wrocławiu jej nie uraczę.

    No ale muszę się chyba przełamać bo zaczyna kończyć mi się baza i top-coat :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam podobne odczucia co do obsługi Pani na jednym stoisku w Poznaniu :( Zazwyczaj tylko biorę to co muszę, a i tak mam wrażenie, że Pani jakby mogła to zabiłaby mnie wzorkiem :)

      Usuń
  6. Ojej ale bajer :D Mnie ciekawią szczególnie to o nazwach drinków oraz Woo woo :)
    Jeszcze nie ineteresowałam się tematem, więc spytam jak sprawa ma się z topcoatem? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam ochotę jeszcze na Mohito i coś z niebieskiego :)
      Te lakiery działają nawet po pokryciu ich topem hybrydowym :)

      Usuń
  7. Mam kilka lakierów termicznych innej firmy i powiem tak: "niezły bajer". Po pierwszej aplikacji co chwilę patrzyłam na paznokcie jak zmienia się kolor :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez tak mam :) ciągle patrzę, chociaż teraz jest taki upał, że ciągle mam te jasne odcienie :)

      Usuń
  8. Ten efekt mi się nie podoba. Bardziej przemawiają do mnie pozostałe kolory, które widzę u Ciebie na pierwszej grafice.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakoś do mnie nie przemawiają te lakiery.

    OdpowiedzUsuń
  10. Przekonałaś mnie! Ja koniecznie któryś niebieski będę musiała mieć w swoich szeregach! <3 :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądają one cudnie :) Jednak ja do swojej kolekcji ich nie zamówię... Jakoś nie mogę się przekonać do takich bajerów :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam termiczny hybrydowy czarny top z Dance Legend - jestem z niego bardzo zadowolona. Może te z NeoNail tez kiedyś do mnie wpadną ;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. hybrydy fuj fuj fuj :P chociaż lubię NORMALNE termiczne lakiery ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojj tam fuj, fuj, fuj! :P Nie znasz się i już! :) :) :)

      Usuń
  14. Lakiery dzialaja z topem i baza innej marki? 👏

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak wygląda sprawa ze ściąganiem tych lakierów? Tak jak normalna hybryda pod acetonem?

    OdpowiedzUsuń
  16. czy te lakiery są tylko pod lampy czy można pomalować swoje pazurki nim jak zwykłym lakierem

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz. Każda opinia jest dla mnie bardzo cenna i motywuje do dalszej pracy.

Proszę nie reklamować swoich blogów. Zawsze zaglądam do osoby, która zostawi tutaj po sobie jakiś ślad. Komentarze z reklamami blogów będę usuwała. To samo dotyczy treści "obserwujemy?" - nawet nie zaglądam na takiego bloga :)