piątek, 17 marca 2017

El Corazon Amethyst

Cześć! Zapewne większość z Was zna i kojarzy lakiery El Corazon. Długo się nimi zachwycałam na innych bloga, zanim zdecydowałam się na zakup swoich buteleczek. Czy żałuję? Absolutnie nie! To naprawdę fajne lakiery z dużymi holo drobinkami. Dodatkowy plus to bezproblemowe zmywanie tych piękności. Macie jakieś ich lakiery? Lubicie?

Nazwa: El Corazon Amethyst.
Kolor: fiolet z ogromną ilością dużego holo brokatu.
Pojemność:  16 ml.
Pędzelek: okrągła nakrętka lekko zwężana na środku co ułatwia jego trzymanie, włosie długie, wąskie i równo przycięte. Pędzelkiem bardzo przyjemnie się maluje.
Konsystencja: idealna.
Nakładanie: bez problemu.
Krycie: dwie cienkie warstwy.
Zmywanie: bez problemu.
Użyłam: odżywka Indigo Nail Therapy, dwie warstwy El Corazon Amethyst, bez topu.








Pozdrawiam :*

16 komentarzy:

  1. Uwielbiam lakiery holo:) nigdy nie miałam lakieru tej firmy a na paznokciach prezentuje się pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny kolor, bardzo lubię takie połyskujące lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie przepadam za fioletami ale ten jest wyjątkowo ładny ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny :) Mam 2 lakiery tej marki, ale niestety mało udane :( Chyba miałam pecha, bo widzę mnóstwo bardzo ładnych...

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie słyszałam o tych lakierach. Wygląda pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czy lubię? No ba! ;) Uwielbiam tę markę. Mam ich już całkiem sporo. Są świetne. Bardzo dobre jakoścowo, piękne i stosunkowo niedrogie.
    3 nowe cudeńka od nich dotarły do mnie dosłownie 2 dni temu, czekam tylko aż odrobinę odrosną mi paznokcie, bo musiałam je mega krótko przyciąć i będę testować :D

    OdpowiedzUsuń
  7. one są super! ten też całkiem ładny, chociaż chyba wolę te z żelkową bazą ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam ich lakiery i baaaaardzo je lubię. Za cenę, za jakość i za wykończenie. Ten jest fenomenalny!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny. Mam kilka ich buteleczek i też jestem nimi zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Amethyst jest w mojej szufladce i przyznam że jestem w nim zakochana ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. mam przepiękne bordo z holo drobinkami, jedynym minusem jest szybkie ścieranie na końcach :( na amethysta też się zasadzam <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Moja mama przepadłaby jakby zobaczyła ten fiolet *.*

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo podobają mi się ich lakiery, a żadnego jeszcze nie mam. Zacofałam się trochę.
    A co do Semilac - tak jak pisałam w poście, to jest manicure sprzed roku :) Obecnie od 5 miesięcy nie miałam nic na paznokciach - czekam na święta i też wybieram formuły co najmniej 3-free :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Miałam go! W końcu sprzedałam, bo był dość podobny do Zoi, ale ładny jest, bardzo!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz. Każda opinia jest dla mnie bardzo cenna i motywuje do dalszej pracy.

Proszę nie reklamować swoich blogów. Zawsze zaglądam do osoby, która zostawi tutaj po sobie jakiś ślad. Komentarze z reklamami blogów będę usuwała. To samo dotyczy treści "obserwujemy?" - nawet nie zaglądam na takiego bloga :)