środa, 12 kwietnia 2017

Golden Rose Ice Chic nr 13

Cześć! Dzisiaj będzie troszkę nuuudziakowo. Wiem, że są zwolenniczki jak i przeciwniczki takich kolorów. Ja jakiś czas temu należałam do tej pierwszej grupy, w ogóle nie tolerowałam takich odcieni na swoich paznokciach. Wszystko się zmieniło odkąd zaczęłam stemplować. Lubię wtedy sięgać po takie kolory jako tło do całego zdobienia. W pojedynkę jednak nie czuję się w nich najlepiej. Wiem, że sporo dziewczyn lubi takie "niewidoczne", delikatne kolory, dlatego zapraszam na recenzję.

Nazwa i kolor: Golden Rose Ice Chic nr 13,
Pojemność: 10,5 ml,
Pędzelek: płaski, nieco szerszy od standardowych pędzelków, rozszerzający się ku dołowi.
Konsystencja: nie za gęsta, nie za rzadka,
Nakładanie: bez problemu,
Zmywanie: bez problemu,
Użyłam: odżywka Sally Hansen Maximum Shield, dwie wartwy Golden Rose Ice Chic nr 13, bez topu. 








Pozdrawiam :*


23 komentarze:

  1. Ja bardzo lubię nudziaki. Ten odcień jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam podobnie z nudziakami. Głównie jako tło do zdobień. Ten mi się podoba! W ogóle lubię tę kolekcję GR.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również bardzo polubiłam się z tą kolekcją :)

      Usuń
  3. lubie takie stonowane odcienie na paznokciach

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja za nudziakami nie przepadam , ale bardzo lubię lakiery GR z tej serii, ; zwłaszcza biel jest świetna ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja z kolei bardzo nudziaki lubię, choć ostatnio moim ukochanym lakierem do paznokci jest golden rose rich color nr 120 ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam podobnie z nudziakami. Jak pomaluję nim paznokcie to zaraz mi czegoś brakuje i od razu sięgam po stempel czy naklejki - byleby coś na nim było ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam tą serię GR :) A ten nudziaczek jest śliczny <3 Bardzo przyjemnie tu u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. polubiłam ostatnio nudziaki ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kiedyś, kiedy jeszcze nie robiłam hybryd, to często sięgałam po lakiery Golden Rose jednak z serii Rich Color :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bardzo lubię serię Rich Color, jednak Ice Chic też jest warta uwagi :)

      Usuń
  10. Chciałam się tylko przywitać i powiedzieć do zobaczenia na Targach w sobotę :)

    codziennyuzytek.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny nudziak, idealny na co dzień :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak ktoś nie lubi na co dzień mocnych kolorów, to ten odcień będzie idealny :)

      Usuń
  12. przepiekny kolorek, do zobaczenia na targach:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz. Każda opinia jest dla mnie bardzo cenna i motywuje do dalszej pracy.

Proszę nie reklamować swoich blogów. Zawsze zaglądam do osoby, która zostawi tutaj po sobie jakiś ślad. Komentarze z reklamami blogów będę usuwała. To samo dotyczy treści "obserwujemy?" - nawet nie zaglądam na takiego bloga :)