niedziela, 6 grudnia 2015

Mikołaj, renifer i choinka w towarzystwie śnieżynek

Cześć! Dzisiaj chciałabym Wam pokazać pierwsze Mikołajkowe/Świąteczne zdobienie. Mikołaj, renifer i choinka namalowane zostały ręcznie przy pomocy farbek akrylowych, natomiast śnieżynki odbiłam z płytki BP-01. Mikołajowi dobrałam troszkę zły odcień twarzy :) Gdybym miała malować go jeszcze raz na pewno sięgnęłabym po coś ciemniejszego. Tak prezentuje się całość:









Do tego zdobienia użyłam: 
  • baza,
  • lakiery bazowe, którymi pomalowałam paznokcie: Kinetics Sugar Blue, Essie Fiji, Wibo Golden Nails nr 1, Mary Kay Blue Knight, Vipera Belcanto nr 137 (zielony glitter nałozony na choinkę), biały lakier do stempli B. loves plates - B. a Snow White, 
  • cienki pędzelek,
  • farbki akrylowe: czerwona, brązowa, czarna, dwa odcienie zielonej,
  • płytka BP-01, stempel i zdrapka,
  • kolorowe kryształki (ozdoby na choinkę),
  • top coat.

Pozdrawiam :*

20 komentarzy:

  1. Przepiękne, przesłodkie - mega wow ! Szacun za cierpliwość i talent :)
    Zapraszam na nową recenzję ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Śnieżynki mi się na tym tle bardzo podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Całość w pełni świąteczna :) Rudolf mi się podoba, jest taki wesolutki :) A Mikołaj po prostu zsiniał z zimna.

    OdpowiedzUsuń
  4. całość wygląda świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Słodkie :) Twój styl kojarzy mi się głównie z takimi malowankami, masz talent :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest wszystko co kojarzy się ze świętami ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne mani. Najbardziej zauroczyły mnie śnieżynki na czarnym tle - fajnie i nietypowo (wszyscy zawsze na niebieskościach odbijają). A że Mikołaj trochę blady - taka pora roku, że słońca nie ma to i nie ma się jak opalić :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. jaka choineczka urocza :D całość super, idealna gdy nie wiadomo na co się zdecydować :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Święta na wesoło :D
    Mój faworyt to choineczka..

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne zdobienie, mix totalnie pozytywny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. jest wszystko, mega radośnie i świątecznie :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz. Każda opinia jest dla mnie bardzo cenna i motywuje do dalszej pracy.

Proszę nie reklamować swoich blogów. Zawsze zaglądam do osoby, która zostawi tutaj po sobie jakiś ślad. Komentarze z reklamami blogów będę usuwała. To samo dotyczy treści "obserwujemy?" - nawet nie zaglądam na takiego bloga :)