poniedziałek, 16 listopada 2015

Recenzja lakierów hybrydowych NeoNail

Cześć! Dzisiaj chciałabym Wam przedstawić dość obszerną recenzję lakierów hybrydowych NeoNail. Ze zwykłymi lakierami tej firmy miałam już do czynienia i byłam zadowolona. Jak będzie z dzisiejszymi bohaterami? Zapraszam do dalszego czytania.
Na konferencji Meet Bauty uczestniczyłam m.in. w warsztatach prowadzonych przez NeoNail, które miło wspominam. Panowała na nich sympatyczna atmosfera i w prosty sposób przekazywana była wiedza na temat nakładania hybryd krok po kroku. Pomimo tego, że miałam do czynienia wcześniej z tego typu lakierami i wiedziałam mniej więcej jak to się robi, to słuchałam i patrzyłam na wszystko z zaciekawieniem. Na pewno osoby początkujące w temacie hybryd sporo wyniosły z tego warsztatu. Po zakończeniu pokazu czekała na nas miła niespodzianka. Każda z uczestniczek dostała zestaw startowy do wykonania paznokci hybrydowych w domowym zaciszu. Dodatkowo przy wyjściu z całej konferencji w rozdawanych prezentach znalazł się dodatkowy zestaw z bazą, kolorem i topem. 
Jakie kolory do mnie trafiły i co o nich myślę? Zapraszam na recenzję:


Nazwa i kolor: NeoNail Stromy Night, NeoNail Coral Red, NeoNail Aurora Glow.
Pojemność i cena:  ja posiadam 6 ml (22,90 zł). Są jeszcze dostępne 15 ml (33 zł).
Gdzie można kupić?: w sklepie internetowym NeoNail oraz na wyspach w centrach handlowych - >>>tutaj <<< możecie sprawdzić czy w Waszej okolicy są ich punkty.
Pędzelek: okrągła nakrętka z krótkim, równo przyciętym na prosto włosiem. Bardzo wygodny podczas malowania.
Konsystencja: w obu kolorach idealna. Jedynie syrenka w płynie Aurora Glow jest bardziej gęsta, ale nie przeszkadza to w malowaniu.
Nakładanie: 
Coral Red - bez problemu,
Aurora Glow - bez problemu,
Stromy Night - lubi się kurczyć zaraz po malowaniu, dlatego radzę nakładać ten kolor po dwa paznokcie i do lampy. Wyciągnąć i pomalować kolejne paznokcie. 
Krycie: 
Stromy Night i Coral Red - dwie cienkie warstwy.
Aurora Glowa - nakładamy jedną warstwę na utwardzony kolor. 
Zmywanie: tak jak większość lakierów hybrydowych. Po namoczeniu wacików z acetonem, przyłożenie ich do paznokci oraz nałożenie klipsów lub zawiniecie ich folia aluminiową. Po odczekaniu ok. 10 minut lakier można ściągnąć przy pomocy drewnianego patyczka. TUTAJ możecie krok po kroku zobaczyć jak się je ściągało :)

Jeszcze krótko o bazie i topie:


Base Hard - 6 ml, cena 25 zł. Ma rzadką konsystencję. Przy nakładaniu cieńkich warstw nie spływa na skórki.
Top Hard - 6 ml, cena 25 zł. gęsta konsystencja, ale nie sprawia problemu podczas malowania

Jak na razie koniec mojego pisania i zapraszam na zdjęcia:







W zestawach, które otrzymałyśmy po warsztatach była także mała lampa LED, która jest idealna dla osób, które w zaciszu domowym chcą wykonać sobie manicure hybrydowy. Lakiery w tej lampie utwardzałam 60 sekund. 


Tak wyglądały paznokcie po 16 dniach:





Jak widzicie lakiery trzymały się świetnie! Gdyby nie odrost i zarośnięte skórki nosiłabym je dalej! :) Wiem, że na pewno skuszę się na jakieś inne kolory z tej firmy. Bardzo mile jestem zaskoczona jakością tych produktów. Miałyście do czynienia z lakierami hybrydowymi NeoNail?

P.S. Na koniec wstawię jeszcze zdjęcie ukazujące te dwa kolory w całkiem innej odsłonie:


Pozdrawiam :*

45 komentarzy:

  1. Ciekawa ta syrenka w płynie :) bardziej subtelny efekt. Pewnie niebawem się skuszę :) trzeba na nią jeszcze nakładać top :) ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! Ta syrenka w płynie daje bardziej delikatny efekt, a wiemy, że nie każda z Nas lubi mocno rzucające się w oczy zdobienia :) Zawsze na końcu całego zdobienie używamy do zabezpieczenia i utrwalenia manicure top.

      Usuń
  2. Ja również jestem z nich zadowolona. Niestety po tygodniu mam już taki odrost jak Ty po 16 dniach. Dopiero przy hybrydach uświadomiłam sobie jak szybko rosną moje paznokcie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zauważyłam, że mi właśnie zaczęły wolniej rosnąć paznokcie :) Kiedys tez już po tygodniu miałam taki odrost :) Starałam się je trzymać do momentu aż odrost nie będzie mnie za bardzo denerwował :)

      Usuń
  3. O matko, ten stormy nigt tak wygląda po nałożeniu syrenki?? JA TO CHCĘ !! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny jest ten ciemny! Ja jeszcze swoich zestawów nie testowałam ale niedługo zwerbuje jakąś koleżankę na mani i namówię na nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny ten ciemny kolor z syrenką w proszku! Zakochałam się <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na tym granacie syrenka w proszku robi niesamowite wrażenie :) Na żywo wyglądało to jeszcze lepiej :)

      Usuń
  6. Stormy Night + Syrenka = Boskie połączenie! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Syrenka w proszku i Stormy wygląda obłędnie <3 Ja mam dwa odcienie różu :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też miałam jakiś róż, ale Zuzia się ze mną wymieniła i dała mi ten piękny granat :D

      Usuń
  8. O popatrz a ja mam Stormy Night, pierwszy raz w życiu w ogóle robiłam hybrydy i nie sprawiał mi kłopotów, ale może tak strasznie cykałam się, że mi nei wyjdzie, że poświęciłam temu 10 razy więcej uwagi :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem jak to jest :) Wolałam robić po dwa paznokcie, bo denerwowałoby mnie to gdybym tak chodziła z lakierem obkurczonym :)

      Usuń
  9. Ciekawi mnie ta syrenka w płynie ;) muszę się koniecznie rozejrzeć za tymi hybrydami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daje bardzo delikatny efekt :) Ale sporo kobiet lubi takie delikatesy :)

      Usuń
  10. Ale fajna syrenka w płynie, co prawda efekt jest trochę inny, ale fajnie taki subtelny :)
    Ja właśnie kupiłam jeden kolor Neo nail na próbę, ale trochę mi ucieka na bazie Semilaca ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie próbowałam na bazie Semilaca. Wszystko miałam z NeoNail i spisywało się bardzo dobrze :)

      Usuń
  11. Cudne, wyglądają jak takie cukiereczki :-)
    Ja póki co testuję Semilaci :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Stormy Night i syrenka - świetny efekt! Może kiedyś przekonam się do hybryd ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To połączenie jest piękne! Hybrydy nie są źle :) Mam nadzieję, że kiedyś się do nich przekonasz :)

      Usuń
  13. ja też myślę że stormy night i syrenka to super efekt! ciekawe czy ta syrenka by tak wyglądała na normalnym lakierze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie próbowałam na normalnym lakierze, ale raczej by nie wyszło, bo ją się wciera w warstwtę dyspersyjną hybrydy. Jak zrobi się to na niedoschniętym normalnym lakierze to chyba wiadomo co się stanie :D

      Usuń
  14. Nie zaakceptowałabym takiego odrostu na moich paznokciach :D , plus przy moich szybko rosnących miałabym taki po tygodniu wiec chyba nie dla mnie hybrydy, ale kolorki z syrenką bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że kiedyś się jednak przekonasz do hybryd :)

      Usuń
  15. zawsze chciałam wypróbować hybrydy :) bardzo podoba mi się twoje zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Warto wypróbować lakiery hybrydowe :)

      Usuń
  16. dobrze wiedzieć, że Neo Nail daje radę :) ja jeszcze swojego zestawu nie używałam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dają radę i to bardzo dobrze :) Powodzenia w malowaniu! :)

      Usuń
  17. super, pięknie Ci się sprawdziły!

    OdpowiedzUsuń
  18. cudne pazurki, ja mam mega ochote na te lakiery!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Lakiery polecam, bo są naprawdę bardzo fajne :)

      Usuń
  19. No kolorki są bajeczne. Firmy nie znam ale lakiery prezentują się niczego sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne kolorki.
    Zazdroszczę Ci tego zestawu (wiem, wiem nieładnie)
    a że NN ma mgiełki w swojej ofercie to nawet nie wiedziałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. NeoNail ma sporo ładnych kolorów, które się mienią :)

      Usuń
  21. Robilam mojej mamie paznokcie tymi hybrydami i po rownych dwoch tygodniach miala minimalny odprysk na jednym paznokciu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie po 16 dniach trzymały się w nienaruszonym stanie :) Te lakiery sa świetne :)

      Usuń
  22. Ale pięęęęęęknie! Ja codziennie obiecuję sobie, że w końcu skuszę się na hybrydy, a następnego dnia sięgam po kolejny lakier do paznokci :) Chętnie nauczyłabym się cieniowania i innych sztuczek, jakie można wyczarować hybrydą. A pyłek syreni na paznokciach prezentuje się zjawiskowo :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Super są te paznokcie :)Ja ostatnio zakochałam się w lakierach Makear. Trzymają się do 6 tygodni. Są bardzo trwałe i nie kruszą się. Kosmetyczka mi powiedziała, że to jakaś nowość i spróbowałam.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz. Każda opinia jest dla mnie bardzo cenna i motywuje do dalszej pracy.

Proszę nie reklamować swoich blogów. Zawsze zaglądam do osoby, która zostawi tutaj po sobie jakiś ślad. Komentarze z reklamami blogów będę usuwała. To samo dotyczy treści "obserwujemy?" - nawet nie zaglądam na takiego bloga :)