niedziela, 14 grudnia 2014

Semilac na paznokciach Karoliny

Cześć! W dzisiejszej notce będziecie mogły "poznać' paznokcie Karoliny - mojej szwagierki :) Będzie to kolejna odsłona lakierów hybrydowych Semilac w towarzystwie stempla z płytki B. loves plates (B.03). Muszę przyznać, że zdjęcia z tym zdobieniem troszkę przeleżały na komputerze, a to były moje pierwsze próby ze stemplowaniem, dlatego wzór taki troszkę blady. A teraz przymykamy oczy na niedoskonałości i oglądamy :)






Do tego zdobienia użyłam:


Pozdrawiam :*

38 komentarzy:

  1. Śliczny kolor, mnie też nachodzi na śliwkę ostatnio i chyba dzisiaj pomaluję paznokcie :)\
    super zdobienie na serdecznym.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uwielbiam takie kolory. Zresztą moja szwagierka również :)

      Usuń
  2. Koła na serdecznym bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi również :) Ten wzór jest świetny!

      Usuń
  3. Fajne zdobienie ;) mam te cudne płyteczki z B loves plates ale dopiero zaczynam z nimi przygodę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) A płytki są rewelacyjne :) Chyba skuszę się na B. 01, aby mieć wszystkie w komplecie :)

      Usuń
  4. bardzo ładnie to wygląda :)
    świetna jest ta płytka, zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) A płytka jest rewelacyjna :)

      Usuń
  5. super ;) muszę też takie sobie kupić

    OdpowiedzUsuń
  6. Kamilko nie widzę tu nic bladego !! perfekcyjne mani w moich kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Izuś dziękuję! Jak zwykle jesteś niezastąpiona! :*

      Usuń
  7. Jakie blade? Gdzie? Wygląda doskonale.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eee tam! Nie przesadzaj, nie jesteś ogrodnikiem!

      Usuń
  8. Już widzę jak się podoba moim klientką na śliwka! Ląduje na liście zakupów ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny ten wzór! pięknie to razem wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne paznokcie :) Wzór świetny, bardzo mi się podoba :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Również pozdrawiam.

      Usuń
  11. kurczę jak na pierwszy raz to genialnie wyszedł Ci ten stempel :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Później już nie wychodziły tak dobrze :P

      Usuń
  12. Kochana pięknie wyszło! :)
    Powiedz mi, stemplowałaś hybrydą czy zwykłym lakierem i pokrywałaś hybrydowym topem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Stemplowałam zwykłym lakierem Golden Rose Rich Color. Hybrydami raczej się nie da stemplować. Wszystko pokryłam hybrydowym topem :)

      Usuń
  13. kiedyś kupię te płytki od B. :) a semilac kusi mnie coraz bardziej, już mam listę kolorów do kupienia :X
    super mani! :*

    OdpowiedzUsuń
  14. świetnie wyglądają ze stempelkowym akcentem ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Intrygujący mani :) Podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  16. Super mani kolory mi się bardzo podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny kolor i zdobienie, takie wzorki zawsze mnie hipnotyzowały:D

    OdpowiedzUsuń
  18. Kolor nie do konca moj, ale zdobienie bardzo ladne!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz. Każda opinia jest dla mnie bardzo cenna i motywuje do dalszej pracy.

Proszę nie reklamować swoich blogów. Zawsze zaglądam do osoby, która zostawi tutaj po sobie jakiś ślad. Komentarze z reklamami blogów będę usuwała. To samo dotyczy treści "obserwujemy?" - nawet nie zaglądam na takiego bloga :)