sobota, 27 grudnia 2014

Poświąteczne powitanie

Cześć! Święta, Święta i po Świętach :) Mam dla Was przygotowane takie poświąteczne zdobienie. Jest on nieco nietypowe - w internecie rzuciła mi się w oczy kartka świątczna z podobnym motywem i postanowiłam przenieść go na paznokcie. Znowu jako baza posłużył mi niezastąpiony błękit z Kinetics. Nic na to nie poradzę, ale uwielbiam ten lakier i moim zdaniem idealnie pasuje jako tło do zimowego krajobrazu.
Napiszcie co "paznokciowego" znalazłyście pod choinką :)






Do tego zdobienia użyłam:


Pozdrawiam :*

60 komentarzy:

  1. bardzo fajne zdobienie :)
    Mi Mikołaj zostawił zestaw pędzelków do zdobień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Mi pędzelki też by się przydały :)

      Usuń
  2. Ależ cudny motyw sobie wybrałaś.. Niby taki typowo świąteczny, a jednak rzadko przenoszony na paznokcie.. Pięknie! No a ten bazowy kolorek obłędny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Fakt - motyw mało widoczny na paznokciach :) A kolor bazowy to mój ulubieniec wśród takich odcieni. Uwielbiam go! :)

      Usuń
  3. Z paznokciowych rzeczy pod choinką znalazłam farbki akrylowe. Cieszyłam się jak dziecko, bo są z tych "profesjonalnych", na które czaiłam się od dawna, ale zawsze pieniądze szły na coś innego. :)

    Zdobienie bardzo oryginalne, piękny odcień "baby blue". :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Superaśne :)
    Podoba mi się bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przyjemny manicure :-) skarpetusie skojarzyły mi się z narodzinami dziecka ;P O, a ja pod swoją choinką nic paznokciowego nie dostałam chyba..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A no faktycznie skarpetki mogą się tak kojarzyć :)

      Usuń
  6. Bardzo wesolutkie te zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdobienie! Ja dostałam wieeelki kuferek na kosmetyki i lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo super! U mnie kuferek juz jest za mały niestety :(

      Usuń
  8. ptaszek jest prześliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale szał, genialne mani, sama bym takie chciała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To trzeba zmalować :D Dziękuję :*

      Usuń
  10. Ślicznie :) Super pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ptaszek robi wrażenie, skarpecioszki również :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kamilko .....obłędne mani *_* zachwycona jestem :) Ptaszynka - wymiata :) i buziakiiii poświąteczne :**

    OdpowiedzUsuń
  13. ale słodko! faktycznie motyw skarpet jest ogólnie popularny ale na paznokciach już mniej
    jak nie zapomnę to w przyszłym roku zrobię :D

    OdpowiedzUsuń
  14. genialnie Ci to wyszło<3 ja dostałam od chłopaka taki wzornik na paznokcie (taki bardziej profesjonalny) no i pieniążki na hybrydy <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo super! :) Widze, że coraz bardziej zagłębiasz się w hybrydy :)

      Usuń
  15. piękne, mają w sobie jakiś urok :)

    OdpowiedzUsuń
  16. nie dziwni mnie, że często sięgasz po ten kolor :) jest śliczny, zresztą jak całe zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolor jest cudowny! Uwielbiam go, a najbardziej właśnie do takiego zimowego krajobrazu :)

      Usuń
  17. Ładny ten kolorek ;) taki delikatny ;) mani świąteczne superowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Urocze paznokcie ;-) Bardzo mi się podobają!

    OdpowiedzUsuń
  19. piękne malunki :)
    a pod choinką znalazłam kuferek kosmetyczny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) To teraz tylko zapełniać kuferek :)

      Usuń
  20. Ślicznie Ci to wyszło...ah te farbki :) piękny ten błękitny lakier... skąd go masz? Ja znalazłam pod choinką... zestaw 4 miniaturek orly :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lakier zakupiłam w Hebe :) Chyba tylko tam są dostępne :) Jakie Orliki dostałaś?

      Usuń
  21. Świetne jest to zdobienie, nie wiem, co lepsze, ptasiek, czy skarpetuchy!
    Kineticsa dziś kupię, jest super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) A Kineticsa kupuj, bo warto! :D

      Usuń

Bardzo dziękuję za komentarz. Każda opinia jest dla mnie bardzo cenna i motywuje do dalszej pracy.

Proszę nie reklamować swoich blogów. Zawsze zaglądam do osoby, która zostawi tutaj po sobie jakiś ślad. Komentarze z reklamami blogów będę usuwała. To samo dotyczy treści "obserwujemy?" - nawet nie zaglądam na takiego bloga :)