wtorek, 11 czerwca 2013

Niebieskie kwiatki wykonane przez gościa specjalnego

Witajcie! Dzisiaj chciałabym Wam pokazać zdobienie, które wykonała na moich paznokciach Paulinka. Już widzieliście jej paznokcie tutaj, jednak teraz role się odwróciły :D To ona zajęła się moimi pazurkami i same zobaczycie jak pięknie jej to wszystko wyszło. Chciała wypróbować moje farbki akrylowe i to właśnie nimi wykonane jest całe zdobienie. Paulina to artystyczna dusza, swojego czasu zajmowała się robieniem kartek. Podziwiałam ją, gdy podczas malowania tych małych kwiatków na moich paznokciach ręka jej w ogóle nie drżała. Ja przy takich maleństwach dostaję od razu trzęsawki :D Na żywo paznokcie prezentowały się znacznie lepiej - zdjęcia niestety nie oddają prawdziwego uroku. Jak Wam się podoba? Pomimo tego, że nie jestem fanką takich delikatnych paznokci to niesamowicie mi się podobały :) Nie przedłużając zapraszam do zdjęć, które wykonałam w świetle dziennym.







73 komentarze:

  1. O.O byłam pewna, że to naklejki wodne- byłam pewna! piękne, misterne kwiatuszki, wyglądają ślicznie :) kolorystyka też super- całość przypomina mi motyw z jakiejś porcelanowej zastawy.
    Jestem pod wrażeniem!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To samo sobie pomyślałam :D a tu takie cuda ręcznie robione :D

      Usuń
    2. I ja myślałam, że to naklejki! Zwłaszcza, że gdzieś mam podobne :D

      Usuń
    3. Ja w sumie też gdybym nie wiedziała myślałabym, że to naklejki wodne :P

      Usuń
  2. Zgadzam się z Tamit, wszystko tak pięknie dopracowane, że myślałam, że to naklejki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Żeby tak mnie wrobić... :D kolejna, która się nabrała... :p

    OdpowiedzUsuń
  4. Na zdjęciach też prezentują się ślicznie! Co straszysz? :D
    Delikatny, słodki wzorek. Muszę się skusić na podobne słodycze!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A rzeczywistości tak czy inaczej wyglądały jeszcze lepiej :D

      Usuń
  5. Bardzo ładne! :) Takie dokładne ;o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojj bardzo dokładne :D Wszystko musiało być idealnie :P

      Usuń
  6. Koronkarska robota! Jestem pod niesamowitym wrażeniem, bo takie maleństwa nie każdemu wyjdą (mi na pewno nie, jak Ty mam trzęsawkę :P)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie...ja przy takich małych wzorach wymiękam :P

      Usuń
  7. jakie śliczne kwiatuszki! :D bardzo dziewczęce zdobienie, ma dziewczyna talent :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Słodziaki takie małe :D Bardzo fajnie to wyszło. A tą biel kiedyś też miałam- nie wiem jak u ciebie ale u mnie fatalnie kryła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uważam, że ta biel do idealnych nie należy i trzeba sobie samemu wypracować jakiś sposób. Ja nakładam cienką warstwę, a druga jest taka sporo grubsza. Gdybym miała nakładać cieniutkie warstwy to nie wiem ile musiałabym tego nałożyć :P

      Usuń
  9. Prześliczne! Czasami mniej znaczy więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. oo jakie drobniutkie :) piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piekne i jakie równiutkie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko musiało być równe...nie mogło być inaczej :D

      Usuń
  12. świetnie jej to wyszło i tak delikatnie, sama myślałam że to naklejki wodne dałabym sb głowe obciąć i co? i byłabym teraz bez tej głowy hahaha :) jestem pod wrażeniem i gratulacje dla Paulinki za tak wspaniałe maleństwa:) Ja od takich kwiatuszków zaczęłam swoją przygodę pazurkową tak zaczęłam zdobić swoje :) tyle że mi się ręka trzęsła jak musiałam malować lewą ręką moje paznokcie z prawej ręki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja takimi maleństwami się jeszcze ni zajmowałam :D Takie małe kwiatki robiłam zazwyczaj sondą, ale wtedy wychodzą one okrągłe...a tutaj...cudowna robota :D

      Usuń
  13. Pięknie to wygląda. Polubiłam biel na paznokciach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też polubiłam. Nie sądziłam, że biel będzie tak ładnie się u mnie prezentowała :P

      Usuń
  14. Przepiękne, takie delikatne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. To gratki dla Pauliny:) cudowne kwiatuszki. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo ładnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Paulinka (moja imienniczka ^^) namalowała przepiękne kwiatuszki :D Lubię takie delikatne zdobienia :)

    OdpowiedzUsuń
  18. jakie delikatne :) śliczniutkie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. super mani :D idealne do szkoły :D a kwiatki piękne :D

    OdpowiedzUsuń
  20. delikatnie i kobieco - pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  21. Przecudne! Aj, na jakieś wesele czy coś idealna stylizacja, taka delikatna :) I nie obraź się, to nie ma być obraźliwe czy coś, te pazurki kojarzą mi się z porcelanową zastawą w takie słodkie niebieskie kwiatuszki :) I w ogóle kojarzy mi się to z takim stylem wiejskiego słodkiego domku z niebieskimi okiennicami, taką właśnie zastawią, białymi przybrudzonymi meblami.. aj, ale mam wizję tego domku i tej zastawy w kwiatuszki ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Siostra, a dlaczego miałabym się obrażać?? Nawet nie wiem co tu miałoby być obraźliwego??:D Paulinie (autorce pazurków) też się z zastawą porcelanową one skojarzyły, więc coś w tym musi być :D

      Usuń
  22. ja tak samo byłam przekonana, że to naklejki są :) piękne ! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. bardzo fajne, też pomyślałam, że idealne na ślub :)
    ja pewnie nie dałabym rady tak ładnie namalować tych kwiatuszków ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciężko takie małe rzeczy maluje się na paznokciu :)

      Usuń
  24. Pięknie wyszło, tak subtelnie.

    OdpowiedzUsuń
  25. Aaa kurcze oby kiedyś udało nam się zorganizować większe spotkanie lakiero maniaczek i by każda miała okazję drugiej zmalować coś na paznokciach - super zabawa :D Zdobienie śliczne, kwiatuszki mega delikatne i słodkie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo tak!! Byłoby świetnie :D Każda w swoim żywiole by była :D Miejmy nadzieję, że kiedyś takie spotkanie będzie :)

      Usuń
  26. są całkiem w moim stylu <3 //E

    OdpowiedzUsuń
  27. jejku, jak ślicznie!
    misterna robota i zegarmistrzowska precyzja
    zakochałam się *.*

    OdpowiedzUsuń
  28. A ja właśnie jestem fanką takich delikatnych zdobień :) Świetne. Brawo Paulina :)

    OdpowiedzUsuń
  29. śliczne, niezapominajki!!!!!!!!!!!!! :) też muszę chyba kiedyś wręczyć moim koleżankom do rąk pędzelki i je uświadomić, że to się da zrobić ;) super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajna sprawa jak ktoś Tobie maluje paznokcie :D

      Usuń
  30. Bardzo ładny wzorek, taki delikatny!:)

    OdpowiedzUsuń
  31. niesamowite :) wyglądają jak naklejki :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Koleżance należy się pełen podziw :) Kwiatuszki wyglądają jak naklejki wodne, drobne i bardzo precyzyjne. Nie wiem jak na tak drobnych elementach można próbować jeszcze cieniowania. Też wpadłbym w delirkę mając robić coś podobnego bez szkła powiększającego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie wierzę - kto się odezwał :D W końcu wróciłeś? Czy jeszcze się zaszyjesz i ani widu, ani słychu będzie? :D Ja jestem pełna podziwu dla Pauliny...ta jej pewna ręka...chciałabym tak :)

      Usuń
    2. ..jak widać wciąż się zaszywam :D
      Ale przyjdzie czas, że wszystko nadrobię! ...chyba.

      Usuń
  33. Piękne zdobienie, takie delikatne i dziewczęce bardzo :).

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz. Każda opinia jest dla mnie bardzo cenna i motywuje do dalszej pracy.

Proszę nie reklamować swoich blogów. Zawsze zaglądam do osoby, która zostawi tutaj po sobie jakiś ślad. Komentarze z reklamami blogów będę usuwała. To samo dotyczy treści "obserwujemy?" - nawet nie zaglądam na takiego bloga :)