poniedziałek, 8 lutego 2016

Sally Hansen Thinking of Blue i Sea-ing Stars

Cześć! Bardzo lubię lakiery Sally Hansen i domyślam się, że większość z Was również. Ten granat Thinkiung of Blue to jeden z moich ulubieńców. Gdy pomalowałam nim paznokcie stwierdziłam, że chciałabym dodać jakiegoś błysku. Sięgnęłam po lakier Sea-ing Stars, którego zakupiłam już dawno temu, ale stał ciągle nieużywany. Efekt jaki nim uzyskałam strasznie mi się spodobał. A Wam? Lubicie takie błyskotki? 












Pozdrawiam :*

35 komentarzy:

  1. ten brokat wygląda cudownie na tym kolorze!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bym spróbowała przemalować go matowym topem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny efekt:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. brokat wygląda świetnie, to chyba zasługa lakieru bazowego, uwydatnia cały jego urok :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Efekt rewelacyjny, uwielbiam takie połączenia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajnie wygląda, ale ja bym to jeszcze zmatowiła ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie nie pomyślałam o tym, ale myślę, ze też fajnie by wyglądało :)

      Usuń
  7. Świetne połączenie ;)Sea-ing Stars mam i bardzo mi się podoba, chociaż rzadko go używam , bo długo schnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nałożyłam Vinyluxa, więc nawet nie wiedziałam, że ten top długo schnie :)

      Usuń
  8. Bardzo ładnie wyglądają razem :) W miniaturce myślałam że to ten syrenkowy sally hansen :)

    OdpowiedzUsuń
  9. wow, ale efekt! kosmiczny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawy efekt :)
    Zapraszam na konkurs Ava Laboratorium :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Baardzo fajnie wyszło to połączenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczne połączenie <3 uwielbiam takie chabrowe kolory <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie razem wyglądają te dwa lakiery!

    OdpowiedzUsuń
  14. ToB bardzo mi się podoba :) Połączenie super, lubię wszelkiej maści glittery :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fantastycznie połączyłaś te dwa lakiery :) Bardzo mi się podoba ten granat z brokatowym połyskiem :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super efekt. Ja tym seaing stars okrasiłam na sylwestra orlikowego androgynie (mało mi było błysku, hihi), była moc:) Ale na granacie jest bosko!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale piękne połączenie, zwala z nóg :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz. Każda opinia jest dla mnie bardzo cenna i motywuje do dalszej pracy.

Proszę nie reklamować swoich blogów. Zawsze zaglądam do osoby, która zostawi tutaj po sobie jakiś ślad. Komentarze z reklamami blogów będę usuwała. To samo dotyczy treści "obserwujemy?" - nawet nie zaglądam na takiego bloga :)