poniedziałek, 12 sierpnia 2013

Sierpniowy Lakierowy Box

Cześć! Doszedł do mnie sierpniowy Box, a co w nim było? Zapraszam do zapoznania się :) 
Tym razem w paczce znajdowały się produkty z firmy PAESE


Dwa kolorowe lakiery: nr 208 i nr 217, a także jeden lakier piaskowy: nr 326. Dodatkowo do pielęgnacji paznokci: utwardzacz diamentowy i mineralna baza wygładzająca. Przyjrzyjmy się im z bliska :)





Jestem bardzo ciekawa tych produktów. Szkoda, że kolorowe lakiery są tak bardzo zbliżone do siebie kolorystycznie i na dodatek jeden podchodzi w pomarańcz czego za bardzo nie lubię, ale z chęcią je wypróbuję. Piasek mam obecnie na paznokciach - cudo! Utwardzacz i baza tez pójdzie niebawem w ruch :)

Chciałabym podziękować Tamit24 i Pannie Marchewce za zorganizowanie całej tej akcji na stronie Polskich Lakierowych Maniaczek  i możliwość przetestowania tych produktów. Zapraszam także na blogi pozostałych dziewczyn, gdzie możecie przeczytać recenzje o danych produktach, które były w Boxach :)
hatsu-hinoiriBottle of happiness
RedRougeredrouge-nailart
kleopatre - kosme-tiki
Amethyst...amethystblog.
Kabodreams- kabodreams
 puszka- zapiski-grafomanki
pepperpepperandcoco

36 komentarzy:

  1. ooo Paese, ja mam ochotę na ich lakiery piaskowe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. najbardziej ciekawi mnie baza, bo aktualnie poszukuje jakiejś dobrej ;) i chciałabym zobaczyć ten piasek, ma śliczny kolor! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jestem ciekawa utwardzacza diamentowego, mam akrylowy i spisuje się całkiem dobrze. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. utwardzacze kiedyś ratowały moje paznokcie pred złamaniami, najbardziej lubiłam z Adosa, tego jestem ciekawa :P

    OdpowiedzUsuń
  5. sympatyczn ekolorki.. czekam na posty:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Chybabrzone lakiery dostalyscie?;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super produkty, byłabym zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem ciekawa bazy i utwardzacza, oraz chcę już zobaczyć jak piasek prezentuje się na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolory jak najbardziej w moim stylu, już jestem ciekawa jak prezentują się na twoich paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. To teraz czekam na próbki na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. a ja jestem ciekawa wszystkich kolorków :D i ten piasek chyba nie jest jednak identyczny jak GR, bo ten jest kremowy nie? :)
    i ta baza też mnie ciekawi :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ooo, ciekawe produkty :) Jestem ciekawa efektów, szczególnie tej bazy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawi mnie najbardziej także baza;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piaseczek bardzo mi się podoba :) Już niedługo pochwalę się co znalazło się u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. jak pięknie się prezentują no jestem ciekawa jakie będą :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ech jakby Ci ktoś specjalnie chciał złośliwość wyrządzić wysyłając dwa prawie identyczne kolory. No i ten pomarańcz :( szkoda, ale i tak będą pięknie u Ciebie wyglądać!

    OdpowiedzUsuń
  17. zapowiada się ciekawie ...

    OdpowiedzUsuń
  18. Nic nie mam z tej firmy :) Robi się ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawi mnie ten piasek. Taki jasny musi wyglądać super :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie moje kolory :< PIasek prawie, że identyczny do tego z Barry M?;>

    OdpowiedzUsuń
  21. Lool właśnie się zorientowałam, że u mnie jeden z lakierów to też piasek XD Powinni to jakoś wyraźnie oznaczyć na butelce ^^"

    OdpowiedzUsuń
  22. Kolorki piękne, ale najbardziej zaciekawiła mnie ta baza i utwardzacz:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciekawa jestem lakierów jak będa prezentowały sie na paznokciach :D

    OdpowiedzUsuń
  24. mi przyszło jedno na myśl: gradient! bo ładnie ze sobą wyglądają :) czekam na recenzje!

    OdpowiedzUsuń
  25. świetny blog :)
    dodaje do obserwowanych i zapraszam do siebie, może Ci się spodoba, dopiero zaczynam : http://elosiak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja dostałam piaskowego praktycznie identycznego co P2 love some :P

    OdpowiedzUsuń
  27. ładne kolorki, chociaż ten box moim zdaniem "tyłka nie urywa" :P hehe
    jestem ciekawa tego piasku ^^ :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz. Każda opinia jest dla mnie bardzo cenna i motywuje do dalszej pracy.

Proszę nie reklamować swoich blogów. Zawsze zaglądam do osoby, która zostawi tutaj po sobie jakiś ślad. Komentarze z reklamami blogów będę usuwała. To samo dotyczy treści "obserwujemy?" - nawet nie zaglądam na takiego bloga :)